دانلود کتاب صوتی تفویض اختیار با صدای مهربان جزینی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تفویض اختیار اثر دانشکده کسب و کار هاروارد

دانلود و خرید کتاب صوتی تفویض اختیار

معرفی کتاب صوتی تفویض اختیار

کتاب صوتی تفویض اختیار از دانشکده کسب و کار هاروارد، با ترجمهٔ کاظم منافی شرف آباد و ابراهیم فربد و با صدای مهربان جزینی است و هورمزد آن را منتشر کرده است. این کتاب صوتی از مجموعه کتاب‌های بسته همراه مدیران؛ دانشکده کسب‌و‌کار هاروارد است.

درباره کتاب صوتی تفویض اختیار

تفویض اختیار یکی از رایج‌ترین واژه‌ها در حوزهٔ مدیریت و کسب‌وکار است. لغت تفویض به معنای واگذاری است و زمانی که از تفویض اختیار صحبت می‌کنیم منظورمان این است که یک فرد، اختیار در یک اقدام یا یک تصمیم‌گیری را به فرد دیگری واگذار کند.

طبیعتاً در محیط سازمانی، تفویض اختیار به این معنا خواهد بود که یک مدیر بخشی از اختیارات خود را به فردی که در ردهٔ پایین‌تری نسبت به او قرار دارد واگذار کند.

واضح است که مدیرانی که اساساً اهل تفویض اختیار نباشند و نیز مدیرانی که همه‌ٔ فعالیت‌ها و مسئولیت‌ها را تفویض کنند، نادر هستند. اتفاقی که در عمل می‌افتد این است که مدیران در جایی از یک طیف قرار می‌گیرند. طیفی که یک انتهای آن تفویض اختیار مطلق و سمت دیگر آن، تمرکز مطلق اختیارات و اجتناب از واگذاری است.

معمولاً مدیرانی که علاقه‌ای به تفویض اختیار ندارند، صرفاً انتظار دارند که اطرافیانشان مجری تصمیم‌های آنها باشند و البته زیاد مشاهده می‌شود که هر پیشامد یا نتیجه نامطلوب را به اجرای ضعیف و نه به تصمیم‌گیری ضعیف مرتبط کنند.

از سوی دیگر، وقتی مدیری تفویض اختیار را انجام می‌دهد، اتفاقات دیگری رخ می‌دهد که مدیریت آن هم سخت است.

کتاب صوتی تفویض اختیار هم دربارهٔ مزایای تفویض اختیار به شما می‌گوید و هم توضیح می‌دهد که چگونه این عمل را به‌درستی انجام دهید و پس از آن هم دچار ضعف و نقصانی نشوید.

شنیدن کتاب صوتی تفویض اختیار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران کتاب‌های مدیریت و کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

biz Books
۱۴۰۲/۰۸/۱۹

عالی

زمان

۱ ساعت و ۱۸ دقیقه

حجم

۷۱٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۱۸ دقیقه

حجم

۷۱٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۰,۰۰۰
۱۰,۰۰۰
۵۰%
تومان