دانلود کتاب صوتی خلاصه کتاب ایگو و اید با صدای کامبیز خلیلی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خلاصه کتاب ایگو و اید اثر زیگموند فروید

دانلود و خرید کتاب صوتی خلاصه کتاب ایگو و اید

معرفی کتاب صوتی خلاصه کتاب ایگو و اید

خلاصه کتاب صوتی ایگو و اید اثر زیگموند فروید، با خلاصه  دادبه دادمهر و صدای کامبیز خلیلی منتشر است. کتاب خلاصه کتاب ایگو و اید، خلاصه‌ای کوتاه و کاربردی از  یکی از مهم‌ترین مفاهیم روان‌شناسی به نام‌های ایگو، اید است. 

درباره خلاصه کتاب ایگو و اید

اید، ایگو و سوپر‌‌ایگو سه اصل نظریه‌ ساختاری ذهن است که برای اولین بار در کتاب «فراسوی اصل لذت» فروید به آن پرداخته شد. کتاب ایگو و اید در ادامه‌ همان نظریه نوشته شده است و به سه اصلایگو، اید و سوپرایگو می‌پردازد. این کتاب با جزئیات بیشتری این مساله را شرح داده است. در خلاصه کتاب ایگو و اید می‌توانید به شکل خلاصه با نظریات فروید آشنا سوید. این کتاب به شما کمک می‌کند اطلاعاتتان را بالا ببرید و بتوانید دید بهتری به رفتارهای خود و دیگران داشته باشید.

شنیدن خلاصه کتاب ایگو و اید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به روان‌شناسی را که فرصت مطالعه کامل کتاب را ندارند به شنیدن این کتاب دعوت می‌کنیم.

درباره زیگموند فروید

زیگموند شلومو فروید یا زیگموند فروید ۶ مه ۱۸۵۶ در یک خانواده‌ی یهودی در جمهوری چک به دنیا آمد. زیگموند فروید، عصب‌شناس برجسته اتریشی و بنیان‌گذار علم روانکاوی، به عنوان یک روش درمانی در روانشناسی بود. به پاس تمام خدماتی که به علم روان‌شناسی کرد، لقب پدر علم روان‌شناسی را به او دادند. جالب است بدانید او عاشق ادبیات بود و در زبان‌های آلمانی، ایتالیایی، فرانسه، انگلیسی، اسپانیایی، عبری، لاتین و یونانی تخصص داشت. فروید، آثار ویلیام شکسپیر را در طول عمرش فقط به زبان انگلیسی می‌خواند و به عقیده بعضی‌ها درک او از روانشناسی به خواندن نمایشنامه‌های شکسپیر برمی‌گردد.

فروید توانست تکنیک‌هایی مثل استفاده از تداعی آزاد (به روشی گفته می‌شود که در آن بیمار هرآنچه را به ذهنش خطور می‌کند، بیان می‌نماید) و همچنین کشف انتقال (فرایندی که در آن مراجع خاطرات کودکی خود را با درمانگرش درمیان می‌گذارد) و همچنین فرایند تحلیلی را به علم روانشناسی ارائه کند. فروید در آخر عمرش به سرطان مبتلا شد و در ۲۳ سپتامبر ۱۹۳۹ با تزریق دوزهای معینی از مرفین به زندگی خودش پایان داد.

معرفی نویسنده
عکس زیگموند فروید
زیگموند فروید

زیگموند فروید عصب‌شناس برجسته‌ اتریشی بود که امروزه در جهان به عنوان پدر علم روانشناسی دنیا شناخته می‌شود. او با بنیان‌ نهادن روانکاوی، به عنوان یک روش درمانی در علم روانشناسی، موفق شد تا گام بزرگی در شناخت و درمان اختلالات و آسیب‌های روانی بردارد.

نظرات کاربران

20RAPcom
۱۴۰۲/۱۰/۰۸

احتمالا چت‌جی‌پی‌تی ترجمه‌ی واضح‌تری میکرد

زمان

۵۳ دقیقه

حجم

۵۲٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵۳ دقیقه

حجم

۵۲٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۸,۵۰۰
تومان