دانلود و خرید کتاب واژه‌نامۀ هنر داستان‌نویسی جمال میرصادقی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب واژه‌نامۀ هنر داستان‌نویسی اثر جمال میرصادقی

کتاب واژه‌نامۀ هنر داستان‌نویسی

معرفی کتاب واژه‌نامۀ هنر داستان‌نویسی

کتاب واژه‌نامۀ هنر داستان‌نویسی نوشته جمال میرصادقی است. در ویراست چهارم واژه‌نامۀ هنر داستان‌نویسی ده‌ها مدخل جدید اضافه و بسیاری از مدخل‌های پیشین بازنگری شد. استاد میرصادقی به توصیۀ دکتر شفیعی‌کدکنی این واژه‌نامه را تألیف کرد و به این منظور از فرهنگ‌ها و واژه‌نامه‌های روز دنیا بهره گرفت تا بتواند تقریبا تمامی مفاهیم و اصطلاحاتی را که در داستان‌نویسی وجود دارد به زبانی ساده و شیوا تعریف و تحلیل کند. 

برای تشریح بهتر مفاهیم، از نمونه‌های داستانی متعددی نیز استفاده شده است. بعد از نایاب شدن ویراست سوم، استاد میرصادقی بر آن شد تا با افزودن مطالبی تازه ویراست جدیدی از کتاب را تهیه کرده، چاپ آن را به نشر لوگوس بسپارد. واژه‌نامه هنر داستان‌نویسی بالغ بر ۱۲۰۰ مدخل دارد و تاکنون هیچ فرهنگ اصطلاحاتی به این گستردگی در حوزه‌ی ادبیات داستانی به فارسی منتشر نشده است. امید است این کتاب، عصای دست داستان‌نویسان و داستان‌پژوهان و راهگشای دانشجویان این عرصه باشد.

خواندن کتاب واژه‌نامۀ هنر داستان‌نویسی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی و داستان‌نویسی پیشنهاد می‌کنیم

معرفی نویسنده
عکس جمال میرصادقی
جمال میرصادقی

جمال میرصادقی یکی از نویسندگان و پژوهشگران مشهور ایرانی در زمینه ادبیات داستانی و داستان‌نویسی است. او کتاب‌های بسیاری در زمینه ادبیات، نقد و پژوهش ادبی و داستان و رمان دارد و یکی از بزرگ‌ترین استادان داستان‌نویسی معاصر ایرانی است. امروزه کتاب‌های او مانند چراغی روشن برای تمام کسانی هستند که دوست دارند درباره داستان‌نویسی بدانند و یا در این مسیر قدم بگذارند.

نظرات کاربران

کتیبه سپید
۱۴۰۰/۱۱/۲۳

یه کتاب کاربردی برای نویسنده‌ها یا کسایی که می‌خوان در زمینه داستان، پژوهش کنن. کتابش در واقع مجموعه‌ای از اصطلاحات تخصصی در زمینه داستان نویسی هست که توی کتاب‌های نقد زیاد به‌کار برده میشه؛ طبیعتا برای فهمیدن منظور منتقدها، باید

- بیشتر
بید مجنون
۱۴۰۰/۰۱/۱۰

نمونش عالیه گذاشتم تو لیست خریدم

ابوالفضل سالاری
۱۳۹۹/۱۰/۲۴

خیلی خوبه من با ۴۰% تخفیف ۱۵ هزار ت خریدم

کاربر ۴۷۸۸۶۲۸
۱۴۰۱/۰۵/۱۷

انتشارات لوگوس بسیار عالی هست. من واقعا از کتابهایش لذت میبرم. نویسندگانش دانشمند و فرهیخته هستند

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۶۱۶ صفحه

حجم

۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۶۱۶ صفحه

قیمت:
۲۱۰,۰۰۰
تومان