دانلود کتاب صوتی دلاور خردسال با صدای محمد امرایی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی دلاور خردسال اثر فئودور داستایفسکی

دانلود و خرید کتاب صوتی دلاور خردسال

انتشارات:واوخوان
امتیاز:
۳.۹از ۱۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی دلاور خردسال

دلاور خردسال اثری از فئودور داستایفسکی بزرگ است که با برگردان مترجم باسابقه ایرانی، سروش حبیبی و صدای محمد امرایی می‌شنوید.

درباره کتاب صوتی دلاور خردسال

داستایفسکی در دلاور خردسال، داستان پسری در مرز کودکی و نوجوانی را روایت می‌کند. سن و سالی که در آن انسان با احساسات تا‌به‌حال خفته خود آشنا می‌شود و ممکن است دچار دلبستگی‌های عاطفی نامتعارف و نامتعادل شود. دلبستگی‌هایی که تا مدت‌ها درون فرد باقی می‌مانند و فرصت بروز پیدا نمی‌کنند و تبدیل به واکنش‌های روانی و عصبی می‌شوند.

آقای نویسنده در این داستان هم مانند بسیاری از داستان‌های بلند و کوتاه خود به جنبه‌های روانی این دلبستگی و بروز آنها در شخصیت اصلی خود پرداخته است هرچند این پرداختن نسبت به شاهکارهایی که در رمان‌هایش کرده سطحی می‌نماید.

شنیدن کتاب دلاور خردسال را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

دوست‌داران آثار فئودو داستایفسکی از شنیدن این اثر آقای نویسنده نیز لذت خواهند برد.

معرفی نویسنده
عکس فئودور داستایفسکی
فئودور داستایفسکی
روس | تولد ۱۸۲۱ - درگذشت ۱۸۸۱

داستایفسکی، نویسنده‌ی رمان‌های مشهوری مانند قمارباز و برادران کارامازوف، در ۱۱ نوامبر ۱۸۲۱ در شهر مسکو و در خانواده‌ای بسیار مذهبی چشم به جهان گشود. این موضوع باعث شد خود او نیز در طی حیات خود انسانی مذهبی باقی بماند. او در مدرسه آموزش‌های نظامی می‌دید، اما خودش به ادبیات علاقه‌ی بسیاری داشت؛ بنابراین پس از اتمام مدرسه خود را وقف نوشتن کرد. نوشته‌های اولیه‌ی داستایوفسکی از او مردی جوان و بسیار پانرژی و در عین حال با روانی بی‌ثبات ترسیم می‌کنند.

نظرات کاربران

AS4438
۱۴۰۱/۱۲/۲۱

عالی بود، فقط غلط های املائی گوینده عصبی میکرد، البته صدایش خوب بود ولی بعضی ازلغات را اشتباه تلفظ میکرد، شاهکارادبیات روس وداستایوفسکی.

Sadeq noor
۱۴۰۲/۰۱/۰۴

حالمو خیلی خوب کرد

زمان

۱ ساعت و ۴۷ دقیقه

حجم

۹۸٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۴۷ دقیقه

حجم

۹۸٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۲,۰۰۰
تومان