دانلود و خرید کتاب بازاریابی و فروش (با رویکرد تلفنی) حسن سلطانی صفت
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بازاریابی و فروش (با رویکرد تلفنی) اثر حسن سلطانی صفت

کتاب بازاریابی و فروش (با رویکرد تلفنی)

امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب بازاریابی و فروش (با رویکرد تلفنی)

بازاریابی و فروش (با رویکرد تلفنی) اثری از حسن سلطانی است که در انتشارات آفتاب گیتی به چاپ رسیده است.

 درباره کتاب بازاریابی و فروش (با رویکرد تلفنی)

بازاریابی و فروش تلفنی یکی از رایج‌ترین ابزارهای بازاریابی مستقیم است. برخی شرکت‌ها برای رونق بخشیدن به فعالیت‌های بازاریابی و فروش قادرند به بهترین نحو از این ابزار کارآمد و پرسود، بیشترین درآمدها را کسب کنند.

از طرفی برخی سازمان‌ها که کوشیدند با استفاده از این ابزار، محصولات خود را به فروش برسانند اما در عمل، مشتریان ازآنها ناراضی شدند و به دیگران نیز سفارش کردند محصولات آنان را نخرند.

این دلیلی است بر آنکه این متد بازاریابی یک دانش علمی به همراه پشتوانه‌های تجربی و مهارت‌های عملی است که تنها افراد واجد شرایط آموزش دیده، قادرند از آن بهره‌ای برای درآمدزایی بدست آوردند.

ارتبـاط حضـوری پرهزینـه است، شـاید بتـوان بـه جرئـت گفـت یــک قــرار ملاقات حضــوری بیــش از نیمــی از روز شــما را از بیــن می‌بــرد و زمان‌هــای تلف شــده زیــادی دارد.

آیا برای شما اتفاق افتاده است که بــا مجموعــه‌ای یــا فــردی تمــاس بگیریــد و از تمــاس و صحبــت بــا او احســاس لــذت کنیــد، بلعکــس ایــن موضــوع چطــور؟

بــه ســازمانی زنــگ بزنیــد امــا کســی جوابتـان را ندهـد، یـا اگـر جوابتـان را دادنـد زیـاد معطل تـان کننـد و بـه ایـن وآن پاسـتان بدهنـد، یـا نـه جـواب مناسـبی بـه شـما ندهنـد و بــا بی حوصلگــی در حیــن صحبــت تلفــن را قطــع کننــد؟ شـما مایلید در زمـره کـدام دسـته باشـید؟

مایلید دیگران از مکالمـه بـا شـما لـذت ببرنـد یـا قیـد صحبـت و مکالمه‌های بعـدی بـا شـما را بزنند. در این میان به نظر می‌رسد مهارتهــای برقــراری ارتبــاط تلفنــی مؤثــر اهمیت ویژه ای در بین سازمان‌ها پیدا کرده است.

در بازار رقابتی، اهمیت ارتباط موثر با مشتریان نیز بیشتر می‌شود در این فضا از بین شیوه‌های مختلف ارتباط با مشتری نظیر تبلیغات، روابط عمومی، فروش شخصی، پیشبرد فروش و بازاریابی مستقیم، شیوه‌های ارتباط دوطرفه نظیر فروش شخصی و بازاریابی مستقیم موثرتر خواهند بود و علت آن هم تعامل دوطرفه‌ای است که بین بنگاه اقتصادی و مشتریان صورت می‌گیرد.

در این ارتباط، علاوه بر اینکه بنگاه اقتصادی در شناساندن خویش به مشتری تلاش می‌کند تا بتواند تقاضای او را به سمت بنگاه سوق دهد، فرصتی فراهم می‌شود تا صدای مشتری را نیز بشنود که نتایج آن برای رقبا و گسترش کسب و کار حائز اهمیت است به طوری که بنگاه می‌تواند مشتری را بشناسد و نیاز او را بداند و در راستای کسب رضایت مشتری با نگرش برد _ برد حرکت کند. یکی از ابزارهای بازاریابی مستقیم، بــازاریابی تلفنی است که بهره‌گیری صحیح از تلفن است.

هر قدر هم که فرد تجربه زیادی از ارتباط تلفنی داشته باشد، بازهم مقوله بازاریابی و فروش از طریق تلفن، مقوله حرفه‌ای و جداگانه‌ای است و نیازمند توجیه، آموزش و تمرین.

بدون آموزش و تخصص، هرچقدر هم که به اصطلاح سروزبان دار باشید، بازهم پس از تماس‌های بسیار و صرف انرژی، خواهید دید که هیچکس برای خرید از شما پیگیر نیست و تلاشتان نتیجه لازم را ندارد.

در گذشته غالب فروشندگان تلفنی برپایه دیدگاه تهاجمی و نه مشاوره‌ای برای تضمین کار و تجارت آموزش می‌دیدند اما امروزه بازاریابی تلفنی یک هنر تخصصی و با رویکرد مشاوره‌ای است.

 در این کتاب به بازاریابی و فروش تلفنی و مهارت‌های لازم برای نیل به موفقیت در مذاکرات تلفنی پرداخته شده است. 

خواندن کتاب بازاریابی و فروش (با رویکرد تلفنی) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 تمامی بازاریابان به ویژه بازاریابان با رویکرد تلفنی مخاطبان این کتاب‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۷۲ صفحه

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۷۲ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان