دانلود کتاب صوتی مهره حیاتی با صدای مهیار ستاری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مهره حیاتی اثر ست گودین

دانلود و خرید کتاب صوتی مهره حیاتی

معرفی کتاب صوتی مهره حیاتی

کتاب صوتی مهره حیاتی نوشته ست گاردین است و به شما می‌گوید که آیا در سازمان خود، غیرقابل جایگزین هستید یا خیر. آیا حیات یک سازمان به شما وابسته است یا نه. این کتاب با صدای مهیار ستاری منتشر شده است. 

درباره کتاب مهره حیاتی

ست گادین در این کتاب به شما آموزش می‌دهد که چگونه به مهره‌ای حیاتی تبدیل شوید.

مهره حیاتی همان کسانی هستند که توانایی‌های خاص و ویژه‌ای دارند. قدرت ابتکار و خلاقیتشان بالا است و می‌توانند از آن برای کمک به کارفرمایشان استفاده کنند. این افراد همیشه احترام مافوق خود را دارند و یک عنصر کلیدی برای موفقیت سازمان هستند.

مهره حیاتی در سیزده فصل مطالب و عناوینی اصلی مهره حیاتی بودن را مطرح می‌کند و به شما کمک می‌تواند توانایی خودتان را برای تبدیل شدن به یکی از نیروهای حیاتی و مهم سازمان بالا ببرید.

شنیدن کتاب مهره حیاتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مهره حیاتی را به همه کارآفرینان، کارکنان شرکت‌ها و هرکسی که دوست دارد در کارش پیشرفت کند، پیشنهاد می‌کنیم.

درباره ست گادین

ست گادین، سخنران حرفه‌ای، نویسنده و متخصص تغییر است، او در ۱۰ ژوئیه سال ۱۹۶۰ میلادی به دنیا آمده است. ازاین نویسنده تاکنون کتاب‌های پرفروش و معروفی در جهان منتشر شده است. بازاریابی با اجازه، پخش ایده‌های ویروسی، کلاه منگوله‌ای بزرگ قرمز، نجات‌یافتن کافی نیست، شیب و گاو بنفش از جمله کتاب‌های او است.

ست گادین همچنین به طور پیوسته کارگاه‌های گاو بنفش خود را خارج از نیویورک برگزار می‌کند. مقالات او هم در نشریات معتبر از جمله مواردی است که می‌تواند به شما در پیشرفت کسب و کارتان کمک کند.


نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۸ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۴۶۱٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۸ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۴۶۱٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۴۸,۰۰۰
تومان