دانلود کتاب صوتی سیزده کاری که افراد هوشمند انجام نمی دهند با صدای سپیده سلیمیان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سیزده کاری که افراد هوشمند انجام نمی دهند اثر امی مورین

دانلود و خرید کتاب صوتی سیزده کاری که افراد هوشمند انجام نمی دهند

نویسنده:امی مورین
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۶از ۱۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی سیزده کاری که افراد هوشمند انجام نمی دهند

کتاب صوتی «سیزده کاری که افراد هوشمند انجام نمی دهند» نوشتهٔ امی مورین با ترجمهٔ مهدی قراچه‌داغی و گویندگی سپیده سلیمیان در انتشارات ماه آوا منتشر شده است.

درباره کتاب سیزده کاری که افراد هوشمند انجام نمی دهند

اگر وقت‌تان را با نگرانی و استرس هدر می‌دهید، اگر از وعده‌های نافرجامی که به خودتان بارها داده‌اید خسته شدید، اگر خودتان را به خاطر گذشته سرزنش می‌کنید و یا نگران هستید مبادا دیگران شما را رد کنند و یا بابت رفتارتان دلخور شوند، مطالعه کتاب ۱۳ کاری که افراد هوشمند انجام نمی‌دهند، به شدت به شما توصیه می‌شود. قدرت ذهنی مثل قدرت فیزیکی به ورزش و تمرین و تمرین و تمرین نیاز دارد تا به شما اجازه دهد خوشبختی را در آغوش بگیرید. 

عنوان برخی از فصول کتاب:

«زمان را برای تاسف خوردن به حال خود تلف نمی‌کنند»، «نیرویشان را هدر نمی‌دهند»، «از تغییر روی برنمی‌تابند»، «بر کارهایی که نمی‌توانند بکنند، متمرکز نمی‌شوند»، «نگران راضی‌کردن همه نیستند» و... 

کتاب سیزده کاری که افراد هوشمند انجام نمی دهند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب صوتی سیزده کاری که افراد هوشمند انجام نمی دهند

گلوریا زنی پنجاه‌و‌پنج ساله و سختکوش بود که برای درمان استرس‌زدگی خود به دفترم آمد. دختر بیست‌و‌هشت ساله او به‌تازگی درباره به خانه او بازگشته بود. وی که در هجده سالگی خانه مادرش را ترک کرده بود، بیش از ده‌بار دوباره به خانه مادرش بازگشته بود. او چندین‌بار نامزد کرده بود که نامزدی‌اش هربار در کوتاه‌زمانی به‌هم خورده و او دوباره به خانه مادرش بازگشته بود.

دختر گلوریا بی‌کار بود، اما با جدیت دنبار کار نمی‌گشت. او روزها به تماشای تلویزیون می‌پرداخت و سر خودش را با انیترنت گرم می‌کرد. در خانه به گلوریا کمک نمی‌رساند و حتی کارهای مربوط به خودش را نیز انجام نمی‌داد. گرچه گلوریا می‌گفت احساس می‌کند خانه‌اش حال و روز هتل را دارد و خود او مستخدمه دخترش است، باز ترجیح می‌داد دخترش در خانه نزد او بماند.

نظرات کاربران

کاربر ۲۷۶۷۴۸۱
۱۴۰۱/۱۰/۲۳

تاکامل بخوانم نظرمی دهم

kiana.f
۱۴۰۲/۰۷/۲۸

یکی از بهترین کتاب هایی بود که خوندم در‌مورد توسعه ی فردی به نظرم همه ادم ها یکی از قالب های شخصیتی که توی کتاب نام برده دارند و قطعا باید درمان بشن این کتاب خلاصه و چکیده ی تمام دوره ها

- بیشتر

زمان

۵ ساعت و ۴۸ دقیقه

حجم

۳۲۳٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۴۸ دقیقه

حجم

۳۲۳٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۰,۲۰۰
تومان