دانلود کتاب صوتی صبوری کن با صدای عماد ارغند + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی صبوری کن اثر انجمن ملی سرطان آمریکا

دانلود و خرید کتاب صوتی صبوری کن

معرفی کتاب صوتی صبوری کن

کتاب صوتی صبوری کن با ترجمه بشیر عبدالهی کاری از انجمن ملی سرطان امریکا است که در انتشارات هورمزد چاپ شده و در واوخوان با صدای عماد ارغند صوتی شده است.

 درباره کتاب صوتی صبوری کن

 این اثر نوشته شده تا کمکی باشد به افرادی که به شکلی با بیماری سرطان درگیر هستند. این کتاب ردباره معضلات روانی بیماری سرطان سخن می‌گوید. هفت فصل این اثر هرکدام به یکی از مهم‌ترین جنبه‌های این بیماری می‌پردازند و مطالبی برای شناخت و مقابله بهتر با آن بیا می‌کنند.

در نگارش این اثر افراد زیادی کمک کرده‌اند. بیماران، خانواده‌ها و نزدیکان آنها که نظراتشان در بخش‌هایی از کتاب آمده است. این که دیگران به بیماری شما چگونه واکنش نشان می‌دهند ممکن است به درک احساس و حال شما کمک کند. فهمیدن این که بیماران نیز چطور مشکلات خاص بیماری‌شان را مدیریت و کنترل کرده‌اند کمک خوبی است تا از پس مشکلاتی که بر اثر بیماری برایتان پیش آمده برآیید.

درصد خیلی زیادی از بیمارانی که پیشینه سرطان داشته‌اند امروز زنده هستند و با شور و حرارت به زندگی ادامه می‌دهند. وقتی درباره این بیماری آگاهی داشته باشید از آن خیلی کمتر از قبل خواهید ترسید و صحبت کردن درباره‌اش با خانواده، دوستان و پزشکتان و ورزش و مراقبه موجب کنترل بیماری و احساس شما درباره آن خواهد شد.

شنیدن کتاب صبوری کن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 هرکسی به نوعی با بیماری سرطان درگیر است و خانواده‌های آنها مخاطبان این کتاب‌اند.

درباره انجمن ملی سرطان آمریکا

انجمن ملی سرطان آمریکا که به اختصار ACS نامیده می‌شود، یک سازمان مردم‌نهاد است که در سال ۱۹۱۳، با هدف مبارزه با سرطان تشکیل شده است. دفتر مرکزی این انجمن در آتلانتا است و تعداد دفترهای پزشکی آن به نهصد تا در سراسر ایالات متحده می‌رسد.

آگاهی‌رسانی درباره‌ بیماری سرطان، دادن کمک‌های مالی و درمانی به مبتلایان و انتشار مقاله های علمی و پژوهشیِ معتبر، بخشی از فعالیت‌های این انجمن است.


نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۱۲۱٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۱۲۱٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۲,۵۰۰
۳۶,۷۵۰
۳۰%
تومان