دانلود کتاب صوتی ایجاد انگیزه خرید در مشتری با صدای بابك مینایی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ایجاد انگیزه خرید در مشتری اثر زیگ زیگلار

دانلود و خرید کتاب صوتی ایجاد انگیزه خرید در مشتری

معرفی کتاب صوتی ایجاد انگیزه خرید در مشتری

کتاب صوتی ایجاد انگیزه خرید در مشتری نوشته زیگ زیگلار است و با ترجمه لیلا نظری و صدای بابک مینایی در انتشارات دید مثبت منتشر شده است.

درباره کتاب ایجاد انگیزه خرید در مشتری

ما هميشه تلاش می‌كنيم مردم را قانع كنيم كه بهترين محصولات و خدمات را ارائه می‌كنيم در حالی كه آنها را برای اين كه از ما خريد كنند قانع نمی‌كنيم، چگونه می‌توان آنها را قانع كرد؟

يک فروشنده حرفه‌ای بايد منبعی از اطلاعات داشته باشد زيرا مشتری به خاطر اينكه اطلاعات كافی نداريد به پيشنهاد خريد شما نه می‌گويد! بايد به آنها اطلاعات بيشتری دهيد تا نسبت به كالا اطلاعات جديدی به دست بياورند. اگر شما به این کتاب صوتی گوش می‌دهید از خودتان بپرسيد چگونه می‌توانيم اين اطلاعات را در حرفه خود استفاده كنيم تا فروش بيشتری داشته باشيم؟

اگر صداقت نداشته باشيد، مردم به شما اعتماد نمی‌كنند و اگر به شما اعتماد نكنند از شما پيروی نمی‌كنند و در نتيجه از شما خريد نمی‌كنند. فاصله شما تا انجام معامله خيلی كم است و فاصله تا از دست دادن آن هم همينطور! 

این کتاب مرحله به مرحله به شما کمک می‌کند تا مشتری را همراهی کنید و به چیزی که می‌خواهید برسید و فروشتان را بیشتر کنید. فروش بیشتر درآمد بیشتر دارد و شما انگیزه بیشتری برای کار پیدا می‌کنید. 

شنیدن کتاب ایجاد انگیزه خرید در مشتری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به پیشرفت به کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم. 

نظرات کاربران

کاربر ۲۶۷۶۲۹۵
۱۴۰۱/۰۱/۰۵

کتابهای صوتی کاربردشون وقتی که سوار ماشینی هستیم ولی متاسفانه شدت صدا این کتاب برای کسیه که خونه نشسته وفضا کاملا آرام باشه

زمان

۱ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۱۴۲٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۱۴۲٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان