کتاب صوتی هنر ظریف بی خیالی | مصطفی طالبیان مقدم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هنر ظریف بی خیالی اثر مارک منسون

دانلود و خرید کتاب صوتی هنر ظریف بی خیالی

معرفی کتاب صوتی هنر ظریف بی خیالی

کتاب صوتی هنر ظریف بی خیالی نوشته مارک منسون و با ترجمه گروه مترجمان شنیدار و صدای مصطفی طالبیان مقدم منتشر شده است. این کتاب خلاصه‌ای کاربردی از کتاب هنر ظریف بی خیالی است. 

درباره کتاب هنر ظریف بی خیالی

کتاب صوتی هنر ظریف بی‌خیالی دومین اثر مارک منسون است. منسون از نویسندگان خوب حوزه موفقیت و خودیاری است و کار اصلی‌اش وبلاگ‌نویسی است. در این کتاب صوتی از مارک منسون، شما با هنری ظریف به اسم بی‌خیالی آشنا می‌شوید. منظور از بی‌خیالی در این کتاب، اهمیت ندادن نیست. بلکه به شما یاد می‌دهد فقط به کارها و امورات ضروری اهمیت بدهید و وقت خود را صرف چیزهای بیهوده نکنید. ما آن‌قدر فرصت و قدرت و انرژی نداریم که به همه چیز اهمیت بدهیم. باید بی‌خیال خیلی چیزها بشویم تا بتوانیم تمام فکر و ذهن و انتخاب‌ها و تصمیم‌های خود را، روی گزینه‌ی محدود و مشخص، متمرکز کنیم.

اگر بیش از اندازه نسبت به اطرافیان و کارهای خود حساس هستید و نمی‌توانید توجه خود را به امور ضروری زندگی معطوف کنید و به حاشیه‌ها می‌پردازید. کتاب صوتی هنر ظریف بی خیالی را بشنوید.

شنیدن کتاب هنر ظریف بی خیالی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی آرام پیشنهاد می‌کنیم. 

معرفی نویسنده
عکس مارک منسون
مارک منسون
آمریکایی | تولد ۱۹۸۴

مارک منسون (مارک منسن) وبلاگ‌نویس آمریکایی است که کتاب‌های خودیاری او در سراسر دنیا پرفروش و محبوب هستند. در ایران هم از هر کتاب او چندین ترجمه وارد بازار شده و به خاطر صمیمت و خودمانی بودن آثارش، کتاب‌هایش خیلی زود مخاطب‌های زیادی پیدا کرده‌اند. او پیش از اینکه تبدیل به نویسنده‌ی کتاب‌های خودیاری شود، یک بلاگر شناخته‌شده و تاثیرگذار بود که محتواهایی درمورد فرهنگ، پیدا کردن شریک عاطفی دلخواه، روابط انسانی، بهبود مهارت‌های ارتباطی، تصمیم‌گیری و... تولید و منتشر می‌کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۶۸٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۶۸٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۴,۰۰۰
۲۱,۶۰۰
۱۰%
تومان