دانلود کتاب صوتی راهکارهای موفقیت با صدای حافظ کاظم‌زاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی راهکارهای موفقیت اثر برایان تریسی

دانلود و خرید کتاب صوتی راهکارهای موفقیت

معرفی کتاب صوتی راهکارهای موفقیت

کتاب صوتی «راهکارهای موفقیت» نوشتهٔ برایان تریسی با ترجمهٔ مهدی قراچه داغی و گویندگی حافظ کاظم‌زاده در نوین کتاب گویا منتشر شده است. مهم نیست که جوان یا پیر هستید، مهم نیست که مؤنث یا مذکر هستید، مهم نیست سفید یا سیاهپوست هستید، مهم نیست در خانواده متنعم یا فقیری به دنیا آمده‌اید، طبیعت خنثی است. برای کسی حساب جداگانه باز نمی‌کند، لطف به خصوصی به کسی ندارد. هرچه را در آن بگذارید به شما پس می‌دهد ـ نه بیشتر و نه کمتر. این شمایید که می‌توانید تعیین کنید در آن چه بگذارید.

تریسی در این کتاب تکنیک‌ها و نکاتی را آموزش می‌دهد که با استفاده از آنها می‌توانید به احساس شادمانی بیشتری برسید، سالم‌تر شوید، اعتمادبه‌نفس بیشتری به دست آورید و هدفمندتر پیش بروید. او در این اثر از موفقیت در زندگی شخصی تا موفیت در روابط و کار و زندگی اجتماعی صحبت می‌کند و برای هر جنبه از زندگی شما توصیه‌های ویژه‌ای دارد.

درباره کتاب راهکارهای موفقیت

برای اینکه بتوانید شاد و موفق باشید، اگر می‌خواهید به بخش اعظم خواسته‌هایتان برسید، باید شماره‌های رمز قفل‌ها را پیدا کنید. به جای اینکه شماره‌ها را به‌طور شانسی کنار هم قرار بدهید تا شاید قفل باز شود، ببینید آنهایی که قبلا موفق شده‌اند چه کرده‌اند.

موضوع مورد بحث این کتاب هم همین مطلب است. در این کتاب درباره بهترین روش‌های موفقیت فردی بحث کرده‌ایم. می‌توانید به راحتی از این روش‌ها استفاده کنید. این کتاب شماره‌های رمز باز کردن قفل‌ها را به شما نشان می‌دهد.

درباره برایان تریسی

برایان تریسی نویسنده و سخنران انگیزشی در زمینه بهبود مهارت‌های حرفه‌ای و خودیاری، در ۵ ژانویه ۱۹۴۴ در شارلوت‌تاون کانادا و در یک خانواده فقیر به دنیا آمد. پدرش کار دائمی نداشت و نمی‌توانست هزینه‌های جاری زندگی را به آسانی تامین کند. به همین دلیل برایان و سه برادرش با کمک نهادهای خیریه تحصیل کردند و او همیشه تلخی فقر را در زندگی خود حس می‌کرد.

برایان تریسی خیلی زود مجبور به ترک مدرسه شد تا به کارهای سخت و فیزیکی کم‌درآمد بپردازد. تا اینکه در دهه ۲۰ سالگی خود، سفرهایش به سرتاسر جهان را آغاز کرد. او با خودرواش از کانادا به آمریکا و سپس با کشتی به انگلیس رفت. فرانسه و اسپانیا و پس از آن آفریقا مقصدهای بعدی او بودند. تریسی مدتی در آفریقای جنوبی کار کرد و در رشته کاراته، کمربند سیاه گرفت. تریسی ۲ سال را در ژوهانسبورگ سپری کرد و سفرهایش را به سوی خاورمیانه و شرق آسیا ادامه داد.

تریسی در این سال‌ها با شعار «مطالعه کن، گوش کن و پیوسته بیاموز و رشد کن» به موفقیت‌های زیادی دست یافت. تریسی می‌گوید: «هیچگاه اجازه ندهید خودروی شما حرکت کند بدون اینکه در طی آن چیزی بیاموزید. هر کتاب یا همایشی، به صورت صوتی در دسترس شماست!»

نخستین شغل پس از این سفرها، فروشندگی بود. تریسی درباره مهارت‌های فروش مطالعه و تحقیق کرد و در طول چندین سال کار جدی و مطالعه فرایندهای مرتبط با فروش، در چندین شرکت بزرگ، تجارب خود در زمینه‌های مدیریت و فروش را گردآوری و تدوین کرد. او آموخته‌هایش را ساماندهی و یک ساختار مشاوره‌ای را بر اساس آن پایه‌ریزی کرد.

تریسی یکی از افراد موفق در زمینه مشاوره مدیریتی و توسعه نیروی انسانی است و شرکتی بین‌المللی به نام خودش را راه‌اندازی کرده است. برایان تریسی در کشورهای گوناگون و شرکت‌های مطرح جهان، برنامه‌های مشاوره‌ای و آموزشی برگزار می‌کند. کتاب‌های برایان تریسی، توسط ناشران متعددی به زبان فارسی ترجمه شده است و او را تبدیل به نویسنده‌ای شناخته‌شده در ایران کرده است.

کتاب راهکارهای موفقیت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مسلم است که همه ما به دنبال موفقیت در زندگی شخصی و اجتماعی هستیم و کسی نیست که نخواهد در زندگی‌اش پیشرفت کند و خوشبخت باشد. کتاب برایان تریسی با توصیه ها وراهکارهایش می‌تواند در این زمینه منبع خوبی برای الهام گرفتن باشد.

بخشی از کتاب راهکارهای موفقیت

در عصر موفقیت زندگی می‌کنیم. هرگز در تاریخ بشری مردم تا این اندازه در زندگی خود موفق نشده‌اند. امروزه شمار کسانی که سریع‌تر از هر زمانی به موفقیت دست پیدا می‌کنند به مراتب بیشتر از گذشته‌ها شده است.

آینده‌نگرهای برجسته و تجار و بازرگانان موفق و خوش‌آتیه معتقدند که انسان به یک عصر طلایی وارد شده است. آرمان غرب درباره دموکراسی، آزادیهای فردی و اقتصاد آزاد، دنیا را در می‌نوردند و با خود موفقیت، رشد و آزادی انسانی به همراه می‌آورند. احتمالا هرگز به اندازه امروز امکان موفقیت بیشتر، آزادی و خوشبختی فراوان‌تر و استقلال مالی وجود نداشته است.

این کتاب به شما نشان می‌دهد که چگونه زندگی خود را بهتر کنید، به هدفهایتان برسید و به امکانات بالقوه خود درباره موفقیت و خوشبختی دست پیدا کنید. بدون توجه به اینکه چه کسی هستید و در چه موقعیتی به سر می‌برید، همین حالا در خود از توانمندی‌ای برخوردارید که بیش از هر زمانی به موفقیت برسید. از توانی برخوردارید که از سطح همه موفقیتهای گذشته فراتر بروید. می‌توانید از حد تصوری که تاکنون داشته‌اید فراتر بروید. تنها کاری که باید بکنید این است که چگونگی این مهم را بیاموزید و بعد آنچه را که آموخته‌اید، به مرحله عمل و اجرا بگذارید.

تمام مطالب این کتاب در زندگی حقیقی آزمون شده‌اند. من زندگی را در شرایطی پشت سر گذاشتم که اگر به جایی نمی‌رسیدم، کسی نمی‌توانست از من ایراد بگیرد.

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

مشکلات رفتاری کودکان با نشانگان داون
دیوید استین
رابطه فرآیند ارزیابی عملکرد کارکنان با بهبود عملکرد آنان در ادارات آموزش و پرورش
حسین سروش‌مهر
گزیده‌ی کلیله و دمنه
محمدرضا نیک‌زاد
بینش های برندسازی در ورزش
کنستانتینو استاوروس
تاریخ آل‌سلجوق در آناطولی
نادره جلالی
از تحلیل گری سهام تا شیشه شویی فاصله زیادی هست
افشین علاف صالحی
ماورای ذهن رو بشناس!
موسی زمان‌زاده
بیست اصل کلی در تربیت فرزند
علی مقیمی اردیچی
رنسانس
جیمز آ کوریک
نگهبان قوچ‌های وحشی
نیکلاس کلاشینکف
مانتو دوز مهرسا
مریم خیاط
رهایی از نفرین منابع
روح‌الله کهن هوش‌نژاد
نگاهی تازه به تربیت
لیلا عرشیا
خانم رئیس آهنی
ایپریل د انجلیس
تجددطلبی و توسعه در ایران معاصر
موسی غنی نژاد
رضا ریزه
شمیلا شهرابی
حریق
حسین طوافی
در وضعیت کوانتوم
بهزاد خواجات
تمام راه پر است از چراغ چشمانم
محمد عزیزی
اثر مرکب (خلاصه کتاب)
دارن هاردی
رادیو راه (فصل اول، قسمت اول) عشق
مجتبی شکوری
معجزه (شکرگزاری)
مسیحا برزگر
هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها
مارک منسون
پسرک، موش کور، روباه و اسب
چارلی مکسی
عادت های اتمی
هادی بهمنی
تکنیک‌های تسلط بر ذهن
آنتونی رابینز
خرده‌ عادت ها
جیمز کلیر
پاندای بزرگ و اژدهای کوچک
جیمز نوربری
۹ مرد موفق، ۹۰ رمز موفقیتاثر مرکب
دارن هاردی
کاش وقتی بیست‌ساله بودم می‌دانستم
تینا سیلیگ
آداب معاشرت
برایان تریسی
رادیو راه (فصل اول، قسمت دوم) جادوی راه
مجتبی شکوری
قورباغه ات را قورت بده!
برایان تریسی
خالی‌ شدن از احساسات منفی
جوئل اوستین
چگونه کمال‌گرا نباشیم؟
استفان گایز
باشگاه مغز (۱)
حامد اختیاری
چهار میثاق
دون میگوئل روئیز
هنر دختر بودن
راضیه کیماسی
نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۱ ساعت و ۲۵ دقیقه

حجم

۶۳۱٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۱ ساعت و ۲۵ دقیقه

حجم

۶۳۱٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان