دانلود کتاب صوتی شادی و شگفتی هایش با صدای رضا خاکی زمانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی شادی و شگفتی هایش اثر نانسی اتکاف

دانلود و خرید کتاب صوتی شادی و شگفتی هایش

معرفی کتاب صوتی شادی و شگفتی هایش

کتاب شادی و شگفتی‌‌ هایش نوشتهٔ نانسی اتکاف با گویندگی رضا خاکی زمانی در انتشارات شرکت توسعه محتوای لحن دیگر چاپ شده است. این کتاب همان طور که از نام آن پیداست، دربارهٔ شادی است و قدرت شگفت‌انگیزش در زندگی انسان.

درباره کتاب شادی و شگفتی‌‌ هایش

شادی و شگفتی هایش یک سخنرانی تد از نانسی اتکاف است که با صدای رضا خاکی زمانی می‌شنوید. اتکاف در این سخنرانی با شما درباره رابطه شادی و نقش آن در دیگر جنبه‌های زندگی می‌گوید.

تِد (به انگلیسی: TED، مخفف Technology, Entertainment, Design) یک مجموعه همایش جهانی است که توسط بنیاد Sapling که سازمانی غیرانتفاعی خصوصی است، با شعار «ایده‌ها ارزش گسترش دارند»، برگزار می‌شود.

کتاب شادی و شگفتی‌‌ هایش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای تمام کسانی که مایل هستند دربارهٔ سیستم عاطفی انسان و نقش شادی در واکنش بدن به شرایط مختلف اطلاعات بیشتری داشته باشند، پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب شادی و شگفتی‌‌ هایش

فروید تقریباً تشریحی از سیستم عاطفی انسان به دست می‌ده و بر اساس اون ماها یه سیستمِ مثبت داریم و یه سیستم منفی، و سیستم منفیمون خیلی حساسه. برای مثال به طورِ طبیعی و از وقتی به دنیا می‌آیم عاشقِ مزه‌ی شیرینیم و به شدت نسبت به مزه‌ی تلخ واکنش نشون می‌دیم. همینطور می‌بینیم که مردم بیشتر نگرانن چیزی از دست بدن تا خوشحال باشن چیزی رو به دست آوردن. فرمول یه ازدواج شاد، اظهارِ پنج گفته‌ی مثبت یا انجامِ پنج کارِ مشارکتیِ مثبت در برابرِ یه گفته یا کارِ منفیه. و اینه قدرتِ افکار یا گفته‌های منفی، مخصوصاً بیانِ تحقیر و انزجاره که برای مقابله باهاشون به نیروهای مثبت زیادی احتیاج داریم. باید از "پاسخِ استرسی" هم حرف بزنیم. ما درگیرِ خطراتی می‌شیم که فوری، فیزیکی و غیرقابل پیش‌بینی‌ان. بنابراین بدنمون به مخدرهایی که وارد بدنمون میشه، واکنش‌های باورنکردنی‌ای میده. سیستم ما سیستمی باستانیه و دقیقاً برای مقابله با خطراتِ فیزیکی طرح‌ریزی شده، بنابراین در طولِ زمان این تبدیل میشه به پاسخِ استرسی که تأثیرِ زیادی هم روی بدن می‌ذاره: کورتیزول روانه‌ی مغز میشه و سلول‌های هیپوکامپ و حافظه رو از بین میبره و به انواعِ بیماری‌ها و اختلالاتِ سلامتی می‌انجامه.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۰ دقیقه

حجم

۲۸٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۰ دقیقه

حجم

۲۸٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
۱۰,۵۰۰
۳۰%
تومان