دانلود کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی‌ها با صدای عارف امیری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی‌ها اثر رابین شارما

دانلود و خرید کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی‌ها

نویسنده:رابین شارما
گوینده:عارف امیری
انتشارات:رمانو
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۲از ۵۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی‌ها

کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی ها نوشتهٔ رابین شارما با ترجمهٔ مهناز صادقی و سمیه یوسفی با گویندگی عارف امیری در نشر رمانو منتشر شده است. رابین شارما که یکی از ۵ کارشناس برتر رهبری در جهان و یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان و سخنرانان انگیزشی بین‌المللی است در کتاب درخشان «باشگاه پنج صبحی‌ها» پرده از راز موفقیت بزرگترین کارآفرینان و رهبران دنیا برمی‌دارد. او در کتاب «باشگاه پنج صبحی ها» با بیان داستان و نکته‌های بی‌شمار به شما می‌آموزد که چگونه به بهترین وجه ممکن زمانتان را برنامه‌ریزی کنید و با مدیریت وقت و انرژی، زندگی خود را توسعه بخشید.

درباره‌ کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی‌ها

ضرب‌المثل فارسی «سحر خیز باش تا کامروا شوی» را همه‌ی ما شنیده‌ایم اما چند درصد از ما تا به حال کامروا شده‌ایم؟  رابین شارما مفهوم «باشگاه پنج صبحی‌ها» را بیش از بیست سال پیش بر اساس یک روال صبحگاهی که به مشتریانش کمک کرده تا بهره‌وری خود را به حداکثر برسانند دریافت‌کرد و چهار سال برای نوشتن این کتاب متحول‌کننده‌ زندگی زحمت کشید.

این کتاب روایت سه شخصیت است. یک کارآفرین افسرده و سرخورده، یک هنرمند درمانده و در جستجوی خلاقیت و یک میلیاردر بسیار موفق. این سه در یک سمینار بهینه‌سازی فردی با یکدیگر آشنا می‌شوند. و اتفاقات جالب این سمینار سر صحبت را بین این سه نفر باز می کند. این صحبت مقدمه را برای ارتباط فراهم می‌کند و در نهایت میلیاردر‌ وقتی می‌بیند که این دو نفر تشنه تغییر و موفقیت هستند، تصمیم می‌گیرد با تاسیس یک باشگاه مخفی به نام «باشگاه پنج صبحی‌ها» به آن دو کمک کند. اما صبر کنید! میلیاردر به هیچ عنوان رمز را کف دست آن‌ها نمی‌گذارد. بلکه آن‌ها را چند روزی به جزیره خودش دعوت می‌کند و در یک سفر و ماجراجویی هیجان‌انگیز سرنخ‌ها را به آن دو نشان می‌دهد تا آن‌ها با فکر و تلاش‌خودشان به حکمت‌های میلیاردر دست یابند.

درباره رابین شارما

رابین شارما سخنران، نویسنده و مجری معروف کانادایی در سال ۱۹۶۵ متولد شد. کتاب‌های او میلیون‌ها نسخه فروش رفته‌اند و به بیش از ۹۲ زبان دنیا ترجمه شده است. مشتریان او شرکت‌هایی همچون ناسا، مایکروسافت، نایک، استار باکس، جنرال الکتریک و... هستند. پرفروش‌ترین کتاب‌های او « باشگاه پنج صبحی‌ها»، « راهبی که فراری اش را فروخت» و « وقتی بمیری چه کسی برایت گریه می‌کند» است. او هم اکنون به یکی از شاخص ترین مشاوران جهان تبدیل شده که هزینه مشاوره‌هایش رقمی هنگفت است که نشان از هوش بالا و درک فوق‌العاده او از کسب‌و‌کارهاست.

کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی‌ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر مشتاق یادگیری افزایش بهره‌وری از زمان و انرژی‌تان هستید در هر سنی که باشید این کتاب مناسب شماست! این کتاب برای تمام کسانی‌است که می‌خواهند رنگ و بوی تازه به زندگی خود ببخشند و با به کار بستن فرمول‌ها و نکته‌های کتاب «باشگاه پنج صبحی ها» به سوی زندگی بهتر گام بردارند.

بخشی از کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی ها

-افزایش درک و آگاهی مرحله آغازین تحول است. هرچه بیشتر ببینید، بیشتر می توانید تحقق بخشید و به موازات آن که بهتر بدانید به دستاوردهای بزرگ‌تری دست خواهید یافت. مردان و زنان بزرگ دنیا، آن‌هایی که سمفونی‌های جادویی، جنبش‌های زیبا و پیشرفت‌های عظیمی را در عرصه دانش و تکنولوژی رقم زدند، کار خودشان را با بازسازی جدید از مهندسی طرز فکرشان و از نو ساختن آگاهی‌شان شروع کردند و با این کار وارد یک جهان اسرار آمیز جدید شدند که اکثریت مردم هیچ درکی از ‌آن ندارند و در عوض، این‌ به آن‌ها اجازه داد تا روزانه انتخاب‌هایی داشته باشند که تعداد کمی قادرند چنین تصمیم‌هایی بگیرند و این موضوع به طور خودکار برای آن‌ها نتایجی را روزانه به بار می‌آورد که افراد کمی می‌توانند آن را تجربه کنند.

-اعتیاد به عوامل حواس پرتی باعث مرگ بهره‌وری خلاقانه می‌شود. توجه شما به حواس‌پرتی‌های دیجیتالی می‌تواند به قیمت از دست‌دادن ثروت، ادراک، انرژی، سلامتی و معنویت شما تمام شود. برای دستیابی به درآمد و تاثیری که امروزه افراد کمی دارند، باید روزهایتان را مثل همان عده معدود پیش ببرید. «حباب فشرده تمرکز مطلق» یک خندق استعاری است که شما به دور سرمایه‌های نبوغتان می‌کشید تا نه تنها قوی و مستحکم بمانند، بلکه افزایش هم پیدا کنند. استراتژی حباب فشرده تمرکز مطلق از تمرکز و نبوغ ذاتی شما از طریق ایجاد زمان کافی و عاری از جاذبه‌های کم اهمیت و هر نوع عامل مختل‌کننده فرآیند الهام‌بخشی و عملکرد محافظت می‌کند. هر روز صبح شما وارد حباب نامرئی خودتان می‌شوید که در آن هیچ خبری از پیام‌های سطحی افراد، هرزنامه‌ها، اخبار جعلی، تبلیغات، فیلم‌های احمقانه، گفتگوهای بیخود و سایر اشکال تکنولوژی که می‌توانند پتانسیل زیاد شما را نابود کنند، وارد نیست.

-رشد قوه تخیل حکم دروازه ورودی خیلی مهمی به سوی ثروت و شهرت دارد. یکی از چیزهایی که مکان‌های تاریخی رم را خیلی خاص می‌کند، اندازه بناهاست. رومی‌ها که خالق این شاهکارها بودند حتما قوه تخل و اعتماد‌به نفس و مهارت بالایی داشتند تا بتوانند این ایده‌ها را به چیزی واقعی تبدیل کنند. منظورم این است که هر یک از بناهای فوق‌العاده این شهر جاودان حاصل خیال انسانی ‌است که از آن به درستی استفاده شد.

معرفی نویسنده
عکس رابین شارما
رابین شارما
کانادایی

رابین شارما نویسنده‌ی کانادایی هندی‌الاصل است که در سطح بین‌المللی به عنوان یک سخنران انگیزشی تحسین شده است. او با دومین کتاب خود، راهبی که فراری‌اش را فروخت، در سراسر جهان محبوب شد و به عنوان نویسنده‌ای با درک عمیق از زندگی شناخته شد. او مدرک کارشناسی ارشد حقوق دارد و به عنوان وکیل دعاوی حقوقی مشغول به کار بوده است. با این حال، او در بیست‌وپنج‌سالگی تصمیم گرفت زندگی خود را تغییر دهد و به نوشتن بپردازد.

نظرات کاربران

کاربر 606657
۱۴۰۱/۰۱/۱۷

صدای گوینده بسیار عالی و خوانش ایشان هم زیباست در چند کتاب شنیده ام ، و مطالب کتاب به نظر حواشی زیاد هم دارد ، و تلفیقی از رمان و انگیزش و آموزش توسعه فردی را به همراه دارد. شما

- بیشتر
saeednazarii1368
۱۴۰۲/۰۵/۱۴

سلام دوستان من سالهاست تعریف این کتاب رو خیلی شنیده بودم همیشه میخواستم شروع کنم به خوندش که وقت نمیشد تا اینکه ماه کذشته تصمیم به هرید کرفتم و قبل خرید نظرات رو که خوندم راستش یکم دو دل شدم، اما چون

- بیشتر
محمودی
۱۴۰۱/۰۱/۲۰

بسیار عالی

nersisuse
۱۴۰۲/۰۳/۳۰

عالیه. در غالب یه رمان زیبا، رازهای رشد و پیشرفت رو میگه که شروعش با سحرخیزی و پنج صبح بیدار شدنه

sajad.gh
۱۴۰۲/۰۳/۲۲

صدای گوینده خوبه و پیشنهاد میکنم گوش بدین

کاربر 4272560
۱۴۰۲/۰۸/۲۷

واقعا یک شاهکار هنری بی بدیل بود، بعد تمام شدن کتاب وجودم سرشار از عشق و محبت و انرژی و انگیز شده ،ممنون بابت انتشار این کتاب صوتی، واقعا حال دلم خوب شد ،خدایا شکرت،همین.

narouei
۱۴۰۲/۰۷/۰۲

جزء بهترین و تاثیر گزارترین کتابهاست حتما بخونیدش

کاربر ۵۳۴۳۵۳۰
۱۴۰۲/۰۴/۱۱

از عالی ترین کتابهایی هست که در طول عمرتون میتونید بخونید واقعا بینظیر قلم خورده ❤️

کاربر 5847759
۱۴۰۱/۱۱/۲۲

عالی بو‌د

کاربر ۳۳۳۰۵۳۷
۱۴۰۳/۰۱/۲۸

یک رمان انگیزشی عالی که تعریفش رو قبلا زیاد شنیده بودم. بعضی فصل هاش رو چند بار گوش کردم. خسته نشید! تعلیقی که بعضی وقتها توی متن ایجاد میشه، بعدا می‌فهمید که ارزش صبوری رو داشته! گوینده ش هم عالیه

زمان

۱۳ ساعت و ۱۶ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۷۶٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۳ ساعت و ۱۶ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۷۶٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۹,۰۰۰
تومان