دانلود کتاب صوتی داستان‌ها چگونه نوشته می‌شوند؟ با صدای رضا خاکی زمانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی داستان‌ها چگونه نوشته می‌شوند؟ اثر جرج ساندرز

دانلود و خرید کتاب صوتی داستان‌ها چگونه نوشته می‌شوند؟

معرفی کتاب صوتی داستان‌ها چگونه نوشته می‌شوند؟

داستان‌ها چگونه نوشته می‌شوند؟ یک سخنرانی تد از جرج ساندرز است که با صدای رضا خاکی زمانی می‌شنوید. جرج ساندرز در این سخنرانی با شما درباره داستان‌ها چگونه نوشته می‌شوند؟ سخن می‌گوید. وقتی نویسنده‌ها می‌نویسند چه فرایند رازآلودی به جریان می‌افتد؟

تِد (به انگلیسی: TED، مخفف Technology, Entertainment, Design) یک مجموعه همایش جهانی است که توسط بنیاد Sapling که سازمانی غیرانتفاعی خصوصی است، با شعار «ایده‌ها ارزش گسترش دارند»، برگزار می‌شود.

داستان‌ها چگونه نوشته می‌شوند؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

داستان‌ها چگونه نوشته می‌شوند؟ را به تمام علاقه‌مندان به نویسندگی و کشف فرایندهای نوشتن پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از داستان‌ها چگونه نوشته می‌شوند؟

یک اثر ادبی را می‌توان مانند یک سمفونی با سه موومان تعریف کرد: تصور کنید که یک دلقک سه توپ را برمی‌دارد و آنها را به آسمان پرتاب می‌کند. او در مرحله‌ی اول باید توپ‌هایش را جمع کند. یعنی با ابتدا بتوانیم ایده‌هایمان را تکمیل کنیم. بهترین توپ‌ها یا همان ایده‌ها آنهایی هستند که ناخودآگاه به وجود آمده‌اند و توپ‌هایی که سعی می‌کنیم به‌زور درون این دسته قرار بدهیم نمی‌توانند به ما کمک کنند. سپس باید به آوای هر خط نثرمان که درواقع نوعی منطق داخلی اثر به‌حساب می‌آید توجه کرد. به این شکل توپمان را ساخته‌ایم. نباید این توپ‌ها یا ایده‌هایمان را در ابتدا تعریف کنیم، نباید آنها را به‌صورت واقعی در نظر بگیریم و به آنها رنگ بدهیم. «توپ‌ها» در اینجا نوعی الزام به‌حساب می‌آیند، چیزی که در موردش کنجکاویم و باعث می‌شود حس خاصی را در ما برانگیزد. مثلاً رومئو عاشقِ جولیت است، آکاکی آکاکُویچ به یک کُت جدید نیاز دارد، گَتسبی نمی‌تواند دِیزی را فراموش کند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۶ دقیقه

حجم

۳۳٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۶ دقیقه

حجم

۳۳٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
۱۰,۵۰۰
۳۰%
تومان