دانلود کتاب صوتی فناوری، نوآوری و جنگ نوین با صدای خلیل هدایتی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی فناوری، نوآوری و جنگ نوین اثر استیو بلانک

دانلود و خرید کتاب صوتی فناوری، نوآوری و جنگ نوین

معرفی کتاب صوتی فناوری، نوآوری و جنگ نوین

کتاب صوتی فناوری، نوآوری و جنگ نوین اثر استیو بلانک یکی از کتاب‌های تخصصی انتشارات موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی است.

موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی، از سال ۱۳۶۸ فعالیت خود را به عنوان یک نهاد اندیشه ورز با هدف پیشتیبانی از نیروهای مسلح در زمینه علوم نرم آغاز کرده و طی سال‌ها فعالیت خود، همواره ترویج‌گر مفاهیم نو و بدیع در این زمینه بوده است.

این موسسه به عنوان نهادی پیشرو، فرصت آفرین و نوآور در توسعه اندیشه و مبانی نظری و کاربردی علوم دفاعی، معرفی و ترویج مفاهیم جدیدی را در کارنامه خود دارد که امروزه در سطح جامعه علمی کشور نیز بسط پیدا کرده و حتی منشاء شکل‌گیری رشته‌های دانشگاهی شده‌اند. این موسسه، بر اساس بند ۱۰ ماده ۵ اساسنامه خود، مکلف به انتشار مقالات، نشریات و کتب علمی و فنی در راستای تامین نیاز نیروهای مسلح می‌باشد؛ در کنار این موضوع در تلاش است تا با انتشار عمومی آثار تولیدی، ضمن اشتراک داشته‌های دانشی خود با اندیشمندان، فرهیختگان و پژوهشگران کشور، از یاری آنان نیز برخوردار شود. امید است که این اقدام منجر به رشد و توسعه بیشتر در هر دو بخش دفاع و ملی کشور گردد. از جمله مهم‌ترین موضوعاتی که در دهه اخیر بیشتر مورد توجه موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی بوده است می‌توان به آینده پژوهی، مدیریت دانش، فرماندهی و کنترل، فناوری اطلاعات و فضای سایبر، مدیریت علم، فناوری و نوآوری، علوم شناختی، کیفیت و استاندارد اشاره نمود.

درباره کتاب فناوری، نوآوری و جنگ نوین

این کتاب صوتی شامل ۱۹ جلسه از دوره پیشرفته امنیت ملی آمریکا بوده که با مشارکت بیش از ۲۰ تن از مسئولان بلندپایه نظامی و سیاسی آمریکا از جمله ۲ وزیر دفاع پیشین این کشور می‌باشد. دوره آموزشی مذکور به بررسی سامانه‌ها، مفاهیم عملیاتی و دکترین نظامی جدیدی می‌پردازد که به موجب فناوری‌های نوین قرن ۲۱ از قبیل فضا، سایبر، هوش مصنوعی، یادگیری ماشینی و خودمختاری پدید خواهند آمد. افزون بر این، نشان می‌دهد فناوری های جدید چگونه نحوه مواجهه و مقابله با تهدیدها در حوزه هوا، زمین، دریا، فضا و سایبر را دگرگون خواهند کرد.

 شنیدن کتاب فناوری، نوآوری و جنگ نوین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به کتاب‌های حوزه صنایع دفاعی مخاطبان این کتاب‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۸ ساعت و ۳۹ دقیقه

حجم

۳۵۶٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۸ ساعت و ۳۹ دقیقه

حجم

۳۵۶٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۰,۵۰۰
تومان