دانلود کتاب صوتی بهار خاموش با صدای مهدی خلیلی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بهار خاموش اثر راشل کارسون

دانلود و خرید کتاب صوتی بهار خاموش

معرفی کتاب صوتی بهار خاموش

کتاب صوتی بهار خاموش اثر راشل کارسون است که با ترجمهٔ امین علی زاده و عوض کوچکی و عبدالحسین وهاب زاده و با صدای مهدی خلیلی توسط استودیو نوار ضبط و منتشر شده است. بهار خاموش برنده ۸ جایزه معروف شده و پرفروش‌ترین کتاب تاریخ‌سازی است که دنیا را در مورد آلودگی‌های کره زمین به تکان واداشته است.

درباره کتاب بهار خاموش

این کتاب به راه اندازی جنبش محیط زیستی در سراسر جهان و بخصوص جهان غرب کمک کرد. وقتی که بهار خاموش منتشر شد، راشل کارسون برای نوشته‌هایش در تاریخ طبیعی، شناخته شده بود اما هنوز خود را به عنوان ناقد اجتماعی نشناسانده بود. این کتاب یک موفقیت به حساب می‌آید و باعث آگاهی مردم جهان از مسائل عمومی مرتبط با سموم دفع آفات و آلودگی محیط زیست شد. بهار خاموش کاربردی اساسی در ممنوعیت سم د.د.ت در ایالات متحده در سال ۱۹۷۲ داشته‌است.

هیچ کابوس علمی-تخیلی نمی تواند با این نیروی مخرب نامرئی که در کتاب حاضر تصویر می شود و زندگی را در دنیا عوض می کند، برابری کند. بهار خاموش حمله ای است کوبنده بر بی احتیاطی ‎ها، آزمندی ها و عدم مسوولیت های انسانی. هر کس بخواهد کشورش در زمانه نه چندان دور سنگ قبر دنیا نشود، باید این کتاب را مطالعه کند. اکنون زمانه آن فرارسیده که مردم از تغییرات سریعی که در محیط زیست صورت می گیرد آگاهی یابند و همگی در جنگی که ممکن است سیمای زندگی را در کره زمین دگرگون کند شرکت جویند. بهار خاموش گفتاری است درباره آلاینده های ساخته دست بشر که حیات روی زمین را تهدید به نابودی می کنند. بهار خاموش خیلی بیشتر از یک رساله ضد مواد آفت کش است، بلکه این کتاب در واقع یک دیدگاه انتقادی در برابر علوم تقلیل دهنده و مکانیکی و کنترل علمی و تکنولوزیکی بر طبیعت است.

بهار خاموش دعوت کارسون به تواضع و فروتنی در برابر طبیعت و گزینش های بنیادی است که انسان باید برای نرسیدن به بهاری خاموش داشته باشد.

کتاب بهار خاموش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به همهٔ افرادی که دغدغهٔ محیط زیست را دارند پیشنهاد می شود.

نظرات کاربران

Fahmiraaa
۱۴۰۰/۱۱/۰۸

اگر دغدغه محیط زیستی دارید و میخواید به زبان ساده ازش مطلع بشید، حتما بخونید.

زمان

۶ ساعت و ۳۶ دقیقه

حجم

۳۶۷٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۳۶ دقیقه

حجم

۳۶۷٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان