دانلود کتاب صوتی زندگی پس از مرگ با صدای میلاد تمدن + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی زندگی پس از مرگ اثر جی. پی. واسوانی

دانلود و خرید کتاب صوتی زندگی پس از مرگ

معرفی کتاب صوتی زندگی پس از مرگ

کتاب صوتی زندگی پس از مرگ نوشته جی. پی. واسوانی عارف و سخنرانی نامدار هندی است که با ترجمه فریبا مقدم و صدای میلاد تمدن منتشر شده است.

درباره کتاب زندگی پس از مرگ

بیش‌تر ما از مرگ می‌ترسیم. صرف ادای کلمهٔ مرگ می‌تواند برای بسیاری وحشتزا باشد. کسی که احساس می‌کند به جاودانگی و بی‌مرگی نرسیده است از مرگ می‌ترسد و این حس، ترس او از ناشناخته را افزایش می‌دهد. دلیل دیگر وحشت از مرگ آن است که مرگ در تداوم زندگی فیزیکی وقفه می‌اندازد و در واقع نوعی جدایی از چیزهایی را ایجاد می‌کند که برای انسان بسیار عزیز بوده است. به این ترتیب مرگ عدم اطمینان از آینده را نیز به همراه دارد، اما در هر حال باید این ترس از میان برود.

زندگی پس از مرگ مجموعه سخنرانی‌های عارف مشهور هندی جی. پی. واسوانی‌ است که شاگردانش، آن‌ها را به رشتهٔ تحریر درآورده‌اند. این نوشته‌ها سرشار از خرد و الهام است و در نتیجه به پرسش‌های بی‌شماری پاسخ می‌دهد.

واسوانی در این کتاب از مرگ با این عبارت سخن می‌گوید: «مرگ وجود ندارد.» نگارنده مرگ را مانند غروب خورشید توصیف می‌کند که بی‌تردید، روز بعد دوباره طلوع می‌کند. واسوانی با ارایهٔ چهره‌ای شیرین از مرگ و سخن گفتن از حیات ابدی، ترس از مرگ را برای خواننده کاهش می‌دهد و او را به دوستی با مرگ فرامی‌خواند. واسوانی در ادامه از آن سوی دیوار مرگ سخن می‌گوید و خواننده را دعوت می‌کند تا هر روز به کردار خود بیندیشد، دقایقی را در سکوت بگذراند، مراقبه کند و به عبادت پروردگار بپردازد. نگارنده پس از آن، به بهشت و دوزخ می‌پردازد و از زندگی در عالم ملکوت پرده برمی‌دارد که انسان‌ها در این عالم، همهٔ خواسته‌هایشان را پشت سر گذاشته‌اند و درس عدم خودخواهی و زندگی نوع‌دوستانه را آموخته‌اند. در این عالم، انسان فقط می‌تواند عشق بدون قید و شرط و ویژگی‌های متعالی را به همراه داشته باشد. نگارنده در پایان هر سه بخش، سه پیشنهاد برای آرامش فکر به خواننده عرضه می‌دارد. در بخش پایانی، واسوانی به پرسش‌هایی در بارۀ مرگ پاسخ می‌دهد و برداشت‌های نادرست را در مورد مرگ اصلاح می‌کند.

شنیدن کتاب ندگی پس از مرگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

زندگی پس از مرگ کتابی آموزنده و تأثیرگذار برای کسانی‌ است که در سوگ عزیزان خود نشسته‌اند و اندوه دلتنگی، قلبشان را می‌فشارد. همچنین این اثر برای آنانی است که از دنیای پس از مرگ می‌هراسند.

بخشی از کتاب زندگی پس از مرگ

در تعدادی از پیام‌هایی که از دنیای اختری (عالم غیر مادی) دریافت شده، گفته شده است که مرگ کاملاً بدون درد است. ممکن است که فرد قبل از مرگ، بیماری سختی را پشت سر گذاشته و درد جسمانی شدیدی را تحمل کرده باشد اما چند لحظه قبل از مرگ، درد به کلی ناپدید می‌گردد و در آن لحظه حسی دلپذیر و خوشایند تجربه می‌شود. همچنین به ما گفته‌اند که بعد از مرگ، هر کس همان که بوده است خواهد ماند. او تغییر نخواهد کرد و همهٔ خصوصیات وی، افکار، احساسات، خواسته‌ها و خاطراتش تمامی همچنان تغییر نیافته باقی می‌مانند.

گفته می‌شود که انسان در فرایند مرگ درست مانند ماری که پوست می‌اندازد، قالب فیزیکی خود را ترک می‌کند. مارها پوست می‌اندازند و در پوست جدید خود به زندگی ادامه می‌دهند. مار همان است، فقط پوست انداخته و اکنون پوستی جدید دارد. این امر دقیقاً در مرگ همه اتفاق می‌افتد. انسان پوستهٔ فیزیکی خود، یعنی بدنش را ترک می‌کند.

همهٔ ما هم اکنون بیش از یک کالبد داریم. برای درک این موضوع تصور کنید کسی یک پیراهن به تن می‌کند، روی آن یک کت و در زمستان هم پالتویی روی آن‌ها می‌پوشد. وقتی که پالتویش را در می‌آورد همان آدم است، فقط به جای آن که پالتو به تن داشته باشد، کت پوشیده است.

این امر در مرگ اتفاق می‌افتد. انسان پالتو یا همان کالبد مادی یا بدن زمختش را در می‌آورد و در کالبد اختری (بدن غیر مادی) قرار می‌گیرد. او همان خواهد بود، فقط مانند آن است که شالش را در آورده است. من پیراهنم را عوض می‌کنم، اما همان کس خواهم ماند.

انسان نمی‌میرد، بلکه فقط جسم مادی خود را ترک می‌کند. می‌توان گفت که جسم مادی مرده است، نه خود فرد! انسان نمی‌میرد، نمی‌تواند بمیرد.

وقتی که فرد کالبد مادی را ترک می‌کند، می‌تواند دوستان و اقوام خود را ببیند و از دیدن سوگواری آن‌ها بسیار دردمند می‌شود. او سعی می‌کند توضیح دهد که نمرده است و مانند همهٔ آن‌ها زنده است. او نزدیک آن‌ها می‌شود و در گوششان زمزمه می‌کند: «چرا تصور می‌کنید من مرده‌ام؟ من اینجا هستم، درست مانند شما زنده هستم.» سعی می‌کند به آن‌ها دلداری بدهد، اما از آنجایی که دیگر جسم مادی ندارد، آن‌ها نمی‌توانند او را حس کنند. در عرض چند دقیقه متوجه می‌شود که تلاش‌هایش بیهوده‌اند، زیرا دوستان و اقوامش که دارای جسم مادی هستند نمی‌توانند تماس دست‌های اختری او را احساس کنند.

نظرات کاربران

Majid
۱۴۰۱/۰۱/۱۴

حتماً گوش کنید.

فائقه
۱۴۰۱/۱۱/۰۹

زندگی پس از مرگ ،سفر روح؛وکتاب سرنوشت روح از اون کتابهایی هست که حتما باید شنیده بشه وپیشنهاد میشه

Saba
۱۴۰۱/۰۳/۰۷

کتاب خوب و آرام بخشی است، شنیدنش رو به همه و بخصوص به کسانی که به تازگی عزیزی رو از دست داده اند، پیشنهاد میکنم

Sana
۱۴۰۱/۱۲/۲۰

کتاب جالبیه! حدود چهار ساعت و‌ خوانش بسیار عالی داره که با متن کتاب هماهنگ. خیلی روان و گویا توضیح داده، و‌ حتی اشاره کوتاهی به ارتعاش، پاکسازی، بخشش، تفکر شبانه و … داره! برای من شخصا خیلی تاثیر گذار بود ، مرگ

- بیشتر
ario barzan
۱۴۰۱/۰۵/۲۱

کتاب متفاوت و خیلی خوبیه

کاربر ۶۱۶۸۱۵۸
۱۴۰۲/۰۴/۱۴

کسی آن دنیا را ندیده ولی نویسنده جوری نوشته که انگار سفری به آخرت داشته و نظر صد در صد داده .ولی حسن بزرگ کتاب این است کسی که تازه عزیزش را از دست داده او را رها و به

- بیشتر
عزیزی‌احمد
۱۴۰۱/۰۱/۱۰

کتاب‌صوتی‌زندگی‌پس‌اززندگی‌راتهیه.

k.naderi
۱۴۰۲/۱۱/۰۹

پس از فوت عزیز و پاره تنم بشدت بی تابی میکردم تا اینکه این کتاب را دیدم و تهیه کردم و بارها خواندم به جرات میگم که تنها ارام بخش من صحبتهای این کتاب بودپس از ان بود که عزیزم

- بیشتر
کاربر 4704110
۱۴۰۲/۰۸/۲۶

کتاب جالبیه و شنیدنش برای هر کسی که به زندگی پس از مرگ اعتقاد داره لازم به نظر میرسه.

کاربر ۶۳۴۵۸۱۷
۱۴۰۲/۰۵/۲۸

کتاب خوبو مفیدی بود ولی کیفیت صداش خیلی خیلی بد بود هرچی ولوم میدادم اصلا صدا بلند نمیشد

زمان

۲ ساعت و ۵۸ دقیقه

حجم

۲۵۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۵۸ دقیقه

حجم

۲۵۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان