دانلود کتاب صوتی راز قهرمانی با صدای امیر فرحان‌نیا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی راز قهرمانی اثر ویلیام. اچ. مک‌ریون

دانلود و خرید کتاب صوتی راز قهرمانی

معرفی کتاب صوتی راز قهرمانی

راز قهرمانی کتاب دیگری از ویلیام اچ. مک ریون، نویسنده کتاب مشهور و پرفروش تختخوابت را مرتب کن است. این کتاب به شما درس‌هایی از زندگی قهرمانان می‌دهد.

 درباره کتاب صوتی راز قهرمانی

ما همه در وجودمان یک قهرمان داریم. چیزی که از بدو تولد ما و در دی ان ای ما وجود داشته است. همان چیزی که انسان را پایدارترین موجود روی زمین کرده و او را در سراسر جهان گسترده است. رازی که دانشمندان و جستجوگران را بر آن داشت تا از صحراها و دریاها بگذرند، به ایجاد ایمان‌های قوی و استوار کمک کرد و به فلاسفه جسارت بخشید تا حرف خود را بزنند و...

 کتاب حاضر با شما درباره قهرمانان و خصلت های آنها سخن می‌گوید. چیزی که شاید شما را وا دارد با خودتان فکر کنید آیا می‌توانید به اندازه آنها قوی و جسور باشید؟ بعضی‌ها به صورت طبیعی قهرمانانه زندگی می‌کنند  و ما باید یاد بگیریم که راز و رمزهای این قهرمانی را در آنها ببینیم و در زندگی‌مان به کار ببندیم تا پایه و اساس شخصیت ما شوند.

شنیدن کتاب راز قهرمانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه علاقه‌مندان به کتاب های موفقیت مخاطبان این کتاب‌اند.

درباره ویلیام اچ. مک‌ریون

 ویلیام اچ. مک‌ریون، دریاسالار بازنشسته نیروی دریایی ارتش آمریکا است که به دلیل نوشتن کتاب تختخوابت را مرتب کن در دنیا و بین نویسندگان سرشناس موفقیت برای خود جا باز کرد و کتابش توانست در لیست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار گیرد.

 او سی وهفت سال در نیروی دریایی خدمت کرد و در همه سطوح فرماندهی کرد و پس از بازنشستگی از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸ رئيس سامانه دانشگاهی تگزاس بود. او اکنون با همسرش در تگزاس زندگی می‌کند.


معرفی نویسنده
ویلیام. اچ. مک‌ریون

ویلیام اچ مک ریون بازنشسته‌ی نیروی دریایی ایالات متحده است که در ۶ نوامبر ۱۹۵۵ در پاین‌هرست در کارولینای شمالی متولد شد. پدرش یک افسر نیروی هوایی بود و خانواده‌اش در کودکی ویلیام به تگزاس نقل مکان کردند. مادر مک ریون در تگزاس به دنیا آمده بود و خود مک ریون نیز به شدت به این ایالت احساس تعلق می‌کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۱۷۳٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۱۷۳٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۶,۸۰۰
تومان