دانلود و خرید کتاب رمز جان و راز جهان اسماعیل منصوری لاریجانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رمز جان و راز جهان اثر اسماعیل منصوری لاریجانی

کتاب رمز جان و راز جهان

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب رمز جان و راز جهان

کتاب رمز جان و راز جهان نوشته اسماعیل منصوری لاریجانی است. کتاب رمز جان و راز جهان را شرکت چاپ و نشر بین‌الملل منتشر کرده است. در این کتاب نویسنده سعی کرده پاسخی برای سوالات درباره نظام هستی پیدا کند.

شركت چاپ و نشر بین الملل وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی است. این موسسه از ابتدای تاسیس آن در اوایل دهه شصت به چاپ و اتتشار آثار دینی پرداخته است و علاوه بر آن به چاپ آثارارزشمند به زبان‌های خارجی از نویسندگانی چون علامه طباطبایی، استاد مطهری، شهید بهشتی و دیگر علمای معاصر نیز اهتمام داشته است. این انتشارات برای علاقه‌مندان و پژوهشگران جهان قرآن كریم را به زبان‌های انگلیسی، روسی، چینی نیز ترجمه کرده است.

شرکت چاپ و نشر بین‌الملل كتاب‌های بسیاری به زبان فارسی در موضوعات فقه و علوم قرآنی، فلسفه و كلام اسلامی، عرفان اسلامی، تاریخ اسلام، سیره و شرح زندگی معصومان، فرهنگ جامع سخنان امامان (ع) و دیگر موضوعات چاپ و منتشر كرده. همچنین فروشگاه كتاب این شركت به عنوان بزرگترین مركز عرضه و توزیع كتب دینی در تهران فعالیت دارد

درباره کتاب رمز جان و راز جهان

رمز جان و راز جهان عنوانی است برای این کتاب و ارتباط این دو معمای هستی را رقم زده است تا جایی که بزرگان عرصۀ حکمت و عرفان از کشف این معما، ضمن درماندگی، زبان اعتراف گشودند که کشف این رمز و راز گشودنی نیست بطوری که حافظ شیرین بیان می گوید:

حدیث از مطرب و می گو و راز دهر کمتر جو                             که کس نگشود و نگشاید به حکمت این معما را

تنیدگی و بهم آمیختگی رمز جان و راز جهان به حدی است که قابل تفکیک و حتی تحلیل عقلانی نیستند، اما به این نکته باید باور داشت که راز جهان در رمز جان است، و اگر رمز جان آدمی نباشد، رازی در جهان وجود نخواهد داشت.

این کتاب پاسخ پرسش‌های اصلی در حوزۀ حقیقت روان و چگونگی شناخت آن و نیز اسرار هست و راز آفرینش است که نویسنده در دو بخش رمز جان و راز جهان تقسیم‌بندی نموده: بخش رمز جان شامل ده فصل است و بخش دوم دربارۀ راز جهان است که شامل شانزده فصل است. نویسنده کتاب سعی کرده جواب پرسش هادر حد طبقات علمی جامعه باشد. و در عین حال زوایای مختلف سوالات مطرح و شکافته شود تا حدالمقدور ابهامی در زمینۀ سوالات برای عزیزان سوال کننده باقی نماند.

خواندن کتاب رمز جان و راز جهان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به هستی شناسی و درک بهتر و بیشتر جهان پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۷۳ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۷۳ صفحه

قیمت:
۴۱,۰۰۰
تومان