دانلود کتاب صوتی همیشه با من بمان با صدای حورا طالبی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی همیشه با من بمان اثر لیز کسلر

دانلود و خرید کتاب صوتی همیشه با من بمان

معرفی کتاب صوتی همیشه با من بمان

کتاب صوتی همیشه با من بمان نوشته لیز کسلر است و با ترجمه شهلا انتظاریان با صدای حورا طالبی و مونا شمس‌الدینی و لیدا شجاعی در نشر واوخوان منتشر شده است. این اثر یک رمان پرهیجان برای نوجوانان است.

درباره کتاب همیشه با من بمان

ارین و خانواده‌اش بعد از گذراندن یک سال پراتفاق و دشوار به خانه جدیدشان اسباب‌کشی می‌کنند، در روزهای اولی که به این خانه می‌آیند ارین متوجه می‌شود که چیزی در خانه عادی نیست. او می‌فهمد که در اتاقش تنها نیست و جو روح پسر نوجوانی که قبل از او در این اتاق زندگی می‌کرده هنوز در اتاقش حضور دازد، کم‌کم ارتباطی بین آن‌ها شکل می‌گیرد. در همین زمان، برادر جو، الی، تلاش می‌کند تا با مرگ برادرش کنار بیاید و زندگی‌ عادی‌اش را از سربگیرد. الی قبل از مرگ جو در مدرسه بسیار محبوب بوده اما حالا بعد از ملاقات با دختری تازه وارد متوجه می‌شود همه چیز با گذشته تفاوت بسیاری دارد. ارین باید بین دو برادر انتخاب کند، آیا می‌خواهد برای همیشه به یک روح وفادار بماند؟

شنیدن کتاب همیشه با من بمان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به داستان‌های ماورایی پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره لیز کسلر

لیز کسلر در ۱۵ اکتبر ۱۹۶۶ در شهر سوثپورت در شمال غربی انگلستان متولد شد در شهر منچستر مدرسه رفت و بزرگ شد. او در در رشته زبان انگلیسی در دانشگاه تحصیل کرد و مدرک تدریسش را در دانشگاه کیل گرفت. کسلر مدرک کارشناسی ارشد در رشته نویسندگی خلاق را از دانشگاه منچستر گرفت علاوه بر تدریس انگلیسی روزنامه‌نگاری هم می‌کند. او از نویسندان مشهور کودک و نوجوان انگلستان است. 

نظرات کاربران

Ati
۱۴۰۱/۰۳/۳۰

آخه چرا الکترونیش نیست؟؟؟؟؟ الکترونیشم بذارید

Rosmari
۱۴۰۲/۰۵/۰۳

سلام 🌱 رمان فانتزی عاشقانه در مورد پسری است که روحش برگشته و کاری برای انجام دارد و با دختری آشنا می‌شود که در رسیدن به این هدف به وی کمک می کند. داستان تینیجری سطحی بود و کشش معمولی داشت. شاید

- بیشتر
83 FATEMEH❤️
۱۴۰۱/۱۰/۲۳

چرا کتاب الکترونیکیش نیست...

کاربر ۴۰۸۲۵۳۱
۱۴۰۱/۰۲/۲۸

خیلی داستان قشنگی بود، گوینده ها هم خوب بودن بخصوص همونی که صداش به عنوان نمونه گذاشته شده

p.kh
۱۴۰۱/۰۲/۰۱

لولا زندگی تقریبا خوبی دارد ولی ناگهان با آشنایی مادربزرگش وارد اتفاقات جالبی میشود،رمان جالب وروانی بود منو برد به ۱۰۰ سال پیش ،گویندگی هم عالی بود

زمان

۱۰ ساعت و ۴۰ دقیقه

حجم

۵۸۷٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۰ ساعت و ۴۰ دقیقه

حجم

۵۸۷٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۵,۰۰۰
تومان