دانلود کتاب صوتی چقدر مانده به رسیدن با صدای مسعود رایگان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چقدر مانده به رسیدن اثر محمدعلی سجادی

دانلود و خرید کتاب صوتی چقدر مانده به رسیدن

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۵از ۱۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی چقدر مانده به رسیدن

در  کتاب صوتی چقدر مانده به رسیدن اشعار محمدعلی سجادی، کارگردان، نویسنده، شاعر و نقاش ایرانی را با صدای دلنشین مسعود رایگان، بازیگر محبوب ایرانی بشنوید.

 محمدعلی سجادی پیش از این نیز مجموعه‌های «نشانه‌ها» و «دلم برایت می‌تپد» را منتشر کرده بود.

او درباره کتاب چقدر مانده به رسیدن می‌گوید: خرداد ۱۳۸۶ براي ساختن فيلمی به نام «فرانسوا» به فرانسه رفتم. نرفته بودم تا به آن وقت. نديده بودم جز در فيلم‌ها و عكس‌ها و تابلوها. اما خوانده بودم درباره‌اش. شنيده بودم. قرار بود با ديدن فضا و مكان و آدم‌ها در ليون و نيس، فيلم‌نوشتي كار كنم، كه كردم. برداشتی آزاد از رمان چشم‌هايشِ زنده ياد بزرگ علوي. ولی در آغاز نوشتن فيلمنوشته، چنان دچار آن‌جای جا شدم كه مسير نوشتنم به سوی اين شعرها چرخيد.

خانه‌ای در وسعت دشت، مجاور و همنشين فضايی سبز كه گويی بيمارستان مسلولين را بغل كرده بود. آن درخت بلند و كهن‌سال،آن آهوان و آن پرندگان و آن نيمكت‌ها و مسلولين و ... در ترنی كه از نيس به طرف پاريس می‌رفتم، می‌ديدم و می‌نوشتم.

 چقدر مانده به رسیدن شعرهای بهم پیوسته شاعر را با موضوع سفر دربر دارد و پنج فصل است. فضا و موضوع همه شعرها مشترک است اما هرکدام استقلال خود را دارند.

 شنیدن کتاب چقدر مانده به رسیدن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به شعر معاصر فارسی مخاطبان این کتاب‌اند.

 درباره محمدعلی سجادی

محمدعلی سجادی متولد ۱۳۳۶ در شهرآمل است. او کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس، تهیه‌کننده، تدوین‌گر، نقاش، نویسنده و طراح صحنه و لباس است که کار هنری خود را از اواخر دهه ۵۰ آغاز کرد و اولین بار برای کانون پرورش فکری فیلم ساخت.

او در ۲۶ سالگی اولین فیلم باند سینمایی‌اش را با نام بازجویی یک جنایت ساخت که از بهترین فیلم های ایرانی در ژانر پلیسی-جنایی است. او در سال ۱۳۸۰ فیلم اثیری را ساخت و با این فیلم شناخته شد و با فیلم جنایت نامزد بهترین کارگردانی جشنواره فیلم قاهره شد و جایزه بهترین کارگردانی را هم از خانه سینما گرفت.

 دیپلم افتخار بهترین تدوین از بیست و پنجمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم «مخمصه» - ۱۳۸۵، نامزدی جایزه بهترین کارگردانی از جشنواره بین‌المللی فیلم قاهره برای فیلم «جنایت» - ۱۳۸۳، بردن تندیس زرین بهترین کارگردانی از هفتمین جشن خانه سینما برای فیلم «جنایت» - ۱۳۸۲، نامزدی بهترین فیلمنامه از ششمین جشن خانه سینما برای فیلم «اثیری» - ۱۳۸۱، نامزدی بهترین عنوان‌بندی از چهارمین جشن خانه سینما برای فیلم «شیفته» - ۱۳۷۹، نامزدی بهترین فیلم به انتخاب انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی از چهارمین جشن خانه سینما برای فیلم «شیفته» - ۱۳۷۹ و نامزدی سیمرغ بلورین بهترین تدوین از هفدهمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم «بازیگر» از افتخارات او در عرصه فیلم‌سازی است.

داغستان، گفت و شنود، حیرانی، حلقهٔ گم‌شده، چه کسی روجا را کشت؟، دلم برایت می‌تپد!، خیره بر چهار فصل و خاتوزین، سه مورچهٔ عاشق و روئیده درسنگْ فصل و نشانه‌ها نیز از تجربه‌های نویسندگی محمدعلی سجادی است.

درباره مسعود رایگان

مسعود رایگان متولد اول بهمن ۱۳۳۳ و همسر رؤیا تیموریان بازیگر مطرح دیگر ایرانی است. او مدرک کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای دراماتیک دارد. مسعود رایگان چند سالی در اروپا و کشور سوئد بازیگری کرد، اما در سال ۱۳۸۰ به ایران برگشت. نام او با فیلم خاموشی دریا مطرح شد اما فیلم خیلی دور، خیلی نزدیک او را به شهرت و محبوبیت رساند؛ به گونه‌ای که جایزه جشن‌خانه سینما را برای بازی در این فیلم به دست آورد.

 رایگان همچنین نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در بیست و سومین دوره جشنواره فیلم فجر، برای بازی در این فیلم شد. او در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر نیز نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای فیلم برلین منفی ۷ شد.

نظرات کاربران

کاربر 7979677
۱۴۰۳/۰۱/۱۴

خوبه

کاربر 7840155
۱۴۰۲/۱۰/۱۷

خیلی قشنگه،،مخصوصاصدای گوینده چقدربهم ارامش داد ممنونم ازتون

زمان

۱ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۷۰٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۷۰٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۴,۰۰۰
۱۶,۸۰۰
۳۰%
تومان