دانلود کتاب صوتی ده ویژگی رهبران بزرگ با صدای خلیل هدایتی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ده ویژگی رهبران بزرگ اثر آل گینی

دانلود و خرید کتاب صوتی ده ویژگی رهبران بزرگ

معرفی کتاب صوتی ده ویژگی رهبران بزرگ

کتاب صوتی ده ویژگی رهبران بزرگ نوشته آل گینی و رونالد ام. گرین است که با ترجمه امید خیاط و میترا خطیب و صدای خلیل هدایتی منتشر شده است. کتاب ده ویژگی رهبران بزرگ شمار برای موفقیت در کسب و کارتان هدایت می‌کند.

درباره کتاب ده ویژگی رهبران بزرگ

نویسنده در این کتاب توضیح می‌دهد رهبران با یک اشتباه کوچک می‌توانند تبدیل به یک گناهکار بزرگ شوند و موقعیت‌شان را به خطر بیندازند. دلایل رهبری بد متعدد و متنوع اند. می‌توانند تنبل، بی دست و پا یا ناتوان باشند؛ یا خودخواه و ظالم. مدیرها می‌توانند هوش شناختی، هیجانی، یا عملی پایینی داشته باشند.

 ۱۰ ویژگی رهبران بزرگ،  یکی از مهم‌ترین کتاب‌هایی است که در دهه‌ اخیر درباره‌ مفهوم رهبری و شخصیت رهبران بزرگ نوشته شده است و پرفروش‌ترین کتاب جهان در این حوزه بوده است. در این کتاب، که حاصل سال‌ها مطالعه و پژوهش نویسندگان آن است، تلاش شده با ارائه‌ مثال‌هایی از رهبران موفق و ناموفق معاصر، بر نقش ویژگی‌های اخلاقی این رهبران، به‌عنوان ستون‌های اصلی یک رهبری بزرگ، تأکید شده، و به دنبال آن، ده ویژگی منحصر به فرد رهبران بزرگ برشمرده و معرفی شود: صداقت عمیق؛ شجاعت اخلاقی؛ دید اخلاقی؛ شفقت و مراقبت؛ انصاف؛ تعالی معنوی؛ تفکر خلاقانه؛ حساسیت زیبایی‌شناختی؛ زمان‌بندی خوب؛ و از خود گذشتگی عمیق. ژنرال دو گل، استیو جابز، مارتین لوتر کینگ، آیزنهاور و اپرا وینفری از جمله رهبران موفقی‌اند که در این کتاب راز موفقیت‌شان در امر رهبری مورد بررسی قرار گرفته است.

شنیدن کتاب ده ویژگی رهبران بزرگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند در زندگی موفق باشند پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۱ ساعت و ۵۴ دقیقه

حجم

۹۸۲٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۱ ساعت و ۵۴ دقیقه

حجم

۹۸۲٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۲,۰۰۰
۴۳,۴۰۰
۳۰%
تومان