دانلود کتاب صوتی شوکا با صدای آشا محرابی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی شوکا اثر آشا محرابی

دانلود و خرید کتاب صوتی شوکا

نویسنده:آشا محرابی
گوینده:آشا محرابی
انتشارات:واوخوان
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی شوکا

کتاب صوتی شوکا فیلنامه‌ای نوشته آشا محرابی، هنرمند جوان و پرانرژی سینما و تلویزیون است که با صدای خود او می‌شویم. این فیلمنامه درباره دختری به نام شوکا است که قرار است رحمش را اجاره دهد.

درباره کتاب صوتی شوکا

رحم اجاره‌ای که با نام علمی (surrogacy) شناخته می‌شود، یکی از روش‌های کمک باروری است. زن حامل، دوران بارداری را سپری می‌کند ولی جنین، ژنتیک پدر و مادر اصلی خود را دارد. برای اینکه بتوان از روش رحم اجاره‌ای استفاده کرد، تخمک و اسپرم از زوجین گرفته می‌شود و در محیط آزمایشگاه و در مراکز تخصصی ناباروری در رحم فرد دیگر قرار می‌گیرد. استفاده از رحم اجاره‌ای معمولا سختی‌ها و پیچیدگی‌های قانونی، پزشکی و روحی خاصی دارد و باید بعد از مشاوره‌های پزشکی، قضائی و روانی طرفین انجام شود. همچنین زوجین و فرد صاحب رحم جایگزین باید از نظر سلامت بیماری‌های مربوط به زنان و مردان، بیماری‌های عفونی، داخلی و روانی بررسی شوند و در صورت وجود سلامت جسمی و روحی، این افراد می‌توانند کاندید بارداری با کمک رحم اجاره‌ای قرار بگیرند.

شوکا، فیلمنامه‌ای درباره همین موضوع است. یکی از روش‌هایی که امروزه استفاده می‌شود و پیچیدگی‌های خاصی دارد. هم برای کسی که قرار است رحمش را اجاره دهد و هم برای والدینی که می‌خواهند از این طریق صاحب فرزند شوند. بسیاری اوقات هم زنان از این روش، به عنوان یک راه درآمدزایی استفاده می‌کنند. شوکا و نادر زوجی هستند که قرار است رحمشان را اجاره دهند و این موضوع، ماجراهایی را برایشان رقم می‌زند.

کتاب صوتی شوکا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی شوکا را به تمام کسانی که به فیلمنامه علاقه دارند، پیشنهاد می‌کنیم. اگر فیلمساز هستید هم این کتاب صوتی را گوش کنید.

درباره آشا محرابی 

آشا محرابی، هنرپیشنه رادیو، سینما و تلویزیون ۳۱ مرداد ۱۳۵۲ در تهران به دنیا آمد. او فرزند اسماعیل محرابی، هنرمند تئاتر و تلویزیون است. آشا محرابی در رشته مترجمی زبان انگلیسی و روابط بین‌الملل تحصیل کرده است و بازیگری و کارگردانی را در کانون هنری حمید سمندریان گذراند. کارگردانی و فیلمسازی را در سینما جوان هم دنبال کرد و در دوره‌های فیلمنامه‌نویسی ناصر تقوایی هم شرکت کرده است. او همچنین در کانادا هم دوره فیلمسازی گذرانده است.

او عضو انجمن بازیگران و کارگردانان خانهٔ تئاتر ایران است و تا به حال در نمایش‌های دایره گچی قفقازی به کارگردانی حمید سمندریان، «خسیس»، «خانهٔ برنارد آلبا»، «سه خواهر»، «زیرگذر سقاخانه»، «اتوبان»، «من حرفی ندارم دنبالشو نگیر» به ایفای نقش پرداخته است. او از سال ۱۳۸۰ کار دوبلاژ را آغاز کرده است و در فیلم‌های تلویزیونی و سینمایی بسیار هم هنرمندی‌اش را نشان داده است.

بخشی از کتاب صوتی شوکا

سکانس اول: روز/خارجی/خیابان 

نادر و شوکا ( کهچادریست) از محضر بیرون می آیند. صدای بوق ماشین‌ها.شوکا گیج است اما نادر بسیار پر انرژی. از خیابان شلوغ داخل کوچه ای خلوت می‌پیچند. 

نادر: خدا رو هزار مرتبه شکر...بدون حرف پیش، انگار گرفتاری هامون داره تموم میشه. این آخر کابوس‌های ماست، خرابش نکن! 

(متوجه حالت غیر عادی شوکا می شود) تو خوبی؟! 

شوکا: (مردد) خوبم...

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۳۲ دقیقه

حجم

۸۴٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۳۲ دقیقه

حجم

۸۴٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان