دانلود کتاب صوتی نیروی اعتماد به نفس با صدای حمید یزدانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی نیروی اعتماد به نفس اثر برایان تریسی

دانلود و خرید کتاب صوتی نیروی اعتماد به نفس

دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۲از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی نیروی اعتماد به نفس

کتاب نیروی اعتماد به نفس نوشته برایان تریسی و ترجمه‌ لیلی مشایخ و با صدای حمید یزدانی توسط انتشارات ماه‌آوا منتشر شده است.

درباره کتاب نیروی اعتماد به نفس

جهان ما پر از کسانی است که از حاصل زندگی خود رضایت ندارند ولی پیوسته همان کارهای گذشته را تکرار می‌کنند، همان‌گونه تعقل می‌کنند، همان روش‌ها را در زندگی دنبال می‌کنند و همواره از رویدادهای مشابهی که در زندگی‌شان رخ می‌دهد، در شگفت‌اند. تعریف آلبرت اینشتین از دیوانگی «تکرار رفتارهای مشابه و انتظار حصول نتیجهٔ متفاوت» است. به‌هرحال این کار ساده‌ای نیست. قانون علت و معلول به نسبت کاملا مساوی با میزان اعتمادبه‌نفس ما مرتبط است. در طول تاریخ و در اطراف ما زنان و مردان بیشماری زیسته‌اند که از اعتمادبه‌نفس فوق‌العاده‌ای برخوردار بوده‌اند و به همین سبب به جایگاه‌های شگفت‌انگیزی در زندگی دست یافته‌اند

شنیدن کتاب نیروی اعتماد به نفس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی شاد و موفق پیشنهاد می‌کنیم.

درباره برایان تریسی

برایان تریسی، یکی از مشهورترین سخنرانان موفقیت در دنیا و نویسنده ماهری در عرصه کتاب‌های خودیاری، متولد سال ۱۹۴۴ در کانادا است. او شهرت جهانی دارد و کتاب‌هایش میلیون‌ها نسخه به فروش رفته‌اند.

برایان تریسی در خانواده‌ای فقیر متولد شد، پدرش شغل مشخصی نداشت و او و سه برادرش با لباس‌هایی که از خیریه تهیه شده بود، به مدرسه می‌رفتند. دلایل مختلف و مشکلات سبب شد که او تصمیم بگیرد مدرسه را رها کند و به کار مشغول شود. وی کارهایی همانند کارگری، شستن ظرف‌ها در هتل، شستن اتومبیل‌ها و کار در مزرعه را تجربه کرد و شاید داشتن این تجارب سبب شد تا در آینده مشاوره‌های کسب و کار برایان تریسی کامل و کاربردی باشد.

تریسی از دوران جوانی اعتقاد داشت انسان به چیزی تبدیل می‌شود که به آن فکر می‌کند و به این نکته تأکید می‌کرد که میلیونرها افراد عادی هستند با این تفاوت که فقط بر روی «استقلال مالی» تمرکز دارند. او در ۲۰ سالگی تصمیم گرفته بود دور دنیا را بگردد، بنابراین در یک کشتی مشغول به کار شد و کار در این کشتی آغاز سفر وی به دور دنیا بود که ۸ سال طول کشید و تجربیات زیادی را برای وی به ارمغان آورد که وی را در مسیر مشاوره های خود در زمینه کسب‌وکار و موفقیت کمک کرد.

برایان تریسی، در حال حاضر به کار اداره شرکت برایان تریسی اینترنشنال مشغول است؛ این شرکت به ارائه خدمات مشاوره‌ای در زمینه رهبری، فروش، اعتماد به نفس، هدف‌گذاری، راهبرد، خلاقیت و روان‌شناسی موفقیت می‌پردازد. وی در حال حاضر به طور گسترده به سراسر دنیا برای سخنرانی سفر می‌کند.

بخشی از کتاب نیروی اعتماد به نفس

مفهومی که ما به خواب‌ها می‌دهیم، پیش از هر چیز، یک توجیه علّی است. در واقع ما تمایل داریم وقایع طبیعی را با روش‌های علّی توضیح دهیم. امّا این روش‌ها، مشکلات زیادی به وجود می‌آورند. به طور کلی، توجیه علّی زمانی می‌تواند پذیرفتنی باشد که رابطه میان علت و معلول نشان داده شود. ولی این رابطه در مورد طبیعتی کاربرد دارد که «بی‌جان» نامیده می‌شود. چون تنها در چنین طبیعتی می‌توان یک پدیده را به طور مجزا مورد بررسی قرار داد. به عبارت دیگر می‌توان وضعیت معینی را دوباره به وجود آورد و همان نتیجه را گرفت. ولی وقتی پای پدیده‌های بیولوژیکی به میان می‌آید، به ندرت می‌توان به نتیجه معین و مشابهی رسید. در این صورت، مسأله چنان پیچیده می‌شود و شرایط چنان تنوعی پیدا می‌کنند که هیچ رابطه علّی نمی‌توان برایش قائل شد. در اینجاست که پای شرایط به میان می‌آید: اینکه از کدام علت باید انتظار فلان معلول را داشت. منظور یافتن علت‌های دقیق یک زنجیره از معلول‌ها و افزایش دامنه هم‌راستایی علت‌ها و معلول‌هاست، به طوری که برداشت کلّی از علّیت حذف نشود، بلکه تقلیدی از انبوه مادیات باشد. نباید فراموش کرد که روح مانند تمام پدیده‌های بیولوژیکی، هر عامل مفید و فعالی را می‌پذیرد، و این امر به هیچ‌وجه مغایر با نظریه‌ای نیست که در آغاز توضیح دادم و گفتم که خواب یک واقعه توجیه نشده‌ای است، یا بخواهم روی ویژگی ناخودآگاهی مستقل از خودآگاه در جریان وقایع طبیعی تکیه کنم.

به این مفهوم هم نیست که عملکرد روح از یک عامل ناخودآگاه دستور می‌گیرد. در واقع تنها ذات یک شخصیت به خودی خود قابل درک است و تمام آنچه که بعد پیش می‌آید، توسعه عملی این شخصیت است. انگیزه‌های بعضی وقایع روحی ـ روانی یا حتی بیولوژیکی گاه ممکن است در آغاز غیرقابل درک باشند. به عنوان مثال: اطبای قدیم تب را نوعی بیماری و زیان‌آور تلقی می‌کردند، در حالی که پزشک امروزی متوجه شده است که تب در واقع یک مکانیسم دفاعی بسیار مفید علیه بیماری است و نه خودِ بیماری. از این رو کسی که در مورد خواب دیدن‌ها تحقیق می‌کند، باید این تفکر فایده هر چیز را در نظر داشته باشد. اما وقتی بحث از روند ناخودآگاه خواب‌ها در میان باشد، منظور فایده‌ای نیست که خودآگاه آن را درک می‌کند، بلکه عملکردِ خود کاری است که شبیه واکنش‌های سلولی لزوما توجیه پیدا می‌کنند.

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۸ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۴۵۷٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۸ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۴۵۷٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۲,۴۰۰
تومان