دانلود و خرید کتاب زندگی رویایی‌تان را خلق کنید! کریس وایدنر ترجمه امیرحسن مکی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زندگی رویایی‌تان را خلق کنید! اثر کریس وایدنر

کتاب زندگی رویایی‌تان را خلق کنید!

نویسنده:کریس وایدنر
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب زندگی رویایی‌تان را خلق کنید!

کتاب زندگی رویایی‌تان را خلق کنید! نوشته کریس وایدنر با ترجمه امیرحسین مکی منتشر شده است. این کتاب به ده اصل معتبر که بی‌تردید رویاهایتان را به واقعیت تبدیل می‌کنند می‌پردازد.

درباره کتاب زندگی رویایی‌تان را خلق کنید!

این کتاب شگفت انگیز بلیطی است به مقصد زندگی رویایی‌تان! این کتاب ارزشمند اثری دیگر از کریس وایدنر نویسنده دوازده ستون موفقیت و هنر تأثیرگذاری است و مراحل رسیدن به موفقیت و زندگی‌ای که رویایش را در سر دارید در ده اصل به شما یاد می‌دهد. مطالبی که کریس بیان می‌کند، کلیدی و درعین‌حال به‌کارگیری‌شان آسان است. این مطالب، شما و سازمانی را که در آن کار می‌کنید دگرگون می‌کند.

خواندن کتاب زندگی رویایی‌تان را خلق کنید! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که در زندگی به دنبال موفقیت هستند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب زندگی رویایی‌تان را خلق کنید!

در زندگی تمایل داریم چیزهای زیادی را صاحب شویم، این‌طور نیست؟ خیلی از آن‌ها خوب و به قول معروف معرکه‌اند. اما مهم‌ترین چیزی که از آنِ ماست و بسیاری از آدم‌ها هیچ وقت بنا ندارند سررشتهٔ آن را در دست بگیرند، زندگی‌شان است! آن‌ها زمان زیادی را صرف اندیشیدن در این باره می‌کنند که به‌عنوان مثال مجموعهٔ جدیدی از چوب‌های گلف، خانه‌ای ویلایی، یا جواهری جدید را صاحب شوند، اما هیچ‌وقت به معنای واقعی درک نمی‌کنند صاحب زندگی خود هستند. هر وقت پای مسؤولیت‌پذیری در قبال زندگی به میان می‌آید، طفره می‌روند و می‌خواهند آن را به گردن کس یا چیز دیگری بیندازند، غافل از این که خودشان مالک زندگی‌شان هستند و در قبال آن مسؤول‌اند! با در نظر داشتن این مطلب، اجازه دهید به شرح توضیحاتی در این‌باره بپردازیم:

شما فقط صاحب خودتان هستید و بس. صاحب همسرتان نیستید. صاحب رییستان نیستید. صاحب فرزندانتان نیستید (دربارهٔ فرزندان باید گفت که شما مسؤول آن‌ها هستید و این مسؤولیت خطیر بر عهده‌تان است که به آنان یاد دهید سررشتهٔ زندگی‌شان را به دست گیرند، اما صاحب آن‌ها نیستید). نه، فقط صاحب خودتان هستید و بس. چه عالی! به این ترتیب، دیگر لازم نیست دغدغهٔ ادارهٔ زندگی کس دیگری را داشته باشید! پس چرا خود را مالک دیگران می‌دانید و سعی می‌کنید زمام زندگی‌شان را در دست بگیرید؟ دست بردارید! زمام زندگی خودتان را به‌دست بگیرید، چون فقط مالک زندگی خودتان هستید. همان‌طور که به خود اجازه نمی‌دهید پشت فرمان خودروی دیگران بنشینید، نباید سعی کنید فرمان زندگی‌شان را به‌دست بگیرید! شما فقط صاحب خودتان هستید، پس به زندگی خودتان بچسبید!

باید تصمیم بگیرید که می‌خواهید با خودتان- فقط خودتان- چه بکنید. وقتی این مطلب را درک کنید که فقط صاحب خودتان هستید و بس، بخش جالب ماجرا شروع می‌شود؛ یعنی به زندگی خودتان می‌پردازید و آن را به شکلی می‌سازید که تمایل دارید. به جای این که سرتان در زندگی این و آن باشد، بر زندگی خودتان تمرکز خواهید کرد و آن را مطابق سلیقهٔ خود خواهید ساخت.

هیجان‌انگیز است، نه؟ از این که مجبور نیستید دغدغهٔ ادارهٔ زندگی کس دیگری را داشته باشید، خوشحال نیستید؟ من که خیلی خوشحالم!

این که صاحب خودتان هستید، یعنی می‌توانید هرچه می‌خواهید با خودتان بکنید. زندگی شما یک کاغذ سفید و دست‌نخورده است. 


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶۹ صفحه

حجم

۹۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶۹ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان