دانلود کتاب صوتی موضوع پول نیست با صدای مهدی صفری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی موضوع پول نیست اثر باب  پراکتور

دانلود و خرید کتاب صوتی موضوع پول نیست

نویسنده:باب پراکتور
گوینده:مهدی صفری
انتشارات:رمانو
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۸از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی موضوع پول نیست

کتاب موضوع پول نیست نوشته باب پراکتور است و با ترجمه مینا تاجری نیکنام و گویندگی مهدی صفری توسط رمانو منتشر شده است. پراکتور یک مشاور انگیزشی شناخته شده است و بیش از ۴۰ سال به شرکت‌ها و رهبران تجارت مشورت می‌دهد. وی در جذب ثروت از بزرگترین مقامات جهان به حساب می‌آید. او در سراسر جهان در مورد غلبه بر ترس از پول در حالی که به ما می‌آموزد چگونه آن را جذب کنیم، سخنرانی می‌کند.

درباره کتاب موضوع پول نیست

کتاب موضوع پول نیست، حاصل بیش از چهل سال تجربه‌ٔ آقای باب پراکتور به‌ عنوان آموزگار، مربی و سخنران در زمینه‌ٔ پول و ذهن است. اکنون ما می‌توانیم از این کتاب بهره‌مند شویم و زندگی خود را به یک زندگی ثروتمند تبدیل کنیم.

کتاب موضوع پول نیست به همهٔ افرادی که شوق یادگیری دارند و می‌خواهند جنبه‌های زندگی خود را تغییر دهند توصیه می‌شود. نویسنده کتاب در ۲۶ سالگی زندگی‌اش تغییر کرد و همان تغییر باعث نوشته شدن این کتاب شد. اثری که توانسته است زندگی بسیاری را تغییر دهد. نویسنده در کتاب‌هایش با روش شخصی و جهانی خوانندگان را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد. شما در حال آغاز تجربه‌ای هستید که طرز فکرتان دربارهٔ پول را برای همیشه عوض خواهد کرد. راز آفرینش ثروت در این کتاب بر شما فاش خواهد شد.

هم‌زمان با شروع به خواندن این کتاب، آگاهی شما نیز تغییر می‌یابد و به این ایده می‌رسید که پول یک ایده است. پول خدمت‌گزاری خوب و اربابی وحشتناک است. پول در دو منظور اصلی: یکی آسایش رساندن به شما و دیگری قادر ساختن شما برای بهره بردن از خدمات بدون حضور فیزیکی است و توانایی پول درآوردن در شما متناسب با آگاهیتان بیش‌تر خواهد شد. بهترین راه استفاده از این کتاب یادگرفتن سطر به سطر آن است.

کتاب موضوع پول نیست را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی موفق پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب موضوع پول نیست

مردم ثروتمند پیش‌تر این را درک کرده‌اند که موضوع پول نیست. آن‌ها می‌دانند که پول به خودی خود تنها یک هدف نیست. به همین دلیل است که شما می بینید که این افراد از پول به عنوان یک کالای مبادله شده استفاده می‌کنند و هرگز به آن چنگ نمی‌زنند.

درک این موضوع برای بیش‌تر ما زمان زیادی را صرف می‌کند. اما به راحتی می‌توان فهمید که این موضوع دلیل واضحی دارد. در تمام طول زندگی برنامه‌ریزی کرده‌ایم که پول را هدف نهایی خود می‌بینیم. به همین دلیل است که هنگامی که کسب پول دشوار می‌شود حالت تدافعی گرفته و بهانه می‌آوریم.

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای درک عملکرد پول این است که آن را مانند قطره‌ای آب تصور کنید. یک قطره به خودی خود چیزی نیست. بسیار کوچک و ضعیف است. حال هر قطره را یک دلار تصور کنید، قطعا نمی‌توان با آن کار زیادی کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۶ ساعت و ۱۷ دقیقه

حجم

۵۲۳٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۶ ساعت و ۱۷ دقیقه

حجم

۵۲۳٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان