دانلود کتاب صوتی ۴۰ فکر سمی با صدای میلاد میرزائی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ۴۰ فکر سمی اثر آلن فی

دانلود و خرید کتاب صوتی ۴۰ فکر سمی

معرفی کتاب صوتی ۴۰ فکر سمی

کتاب صوتی ۴۰ فکر سمی نوشتهٔ آلن فی و آرنولد لازاروس و کیلفورد لازاروس با ترجمهٔ الهام آرام‌نیا و شمس‌الدین حسینی و گویندگی میلاد میرزائی در آوانامه منتشر شده است. در این کتاب با ۴۰ نگرش آسیب‌رسان و مضر آشنا می‌شویم و می‌آموزیم که چرا و چگونه باید از آن‌ها دوری کنیم. با به کار بردن پادزهرهای مختلف مطرح در این کتاب، می‌توانید افکارتان را سم‌زدایی کنید و زندگیتان را متعادل‌تر و از نظر روان‌شناختی سالم‌تر پیش ببرید.حالا وقتش است که نگاهی به باورهای نادرست سمی‌تان بیندازید. حتی یک لحظهٔ دیگر هم این افکار منفی را باور نکن!

درباره کتاب ۴۰ فکر سمی

این کتاب چهارچوب مشخصی برای هر فکر سمی دارد. ابتدا نمونه‌ای را عنوان می‌کند سپس با تحلیل نمونه ادامه می‌دهد، پادزهرهایی در قالب تلقین به خود مطرح می‌شوند که مخالف باور نادرست هستند و دست آخر، بخش را با یک باور مثبت مخالف باور مورد بحث تمام می‌کند. مخاطب با به کار بردن این دستورالعمل قادر خواهد شد افکار منفی را شناسایی کند و تغییرشان بدهد.

از اشخاصی که از نظر روان‌شناختی نامتعادل‌ هستند و به خوبی افکار سمی را بازنمایی می‌کنند، نمی‌توان به طور واقع‌بینانه توقع داشت که فقدان تعادل ذهنی‌شان را با فقط تکرار چند فکر مثبت، آن هم هر چند وقت یک‌بار، اصلاح کنند. چنین اشخاصی برای کنار گذاشتن افکار و عادت‌های درونی‌شده‌شان باید ابتدا «درست‌اندیشی» را تمرین کنند. یعنی علاوه بر تکرار تلقین‌‌های مثبت و باورهای مثبت اصلاحی در این کتاب، مهم است که فعالانه و به طور مداوم چندین بار در روز آن‌ها را انجام دهند.

اگر سفرتان را از مسیری اشتباه شروع کنید، گم خواهید شد. چنین مسأله ای در مورد سفر زندگی نیز صدق می‌کند. در اطراف ما آن قدر باورهای نادرست و اطلاعات بی‌معنا وجود دارد که نقشه ای ناقص برای طی مسیر به دستمان دهد. در نتیجه، در مسیرهایی که به ناکجاآباد منتهی می‌شود، قرار می‌گیریم. اغلب در الگوهایی گرفتار می‌شویم که در ما تنش، افسردگی، اضطراب، گناه و عصبانیت ایجاد می‌کند.

کتاب ۴۰ فکر سمی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب مناسب کسانی است که تصمیم گرفته‌اند ذهنشان را خانه‌تکانی کنند و افکار به‌درد‌نخور و آزاردهنده را دور بریزند!

بخشی از کتاب ۴۰ فکر سمی

چند فکر سمی دارید؟

حالا وقتش است که نگاهی به باورهای نادرست سمی‌تان بیندازید. با جواب دادن به پرسش‌نامه‌ی خلاصه‌ی زیر شروع کنید و سپس رهنمودها را درست بعد از آن به کار ببرید. آن‌گاه درباره‌ی افکار نادرستتان اطلاعات بیشتری خواهید یافت و بیشترین فایده را از این کتاب خواهید برد.

پرسش‌نامه‌ی باورها

در زیر چهل عبارت وجود دارد. هریک را به دقت بخوانید و تصمیم بگیرید آیا با آن موافقید یا نه. در کنار باورهایی که با آن موافقید، علامتی بگذارید. به خاطر داشته باشید که به هیچ وجه جواب درست یا غلطی وجود ندارد.

۱ …… تفریح و سرگرمی وقت تلف کردن است.

۲ …… برای تو بهتر است دیگران را کنترل کنی.

۳ …… برون‌ریزی خشم روش سالمی است.

۴ …… هر طور رفتار کنی، خانواده و دوستانت باید دوستت داشته باشند.

۵ …… مهربانی بر نامهربانی غلبه می‌کند.

۶ …… آنچه را شاید باعث رنجش دیگران شود، نگو.

۷ …… هدفت باید کمال باشد.

۸ …… بگو «نه» - اگر به آن‌ها رو بدهی، سوارت می‌شوند.

۹ …… اتمام حجت به جر و بحث‌ پایان می‌دهد.

۱۰ …… صداقت مطلق، بهترین روش است.

۱۱ …… باید در قبال اقوام یا دوستان بی‌ملاحظه سکوت اختیار کرد.

۱۲ …… تا حدودی به هر چه بخواهی می‌رسی.

۱۳ …… اگر می‌خواهی کاری درست انجام شود، خودت آن را انجام بده.

۱۴ …… وقتی کارها غلط از آب درمی‌آیند، باید دنبال مقصر گشت.

...

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۳۹۱٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۳۹۱٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۰,۰۰۰
تومان