دانلود کتاب صوتی سه قصه با صدای کاظم طباطبایی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سه قصه اثر هرمان هسه

دانلود و خرید کتاب صوتی سه قصه

معرفی کتاب صوتی سه قصه

کتاب صوتی سه قصه اثری از هرمان هسه و برگزیده سه داستان او با درونمایه فلسفی است که به زندگی‌های سرشار از رنج بشر اشاره می‌کند و در تلاش است تا تصویری روحانی از انسان ارائه کند. 

نسخه صوتی این اثر را با ترجمه دل‌آرا قهرمان و صفیه روحی و صدای گرم کاظم طباطبایی می‌شنوید. 

درباره کتاب صوتی سه قصه

هرمان هسه، نویسنده برنده جایزه نوبل ادبی را بیشتر با رمان‌هایش می‌شناسند و از همه بیشتر، داستان سیذارتا که راه سیر و سلوک روحانی را در پیش می‌گیرد. اما نباید از قدرت فوق‌العاده قلم او در نوشتن داستان کوتاه غافل ماند. این اثر، سه داستان کوتاه برگزیده از هسه را در دل خود جای داده است که مانند آثار دیگر او، بعد روحانی وجود انسان را به تصویر می‌کشد...

شخصیت‌های این سه قصه، هرکدام به دنبال معنایی برای زندگی خود می‌گردند. تلاش آن‌ها تا جایی پیش می‌رود که حاضر می‌شوند جان فدا کنند اما پاسخ سوالشان را که زندگی چیست؟ دریابند. هسه در این کتاب هم بیشتر در تلاش است تا مضامین عمیق فلسفی و روحانی را بیان کند و خودش را در قید و بند نمی‌گذارد که داستانی مهیج نوشته باشد. یوسف خادم، قهرمان رمان بازی مهره‌های شیشه‌ای در این داستان هم نقشی محوری ایفا می‌کند و حضوری به یاد ماندنی دارد. 

مراقبه و تهذیب، بحث و گفتگو پیرامون فلسفه زندگی و دریافتن معنایی برای آن، پرسش از امکان رستگاری از جمله مفاهیمی هستند که در این داستان‌ها به آن‌ها برخورد می‌کنیم. همچنین رهبانیت شرقی، عبادت بسیار و دوری گزیدن از جنبه‌های مادی زندگی، از جمله مضامین مورد علاقه هرمان هسه است و در این داستان هم به آن پرداخته است.

کتاب صوتی سه قصه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر از طرف‌داران و دوست‌داران داستان‌هایی با درونمایه فلسفی هستید، شنیدن کتاب صوتی سه قصه می‌تواند تجربه لذتبخشی برای شما باشد. 

درباره هرمان هسه

هرمان هسه زاده ۲ ژوئیه ۱۸۷۷ در آلمان است. پدرش مدیر انتشارات مبلغان مذهبی بود و مادرش فرزند یک هندشناس معروف. همین ارتباطات او را تحت تاثیر قرار داد و به ادبیات علاقه‌مندش کرد. 

هرمان هسه زندگی پر فراز و نشیبی را از سر گذراند. او با خانواده و محیط مدرسه‌اش احساس تضاد می‌کرد و به همین دلیل از آنجا فرار کرد. مدتی افسردگی داشت و یکبار دست به خودکشی زد. مدتی او را به آسایشگاه مراقبت از کودکان عقب‌مانده‌ ذهنی فرستادند. شاید از سر گذراندن تمام این تجربیات بود که او را به این مفاهیم علاقه‌مند کرد و نوشته‌هایش را چنین آرامش‌بخش. بعد از تمام این رخدادها او کارهای مختلفی را انجام داد: مدتی کتاب‌ فروش بود. مدتی باغبانی می‌کرد. در دورانی به نقاشی با آبرنگ روی آورده بود و ...  

هرمان هسه در سال ۱۹۴۶ نوبل ادبیات را از آن خود کرد. همچنین در همان سال جایزه گوته را هم برنده شد و جایزه صلح کتاب‌فروشان آلمان را با خود به خانه برد. از مشهورترین آثار هرمان هسه می‌توان به دمیان، سیدارتا و گرگ بیابان اشاره کرد. هسه در ۹ اوت ۱۹۶۲ در سوئیس چشم از دنیا فروبست.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵ ساعت و ۲۰ دقیقه

حجم

۲۹۴٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۲۰ دقیقه

حجم

۲۹۴٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۳,۰۰۰
۴۴,۱۰۰
۳۰%
تومان