دانلود کتاب صوتی مدیران بزرگ به دنیا نمی آیند، ساخته می شوند با صدای ایوب حیدری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مدیران بزرگ به دنیا نمی آیند، ساخته می شوند اثر جولی ژو

دانلود و خرید کتاب صوتی مدیران بزرگ به دنیا نمی آیند، ساخته می شوند

نویسنده:جولی ژو
گوینده:ایوب حیدری
انتشارات:نشر نوین
امتیاز:
۳.۵از ۳۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی مدیران بزرگ به دنیا نمی آیند، ساخته می شوند

مدیران بزرگ به دنیا نمی آیند، ساخته می شوند اثری از جولی ژو، معاون ارشد طراحی محصول شرکت فیس‌بوک است که با ترجمه حمید زعیمی و صدای ایوب حیدری می‌شنوید.

درباره کتاب صوتی مدیران بزرگ به دنیا نمی آیند، ساخته می شوند

جو در ۲۵ سالگی مدیر طراحی محصول فیس‌بوک شد. زمانی که درباره مدیریت چیزی جز برگزاری جلسات و دادن ترفیع نمی دانست. از دوران دبیرستان به طراحی سایت علاقه‌مند بود و با دوستانش در این زمینه کار می‌کرد و آرزو داشت در شرکت مایکروسافت یا گوگل شغلی داشته باشد. اودر زمانی که فیس بوک یک شرکت نوپای کوچک بود به تشویق یکی از دوستانش، که در شرکت فیس‌بوک کار می‌کرد برای مصاحبه به این شرکت رفت و پس از دو ماه کارآموزی، تما وقت شد. پس از مدتی طراح تیم شد و بعد از گذشت سه سال از حضورش در شرکت به سمت مدیریت طراحان محصول فیس‌بوک رسید. او پس از مدیر شدنش ترس‌ها، تردیدها و چالش‌های زیادی داشت که با اندیشه خود و کمک همکارانش توانست آنها را رفع کند. او سپس وبلاگی با نام سال نگاه به آینده راه‌اندازی کرد و تصمیم گرفت تجربیاتش را در حوزه مدیریت در این وبلاگ بنویسد. وقتی در این باره بازخوردهای خوبی از مخاطبانش گرفت و فهمید که راهکارهای او چقدر برای کسانی که نوشته‌هایش را خوانده‌اند سودمند بوده است، تصمیم گرفت کتابی در این باره بنویسد، بنابراین کتاب مدیران بزرگ به دنیا نمی‌آیند، ساخته می‌شوند را نوشت تا تجربیات خود را در زمینه مدیریت با مدیران جوان و تازه‌کار بیشتری به اشتراک بگذارد.

کتاب‌های مدیریت بسیاری وجود دارد که به قلم مدیران ارشد و متخصصان مدیریت نوشته شده‌اند. منابع بی‌شماری برای مدیران اجرایی وجود دارد که می‌خواهند از طریق تازه‌ترین ترِندهای کسب‌وکار و پژوهش‌های سازمانی کارشان را مؤثرتر انجام دهند. ولی بیشتر مدیران، مدیران ارشد یا مدیران اجرایی رده بالا نیستند. اکثر آنها تیم‌های کوچکتری را مدیریت می‌کنند و برخی اوقات حتی مستقیم هم این کار را نمی‌کنند. اغلبِ آنها مدیر برترین شرکت‌های دنیا نیستند. ولی همه‌ آنها یک هدف مشابه دارند: کمک به تعدادی از افراد برای رسیدن به هدفی مشترک. این مدیران می‌توانند معلمین یا رؤسای مدارس، کاپیتان‌ها یا مربیان، سرپرستان یا برنامه‌ریزان باشند.

افراد زیادی از جمله مدیران شرکت‌های بزرگی مانند اینستاگرام، لیفت و توئیتر از این کتاب تعریف و تمجید کرده‌اند، حتی بعضی گفته‌اند که ای کاش زودتر چنین کتابی را خوانده بودند. نتیجه ارتباط مناسب کتاب با خوانندگان و دغدغه‌هایشان باعث شد که به‌عنوان کتاب پرفروش وال‌استرست ژورنال و بهترین کتاب کسب‌وکارِ سال ۲۰۱۹ در سایت آمازون معرفی شود.

 نه تنها مدیران شرکت‌ها، بلکه مدیران مدارس، مربیان، سرپرستان، والدین و حتی افرادی که وظیفه مدیریتی خاصی ندارند هم این کتاب را بسیار مفید خواند یافت.

 بعضی از فصل‌های کتاب مانند بازخورد دادن، مدیریت خود و به سرانجام رساندن کارها برای هر فردی بسیار سودمند است. جولی با زبانی ساده اشتباهات و تجربیاتش را با مطالب کتاب‌های مختلف و راهنمایی‌های همکارانش چون مارک زاکربرگ و شریل سندبرگ ترکیب کرده و مجموعه‌ای ارزشمند برای خوانندگان فراهم آورده است.

 شنیدن کتاب مدیران بزرگ به دنیا نمی آیند، ساخته می شوند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 شنیدن این کتاب برای هرکسی که در جامعه وظیفه‌ای هرچند کوچک بر دوش دارد، سودمند است.

 بخشی از کتاب مدیران بزرگ به دنیا نمی آیند، ساخته می‌شوند

هر وقت مدیر جدیدی به تیمم ملحق می‌شود، پس از چند ماه از شروع کارش، دوست دارم از او بپرسم: «چه چیزی چالش برانگیزتر از آن چیزی بود که انتظار داشتی؟ و چه چیزی راحت‌تر از حد انتظارت بود؟»

یکی از مدیران، در پاسخ، ابتدا لبخندی زد و سپس به پوستری روی دیوار اشاره کرد که روی آن نوشته شده بود: «هر روز مثل یک هفته است.» پاسخ او با پاسخ‌های متدوالی که می‌شنیدم، تفاوت داشت. پاسخ متداول به پرسش اول این بود: «چیزهای زیادی برای یاد گرفتن وجود دارد و همیشه کلی کار برای انجام دادن است.»

پاسخ‌ها به سؤال دوم متنوع‌تر بود. یکی از مدیران تازه‌کار، به من گفت از اینکه از قبل، تمام همکارانش را می‌شناخت و به موضوعات کاری‌شان اشراف داشت، خیلی خوشحال است. یکی از مدیرانی که تازه به شرکت اضافه شده بود در مورد این گفت که همکارانش به خوبی به سؤالات پیش‌پاافتاده و فراوانش پاسخ می‌دهند.

فارغ از اینکه چگونه برای شغل جدیدتان انتخاب شدید، تبریکات زیادی خواهید شنید؛ زیرا شخصی یا به احتمال بیشتر افراد بسیاری، به توانایی شما در رهبری یک تیم باور داشته‌اند. به همین دلیل است که اکنون در حال مطالعهٔ این کتاب هستید.

مسیر شما تا اینجا احتمالا یکی از چهار مسیر زیر بوده است:

- تازه‌کار: تیم مدیرتان در حال توسعه است و از شما خواسته شده مدیر بخشی از تیم شوید.

- پیشگام: شما از مؤسسان یک گروه جدید و مسئول پیشرفت گروهتان هستید.

- مدیر جدید: از شما خواسته شده است مدیر تیمی بشوید که پیش‌تر تشکیل شده است. ممکن است در شرکت کنونی‌تان کار کنید یا به شرکت جدیدی منتقل شوید.

- جانشین: مدیرتان می‌خواهد تیم را ترک کند و به جای او، شما مدیر تیم می‌شوید.

با توجه به مسیرتان، در سه ماه اول، ممکن است کارهای مختلفی برایتان ساده یا سخت باشند. در بخش بعدی می‌توانید در مورد مسیرتان و آنچه در انتظار شماست، بیشتر یاد بگیرید.


نظرات کاربران

حسین
۱۴۰۰/۱۰/۱۹

چرا جملات رو پشت سر میگه اصلا آدم نمی‌فهمه رفت بخش بعد کاش یک آهنگ کوچیک بین بخش ها پخش میشد آدم میفهمید که رفت موضوع بعدی

کاربر ۳۹۴۹۴۲۰
۱۴۰۰/۱۱/۰۶

کتاب خوب و جذابی بود اما گوینده یکنواخت کتاب رو میخونه و من ک تو ماشین گوش میدم نمیتونستم خوب تمرکز کنم ولی چتاب بسیار آموزنده و حاوی نکات ریز و کاربدی هست

حمیدرضا شکوهی
۱۴۰۲/۰۶/۱۵

خوب بود

کاربر ۵۳۰۳۲۵۸
۱۴۰۱/۱۱/۲۲

تن صدای گوینده کلا یکنواخت هستش. همین موضوع نقطه ضعف اصلی و بسیار مهم این کتاب هستش. سر تیترها رو با همون تن صدای متن میگه که شنونده متوجه تغییر موضوع بحث نمیشه‌.

کاربر ۴۲۸۸۵۳۴
۱۴۰۱/۰۱/۱۲

سلام وقت بخیر برای خرید کتاب ۲۵ هزار میاره تخفیف تاثیر نداره چرا

زمان

۸ ساعت و ۸ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۹۳٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۸ ساعت و ۸ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۹۳٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۸۹,۰۰۰
تومان