دانلود کتاب صوتی ۲۱ روز تادستیابی به ایده‌ای عالی (میکروبوک) با صدای کمیل سلیمان پور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ۲۱ روز تادستیابی به ایده‌ای عالی (میکروبوک) اثر برایان ماتیمور

دانلود و خرید کتاب صوتی ۲۱ روز تادستیابی به ایده‌ای عالی (میکروبوک)

معرفی کتاب صوتی ۲۱ روز تادستیابی به ایده‌ای عالی (میکروبوک)

کتاب صوتی ۲۱ روز تا دستیابی به ایده ای عالی خلاصه‌ای از کتاب ۲۱ روز تادستیابی به ایده‌ای عالی نوشته برایان ماتیمور است. این کتاب که با ترجمه حمیده رستمی و صدای کمیل سلیمان‌پور منتشر شده است به شما یاد می‌دهد چطور یک ایده را رشد دهید و به‌چیزی که می‌خواهید برسید.

درباره کتاب ۲۱ روز تا دستیابی به ایده ای عالی

وقتی اندیشه‌پردازی کنیم و افکار و عقایدمان را با دیگران در میان بگذاریم، دوباره با خودِ شوخ‌وشنگ و خیال‌پردازمان ارتباط برقرار می‌کنیم، که به‌نوبهٔ خود به ما اجازه می‌دهد امکانات تازه‌ای را ببینیم که در حالت عادی از کنارشان رد می‌شویم. 

این کتاب به شما یاد می‌دهد چطور بیندیشید تا بتوانید با ایده‌هایتان به چیزی که می‌خواهید برسید. اندیشه‌پردازی در طول تاریخ ترفندی برای تحریک خلاقیت بوده چون مانع انتقادِ شخصی می‌شود. 

بیشتر از همه، اندیشه‌پردازی کمک‌مان می‌کند علائق و تمایلات شدیدمان را کشف کنیم. اگر به‌قدر کافی اندیشه‌پردازی کنیم، می‌بینیم که طرف‌های مقابل‌مان تعداد انگشت‌شماری از ایده‌های ما را به موضوعاتی عمیق‌تر مرتبط می‌کنند، و این به ما امکان می‌دهد برای حیطه‌های به‌شدت مورد علاقه‌مان برنامه‌ریزی کنیم تا بعد بتوانیم بر آنها تمرکز کنیم و توسعه‌شان بدهیم. این کتاب می‌خواهد به شما کمک کند ایده‌هایتان را پرورش دهید و به چیزی که می‌خواهید تبدیلش کنید و کسب‌وکارتان را رونق دهید.

شنیدن کتاب ۲۱ روز تا دستیابی به ایده ای عالی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به موفقیت بیشتر در کسب و کار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ۲۱ روز تا دستیابی به ایده ای عالی

اندیشه‌پردازی کن تا برای خلاق بودنت الهام بگیری و بفهمی دقیقاً چقدر شوروشوق داری.

صفحاتِ خالی آدم را می‌ترسانند. آنها می‌توانند نویسندگان ورزیده و ماهر، نقاشان برجسته، و رهبرانِ تجاریِ موفق را موقع شروع کاری تازه به هول‌وولا بیندازند و دچار دلشوره کنند. خوشبختانه روشی که می‌تواند کمک‌مان کند بر این صفحهٔ خالی غلبه کنیم، اندیشه‌پردازی است.

درواقع بعضی از برجسته‌ترین نوابغ علمی دنیا قبل از به‌کار انداختنِ موتورِ بزرگ‌ترین ایده‌هایشان، اندیشه‌پردازی می‌کنند. توماس ادیسون، مخترع برق و لامپ الکتریکی، یکی از همین نوابغ بود.

صفحهٔ اول یکی از دفترچه یادداشت‌هایش، به تاریخ سوم ژانویه ۱۸۸۸، حاوی فهرستی از بیش از صد ایده‌ای است که او به این امید که راهی برای اختراع آنها پیدا کند، زیرشان خط کشیده بوده. ایدهٔ کمپرسور هوا، ابریشم مصنوعی، عاج مصنوعی، پیانوی برقی و بسیاری اختراعات دیگر را او ارائه کرد.

اندیشه‌پردازی در طول تاریخ ترفندی برای تحریک خلاقیت بوده چون مانع انتقادِ شخصی می‌شود. وقتی اندیشه‌پردازی کنیم و افکار و عقایدمان را با دیگران در میان بگذاریم، دوباره با خودِ شوخ‌وشنگ و خیال‌پردازمان ارتباط برقرار می‌کنیم، که به‌نوبهٔ خود به ما اجازه می‌دهد امکانات تازه‌ای را ببینیم که در حالت عادی از کنارشان رد می‌شویم.

بیشتر از همه، اندیشه‌پردازی کمک‌مان می‌کند علائق و تمایلات شدیدمان را کشف کنیم. اگر به‌قدر کافی اندیشه‌پردازی کنیم، می‌بینیم که طرف‌های مقابل‌مان تعداد انگشت‌شماری از ایده‌های ما را به موضوعاتی عمیق‌تر مرتبط می‌کنند، و این به ما امکان می‌دهد برای حیطه‌های به‌شدت مورد علاقه‌مان برنامه‌ریزی کنیم تا بعد بتوانیم بر آنها تمرکز کنیم و توسعه‌شان بدهیم.

حتی ممکن است متوجه شویم به چیزی خارج از حیطهٔ تخصص یا مهارت‌مان علاقه‌مندیم. و این می‌تواند کسانی را که نگرانند مبادا نتوانند بدون برخورداری از دانشِ فنیِ کافی واردِ عرصه‌ای بخصوص شوند، آشفته کند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۵ دقیقه

حجم

۲۴٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۵ دقیقه

حجم

۲۴٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان