دانلود کتاب صوتی صبح های جادویی مولتی میلیونرها با صدای امیر فرحان‌نیا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی صبح های جادویی مولتی میلیونرها اثر دیوید اوسبرن

دانلود و خرید کتاب صوتی صبح های جادویی مولتی میلیونرها

معرفی کتاب صوتی صبح های جادویی مولتی میلیونرها

کتاب صوتی صبح‌های جادویی مولتی‌میلیونرها نوشته هال الرود و دیوید اوسبرن است که با ترجمه فریبا جعفری و صدای امیر فرحان‌نیا منتشر شده است. این کتاب درباره تمام کارهایی است که مولتی‌میلیونرها قبل از ساعت ۸ صبح انجام می‌دهند تا به ثروتی افسانه‌ای برسند.

درباره کتاب صبح های جادویی مولتی میلیونرها

این کتاب درباره این موضوع است که چرا صبح‌ها اهمیت دارند و چگونه می‌توانید صبح خود را در اختیار بگیرید

دراین کتاب درباره یک عادت مثبت افراد موفق می‌شنوید. سحرخیزی و قبل از ساعت ۸ صبح بیدار شدن. این روش مختص چند نفر نیست، همان‌طور که در طول این کتاب خواهید خواند، این عادت تمام افراد مولتی‌میلیونر است.

اول، به شما روش‌های اساسی و ضروری‌ای را اموزش می‌دهد که تمام مولتی‌میلیونرهای خودساخته با کمک آن به ثروت رسیده‌اند. برای اینکه ثروتمند شوید لازم است بدانید ثروتمندان چه قدم‌هایی برمی‌دارند و زمانی که آن‌ها را آموختید، جا پای آن‌ها بگذارید. به همین آسانی!  دوم، درمی‌یابید باید این قدم‌ها را هر روز در اولین ساعات روز بردارید.

این ساعات اهمیت زیادی دارند، بسیار بیش از آنکه حتی تصورش را بکنید؛ اما باید به یاد بسپارید که ساعات ابتدایی صبح به‌خودی‌خود نیرویی ندارند. شما با صبح زود بیدار شدن ثروتمند نمی‌شوید؛ اما بااین‌حال می‌توان بدون اغراق گفت که بیدار شدن در ساعات ابتدایی روز می‌تواند تفاوت بین افراد ثروتمند و فقیر باشد.

در آخر هم خواهید آموخت چگونه می‌توانید با برداشتن قدم‌های عملی و تمرین‌های مفید به آن دسته از افراد بدل شوید که آن‌ها را با نام «موفق‌های سحرخیز» می‌شناسند.

شنیدن کتاب صبح های جادویی مولتی میلیونرها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به‌دنبال موفقیت‌اید این کتاب شما را راهنمایی می‌کند به موفقیت بیشتر برسید.

بخشی از کتاب صبح های جادویی مولتی میلیونرها

روش پنج‌قدمی برای بیدار شدن در صبح‌های زود

احتمال دارد شما نیز از آن دسته افرادی باشید که احساس می‌کنند در WUML بسیار پایین هستند، یعنی جزء افرادی به شمار می‌آیند که صبح‌ها تنها چیزی که از دنیا می‌خواهند این است که زنگ ساعت را خاموش کنند و بار دیگر به خواب روند. این کاملاً طبیعی است که افراد زیادی همانند شما باشند؛ اما با آنچه در این فصل و طی پنج قدم لازم برای برخاستن از خواب خواهید آموخت، آماده خواهید بود صبح از بستر بیرون پریده و با تمام وجود آمادهٔ در آغوش گرفتن روزتان باشید. شما برای این کار فقط به پنج دقیقه زمان نیاز خواهید داشت.

دقیقه اول: اهداف خود را پیش از به خواب رفتن تعیین کنید

برای اینکه بدانید چگونه باید با انرژی از خواب برخیزید لازم است بدانید اولین فکری که صبح‌ها در سر خواهید داشت، آخرین فکری است که شب گذشته در سر داشته‌اید. شرط می‌بندم شما این تجربه را داشته‌اید که بعضی شب‌ها تا پاسی از شب بیدار بودید و نتوانسته‌اید به خواب روید، زیرا برای شروع روز بعد بسیار هیجان‌زده بوده‌اید و باوجوداین صبح روز بعد بی‌هیچ مشکلی از خواب برخاسته‌اید؛ درست مثل روزهای کودکی‌تان، در شب‌های عید یا روز پیش از رفتن به مسافرت که به‌محض اینکه زنگ ساعت به صدا درمی‌آمد بی‌آنکه احساس خواب‌آلودگی کنید چشم از خواب باز می‌کردید و از رختخواب بیرون می‌آمدید. اما چرا؟ به این دلیل که آخرین فکری که شب گذشته در سر شما وجود داشت این بود که فردا صبح روز خوبی خواهد بود و برای آمدن این روز احساس خوبی داشتید، یک فکر کاملاً مثبت!

از سوی دیگر، اگر آخرین فکری که در ذهن شما جریان داشته است این باشد که «خدای من، چطور باید فقط شش ساعت بخوابم و صبح این همه کار انجام دهم؟!» بی‌تردید صبح روز بعد اولین فکری که به خاطرتان می‌رسد این است که «خدای من! به همین زودی شش ساعت تمام شد؟! نه... من هنوز به خواب نیاز دارم.»

درحقیقت خودتان از پیش تعیین و پیش‌بینی کردید که چگونه از خواب بیدار شوید. شما خالق صبح‌های خود هستید.

بنابراین، اولین قدم برای اینکه بتوانید هر روز صبح زود باانرژی و سرحال از خواب بیدار شوید این است که ذهن خود را برای این کار آماده کنید. برای این کار لازم است هر شب پیش از رفتن به بستر و خوابیدن، هوشیارانه و هدفمند تصور خوب و مثبتی از فردای‌تان برای خود خلق کنید، آن را تصور کنید؛ سپس بخوابید.

نظرات کاربران

کاربر ۳۱۰۲۲۶۶یاعلی
۱۴۰۱/۱۰/۲۶

عااالی،برای من خیلی خیلی جذاب و مفیدبود.

زمان

۱۰ ساعت و ۵۶ دقیقه

حجم

۶۰۷٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۰ ساعت و ۵۶ دقیقه

حجم

۶۰۷٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۲,۴۰۰
تومان