دانلود و خرید کتاب تا ملکوت علی اوجبی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تا ملکوت اثر علی اوجبی

کتاب تا ملکوت

معرفی کتاب تا ملکوت

کتاب تا ملکوت نوشته علی اوجبی است. کتاب تا ملکوت بازنویسی و برگردان کتاب منازل السائرین اثر خواجه عبدالله انصاری است که انتشارات میراثبان برای علاقه‌مندان منتشر کرده است.

درباره کتاب بازنویسی و برگردان کتاب منازل السائرین اثر خواجه عبدالله انصاری

این کتاب برگرفته از کتاب منازل السائرین اثر خواجه عبدالله انصاری (تألیف قرن پنجم) خواجه عبدالله انصاری، از مشایخ بزرگ صوفیه، دو نوع آثار دارد. نخست آثاری چون الهی نامه که به قلم خود اوست و دوم آثاری که یا به املای اوست یا گزارشی است که شاگردانش از روی آراء و اندیشه‌های او به رشتۀ تحریر در آورده‌اند نظیر منازل االسائرین.

منازل السائرین با موضوع سیر و سلوک و عرفان عملی با نثری جذاب به عربی در سال 475 ه.ق تألیف شده است. این کتاب ارزشمند به درخواست گروهی از اهل هرات که مشتاق دانستن مراتب سیر و سلوک بودند نوشته شده و در آن صد مقام و مرحله که عارف باید در سیر و سلوک خود برای رسیدن به خدا طی کند ذکر شده است. «منازل السائرین» و «مناجات خواجه عبدالله انصاری» از نظر نثر مسجع بسیار با هم شباهت دارند، تنها فرقی که دارند زبان آنها است که «منازل» عربی و «مناجات» فارسی است.

منازل السائرین نوشتۀ خواجه عبدالله انصاری در سال ۴۷۵ ه.ق از جمله شاهکارهای بی‌نظیر در سیر و سلوک و عرفان عملی است. عارف صد مرحله باید طی کند تا به حقیقت واصل شود.

خواندن کتاب تا ملکوت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان متون کهن و ادبیات کلاسیک ایران پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۲

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۲

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

قیمت:
۱۴,۰۰۰
۷,۰۰۰
۵۰%
تومان