دانلود و خرید کتاب قوانین نانوشته تجارت دابلیو جی. کینگ ترجمه الهام السادات مکی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب قوانین نانوشته تجارت

کتاب قوانین نانوشته تجارت نوشتهٔ دابلیو جی. کینگ با ترجمهٔ الهام السادات مکی در انتشارات موسسه کلید توسعه آموزش مثبت(دید مثبت) چاپ شده است. هر قدر وظایف اولیه شما کم‌اهمیت و کوچک باشند، باز تلاش کنید تا آنها را به بهترین شکل ممکن به انجام برسانید. کینگ در کتاب قوانین نانوشته تجارت از نکاتی کوچک اما کلیدی صحبت می‌کند که در هیچ جای دیگری نوشته نشده‌اند.

درباره کتاب قوانین نانوشته تجارت

این کتاب در سه فصل با عناوین مهارت های مدیران، مهارت های فردی و مهارت های تازه واردان به بررسی و ارائهٔ نکاتی کاربردی در زمینه سرپرستی در سازمان‌ها، برخورد با مشتریان و همچنین رفتارهای فردی و … می پردازد.

در دنیای تجارت مجموعه ای از قوانین نانوشته وجود دارد که پیروی از تک‌تک آنها ضرورت ندارد. اما اگر از وجود این قوانین بی اطلاع باشید درست مثل این است که با چشم‌های بسته در بازی شرکت کنید.

کتاب قوانین نانوشته تجارت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های کسب‌وکار و توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب قوانین نانوشته تجارت

هر مسافرت کاری اعم از بازبینی یک طرح، برطرف کردن یک شکایت، بررسی مشکل و یا ملاقات با یک مشتری و یا حضور در نمایشگاه، توجه خاص شما را می‌طلبد تا بیشترین منافع را نسبت به زمان سپری شده و هزینه‌های مربوطه، به دست آورید. اگرچه هر سفر کاری در نوع خود بی‌نظیر بوده و گسترهٔ کارهایی که باید در ارتباط با آن انجام دهید وسیع است ولی حداقل، مطمئن شوید که:

- برای سفر برنامه‌ریزی کنید. نه فقط به این معنا که هتل رزرو کرده و یا بلیت تهیه کنید. هر پیشامد ممکنی مانند گم کردن چمدان‌ها، قطع ارتباط، رسیدن دیرهنگام و ترافیک نامعمول را در نظر بگیرید. کسانی که قرار است با شما ملاقات کنند، برای حضور شما برنامه‌ریزی کرده‌اند؛ بنابراین آنها را ناامید نکنید و سر وقت معین در محل آماده باشید.

- همیشه این شعار را به ذهن بسپارید: اگر نمی‌توانید سر وقت حاضر باشید، حداقل زودتر به محل ملاقات بیایید. آماده باشید تا کار را انجام دهید. قبل از رسیدن، دستور جلسه را توزیع کنید. همچنین از کامل بودن هرگونه اطلاعاتی که باید مورد بررسی قرار گیرد، (به عنوان مثال: نمونه‌ها، مدل‌ها و ...) اطمینان حاصل کنید. از قبل برای معرفی کار خود هر چند که کم‌اهمیت به نظر آید، آماده شوید. کاملاً خود را آماده کرده و اجازه دهید آنهایی را هم که می‌خواهید ملاقات کنید، آماده شوند.

- کاری را که پیش‌رو دارید کامل کنید. از سفر کاری خود همیشه کاملاً رضایت نخواهید داشت. ممکن است دیگران نتیجه به دست آمده را به صورت متفاوتی به کار برند. اگر شما برای اتمام کاری خاص مأمور شده‌اید مثلاً برای تحلیل یک شکست یا مشاهدهٔ یک محصول در حال کار یا تولید، و زمان در نظر گرفته شده نیز به هر دلیلی کافی به نظر نمی‌رسد، تا پایان کار در محل بمانید. بدین دلیل که برای ناظر شما و همچنین مشتری، فرستادن شخص دیگری به جای شما به منظور کامل کردن کاری که موفق به انجام آن نشده‌اید خوشایند نخواهد بود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۳٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

حجم

۸۳٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

قیمت:
۱۶,۰۰۰
تومان