دانلود کتاب صوتی بابا لنگ‌دراز با صدای زهره شکوفنده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بابا لنگ‌دراز اثر جین  وبستر

دانلود و خرید کتاب صوتی بابا لنگ‌دراز

معرفی کتاب صوتی بابا لنگ‌دراز

کتاب صوتی بابا لنگ‌دراز یک رمان جذاب و اثرگذار نوشته‌ی جین وبستر و ترجمه‌ی گلناز نویدان است. این رمان را با صدای ماندگار زهره شکوفنده در نقش جودی آبوت و روایتگری ژرژ پطرسی گوینده پیشکسوت و خوش‌صدای ایرانی با همراهی گویندگان مطرح دیگر بشنوید.

درباره کتاب صوتی بابا لنگ دراز

جروشا (جودی) دختر یتیم‌خانه‌ای سرزنده و شوخ‌طبعی است که به دنبال شانسی که به او رو کرده از نوانخانه خارج می‌شود و به ادامه تحصیل می‌پردازد. یکی از خیّرینی که به نوانخانه جان گریر رفت و آمد دارد، سرپرستی و تامین مخارج جودی را تقبل کرده است و در عوض جودی تنها وظیفه دارد هر ماه نامه‌ای برای او بنویسد و اوضاع تحصیلی خود را شرح دهد و خوب درس بخواند.

جودی نوشتن نامه‌ها را درست پس از وارد شدن به دبیرستان آغاز می‌کند اما برای او نوشتن نامه برای مردی که هرگز او را ندیده و نمی‌شناسد، سخت است. جودی کم کم این وضعیت را می‌پذرید و با تصور این که سرپرستش پیرمردی خوش قلب و مهربان است، نوشتن نامه‌ها را ادامه می‌دهد.

جودی برای قیم خود، نام بابا لنگ دراز را انتخاب کرده است چون تنها یک‌بار آن هم درست شبی که خبر پذیرفته شدنش در دبیرستان را به او دادند، سایه‌ای از او را در انعکاس نور چراغ‌های ماشین بر دیوار سالن نوانخانه دیده است. سایه‌ای که پاهایش روی دیوار کش می‌آید و به سقف می‌رسد.

جودی کم کم به محیط جدید عادت می‌کند و بابا لنگ‌دراز را مثل پدری می‌پذیرد غافل از اینکه بابا لنگ دراز مدت‌ها است خود را به او نشان داده و جودی از این موضوع بی‌خبر است....

در سال ۱۹۹۰ بر مبنای اين رمان، یک مجموعه انيميشن ژاپنی با عنوان «واتاشی نو آشیناگا اوجیسان» به معنای «بابا لنگ‌‌دراز من» ساخته شد كه جایزه بهترین فیلم تلویزیونی را از آژانس فعالیت‌های فرهنگی کودکان ژاپن دریافت کرد. این مجموعه در ایران با سرپرستی خانم زهره شکوفنده دوبله و بارها و بارها پخش شد و هنوز هم طرفداران زیادی دارد.

شنیدن کتاب صوتی بابالنگ دراز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

همه علاقه‌مندان به رمان‌های خارجی و دوست‌داران رمان، از شنیدن داستان جذاب کتاب صوتی بابا لنگ دراز که به صورت نمایشی و با صدای صداپیشگان مطرح کشور اجرا شده است، لذت خواهند برد.

درباره جین وبستر

آلیس جین چندلر وبستر در ۲۴ ژوئیه سال ۱۸۷۶ در نیویورک به دنیا امد. مادر جین خواهرزاده مارک تواین نویسنده معروف کتاب‌های شاهزاده و گدا، ماجراهای تام سایر و هاکلبری فین بود و پدرش هم کارهای مالی مارک تواین و انتشار کتاب‌های او انجام می‌داد.

جین بعد از این که کتاب بابا لنگ دراز را نوشت موفقیت زیادی به دست آورد، و بعد ها داستان آن را ادامه داد و دشمن عزیز را نوشت که داستان سالی مک‌براید دوست جودی است. در اتین داستان سالی تصمیم می‌گیرد پرورشگاهی را اداره کند. این کتاب هم با استقبال زیادی روبه‌رو شد.

جین وبستر در ۱۱ ژوئن ۱۹۱۶ در چهل سالگی پس از زایمانی سخت، بدرود حیات گفت.

معرفی نویسنده
عکس جین  وبستر
جین وبستر

جین وبستر خالق رمان معروف بابا لنگ ‌دراز، نویسنده و نمایشنامه‌نویس آمریکایی بود. او که از خویشاوندان مارک تواین به شمار می‌‎رفت، خصوصیات سبک او را در نوشته‌های خودش نیز بازتاب داد. توجه به مسائل زنان، فقر و کودکان از جمله موضوعاتی است که وبستر در کتاب‌هایش به آن‌ها پرداخته است.

نظرات کاربران

کاربر ۳۱۴۸۵۸۵
۱۴۰۰/۰۴/۱۷

سلام صدای دوبلورهای بنام وطنم برایم بسیار دلنشین و آرامبخش هست مخصوصا خانم شکوفنده از شما به خاطر این کتاب صوتی متشکرم.

Atefeh Sadeghi
۱۴۰۰/۰۴/۲۰

وااااای فوق العاده بود منو برد ب دوران شیرین کودکیم عاشق این کارتون بودم.واقعا ب همه شنیدن این داستان زیبارو پیشنهاد میکنم.

M.L
۱۴۰۰/۰۵/۰۹

خیلی خیلی حس خوبی بهتون میده. من برای چندمین بار گوش دادم. و خیلی خیلی از فضای ذهنی که داشت، لذت بردم.

badrobatx
۱۴۰۰/۰۵/۱۸

کاش سانسور نمیکردین. داستان با اصلش فرق کرده

s.f.hosseini
۱۴۰۰/۰۵/۰۹

چقدر عالی بود یسره نشستم ۴ قسمتش رو گوش کردم😍 من همیشه عاشق جودی ابوت بودم رفتم به دوران نوجوونیم😌😌

ساره🌿
۱۴۰۱/۱۰/۰۳

کتابی بی نظیر؛ که به صورت نامه روایت گر داستان زندگی دختری شاد و سرزنده به نام "جودی ابوت" است ... با گویندگی عاااااالی و بی نقص ...و صد البته خاطره انگیز.... برای کسانی که انیمیشن بابا لنگ دراز را در

- بیشتر
نَعنا🌿
۱۴۰۰/۰۹/۱۶

از اون کتابهاییه که باید هنگام خواب، در تاریکی و سکوت بی انتهای شب بهش پناه برد و با صدای جادویی زهره شکوفنده چند لحظه از این جهان جدا شد و کیف دنیا رو برد. حتی اگه کتابش رو هم خوندین،پیشنهاد

- بیشتر
ریحان
۱۴۰۰/۰۵/۱۸

عالیه عالی مخصوصا که دوبلورهای هنرمند انیمیشن هم در این کتاب خوانش میکنن و چقدر زیبا و هنرمندانه احساس ها را با صدای هنرمندشون نشون میدن من این کتاب را ۲ سال پیش از نرم افراز دیگر خریداری کردم و

- بیشتر
کاربر ۳۴۴۶۰۸۸
۱۴۰۰/۰۵/۰۹

عالی ترین کتاب

فاطمه
۱۴۰۰/۰۵/۰۹

این کتاب جذاب با صدای زیبا و دلنشین خانم شکوفنده به روح ادم نفوذ میکنه

زمان

۴ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۲۴۱٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۲۴۱٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۸,۰۰۰
تومان