دانلود کتاب صوتی فرانکنشتاین با صدای احسان چریکی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی فرانکنشتاین اثر مری شلی

دانلود و خرید کتاب صوتی فرانکنشتاین

معرفی کتاب صوتی فرانکنشتاین

کتاب صوتی فرانکنشتاین نوشته داستان‌نویس زن انگلیسی مری شلی است که با ترجمه منوچهر پیرهادی و صدای احسان چریکی منتشر شده است. این کتاب خلاصه داستان مشهور فرانکنشتاین است که برای علاقه‌مندان به داستان که فرصت مطالعه کامل کتاب را ندارند منتشر شده است.

درباره کتاب فرانکنشتاین 

این کتاب  داستان دکتری به نام فرنکنشتاین است که براساس یک تصمیم اشتباه زندگی افراد زیادی را نابود می‌کند. دکتر فرانکنشتاین بسیار باهوش است و نویسنده کتاب را زمانی نوشته است که ترس مردم از رشد علم گسترش پیدا کرده بود و می‌ترسیدند علم تاثیرات منفی بر زندگی آن‌ها داشته باشد. 

در کتاب صوتی فرانکنشتاین، نویسنده از  عناصر و فضاهایِ ترسناک ادبیات به خوبی استفاده کرده است. اما فرانکنشتاین فقط یک رمان دلهره‌آور معمولی نیست. زیرا نویسنده به ابعاد مختلف انسان و شخصیت او هم پرداخته است.همچنین شاهکار مری شلی در واقع این بود که برای نخستین‌بار علم را با داستان‌های ترسناک در هم آمیخت. 

دکتر فرانکشتاین می‌خواهد خلق کند، او با استفاده از تکه‌های اجساد مردگان موجودی را می‌سازد و او را زنده می‌کند بدون اینکه در نظر داشته باشد این کار چقدر می‌تواند زندگی‌ خودش و دیگران را به خطر بیندازد. 

شنیدن کتاب فرانکنشتاین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به داستان‌های عجیب و دلهره آور پیشنهاد می‌کنیم.

درباره مری شلی

مری وول اِستوِنکِرافت گادوین شِلی متولد ۳۰ اوت ۱۷۹۷ – درگذشته ۱ فوریه ۱۸۵۱ یک رمان‌نویس، نویسندهٔ داستان‌های کوتاه و سفرنامه‌نویس اهل انگلستان است. از شناخته‌شده‌ترین اثر او فرانکنشتاین (در سبک نگارش گوتیک) و داستان کوتاه ماتیلدا اشاره کرد. ایدهٔ نگاشتن فرانکنشتاین در سال ۱۸۱۶ در سفر تابستانی به ژنو به همراه لرد بایرون، جان ویلیام پولیدوری و کلر کلرمون به ذهن مری شلی خطور کرد.

پدر او ویلیام گادوین، یکی از بزرگ ترین روزنامه نگاران و فیلسوفان قرن خود و مادر او نیز مری کرافت، یکی از بزرگ ترین فیلسوفان فمنیست و نویسندگان عصر خود بود. از این رو می‌توان گفت که مری شلی در خانواده‌ای به دنیا آمده که تفکر و اندیشه بنیان‌های اصلی آن خانواده بوده است. و پس از نگارش چندین رمان دیگر در باب داستان ارواح و شبح و این دست از داستان‌ها در معرض تهمت‌های فراوانی قرار گرفت. عده‌ای در آن زمان به او نسبت آن را داند که وی با ارواح خبیث در ارتباط است و به همین دلیل است که درست پس از نگارش رازهای دنیای ارواح شوهرش فوت کرده است و هیچ کدام از بچه‌هایش نیز سالم نمانده‌اند. حتی چندی دیگر گفتند که ایده نوشتن داستان هایش را از ارواح مرده ی قبرستان‌ها می‌گیرد و در یک شایعه عجیب حتی گفتند که او قلب شوهر از دست رفته‌اش را در یک پارچه نگهداری کرده و در کمد خانه‌اش قایم کرده است. با این اوصاف، مری شلی پس از گذراندن ۵۳ سال زندگی پربار اما پر رنج نهایت در سال ۱۸۵۱ دیده از جهان فرو بست و دفتر زندگی خویش را با کوله باری از افتخارات ادبی به پایان رساند و او را در کلیسای سنت پیتر در شهر بورنموث انگلستان دفن کردند.

نظرات کاربران

یگانه
۱۴۰۲/۱۰/۲۹

یه شاهکار واقعی! صدای گوینده بسیار جذاب بود. اوقات بسیار فراموش نشدنی با شنیدن این کتاب صوتی داشتم و به بقیه هم توصیه میکنم حتما یکبار گوش کنن فوق العاده اس.

زمان

۴ ساعت و ۵۶ دقیقه

حجم

۲۷۴٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۵۶ دقیقه

حجم

۲۷۴٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۴,۰۰۰
تومان