دانلود و خرید کتاب اعتماد به نفس؛ قدرت ذهن خود را از بند رها کنید! میشل اسکات کی ترجمه عیسی مادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اعتماد به نفس؛ قدرت ذهن خود را از بند رها کنید! اثر میشل اسکات کی

کتاب اعتماد به نفس؛ قدرت ذهن خود را از بند رها کنید!

معرفی کتاب اعتماد به نفس؛ قدرت ذهن خود را از بند رها کنید!

اعتماد به نفس؛ قدرت ذهن خود را از بند رها کنید! نوشته میشل اسکات کی خودآموزی برای افزایش اعتماد به نفس و رسیدن به شادمانی و عزت نفس بیشتر است.

درباره کتاب اعتماد به نفس؛ قدرت ذهن خود را از بند رها کنید!

این کتاب در بردارنده راهنمایی‌ها و مفاهیمی قابل‌اجرا درباره نحوه ارتقا خود باوری است تا شما را یاری سازد با رها ساختن نیروی ذهنی خود، با اعتماد به نفس و شادی بیشتر در زندگی گام بردارید.

خود باوری به این موضوع اشاره دارد که شما چقدر برای خودتان ارزش قائل هستید. این ارزش ذهنی که شما برای خود قائل هستید می‌تواند مثبت یا منفی باشد. اگر تصور می‌کنید سرشکسته، بیچاره یا ناتوان هستید، بیانگر آن است که شما یک دیدگاه کاملاً منفی نسبت به خودتان در پیش گرفته‌اید و به احتمال قریب به یقین منجر به عدم خود باوری در شما خواهد شد. خود باوری در سطح پایین یا منفی سبب می‌شود شما در زندگی محدودیت‌هایی را برای خود اعمال کنید. در روابط با افراد، شما همواره این دلهره را دارید که مبادا از سوی دیگران مورد تمسخر یا قضاوت منفی واقع گردید. شما هیچ وقت از خود رضایت خاطر ندارید و دائماً در زندگی دچار تردید و سردرگمی هستید.

با این کتاب اعتماد به نفس خودتان را افزایش دهید و به شادمانی و عزت‌نفس بیشتر دست پیدا کنید.

 خواندن کتاب اعتماد به نفس؛ قدرت ذهن خود را از بند رها کنید! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت و رشد فردی مخاطبان این کتاب‌اند. 

بخشی از کتاب  اعتماد به نفس؛ قدرت ذهن خود را از بند رها کنید!

خود باوری پایین اغلب ناشی از عدم پذیرش و بخشش خویشتن است. هنگامی که نسبت به خود احساس افتخار نمی‌کنید، وقتی احساس بی‌کفایتی یا نفرت از خود داشته باشید، به طور طبیعی شما در مسیر رسیدن به خود باوری و عزت‌نفس با مشکل مواجه خواهید گشت. این موضوع باعث می‌شود که شما در اشتباهات و پشیمانی‌های گذشته متوقف شده و موجبات رنجش خاطر شما فراهم گردد. این امر تا جایی پیش می‌رود که هر بار شما دچار اشتباه یا مشکلی می‌شوید از کاه، کوه می‌سازید و خود را در مقابل آن ناتوان می‌بینید. این گونه شما از ادامه مسیر و داشتن یک زندگی شاد باز می‌مانید.

برعکس این موضوع یعنی وقتی شما خود را می‌پذیرید و با تمام وجود شخصیت واقعی خود را تصدیق می‌کنید، مسائلی از قبیل این که چاق هستید، پوست تیره دارید یا اشتباهات بزرگی در گذشته مرتکب شده‌اید، سبب تنفر شما از خود نمی‌شود. در عوض، شما خودتان را به خاطر همه این مسائل می‌بخشید، فردیت خود را دوست می‌دارید و در مسیر خودسازی بیشتر، محکم‌تر گام برمی‌دارید.

برای اینکه از پشیمانی‌ها و شکست‌های خود عبور کنید و راهی برای یک زندگی شاد و سرشار از موفقیت در پیش گیرید، موارد زیر را انجام دهید:

مصمم شوید خودتان را بپذیرید

ابتدا، مصمم شوید تا با فردیت خود آشتی برقرار کنید و به منحصربه‌فرد بودن خود افتخار کنید. از همه مواردی که در مورد خودتان دوست ندارید فهرستی تهیه کنید و به خود بگویید که نقاط ضعف شما به هیچ وجه بیانگر شخصیت اصلی شما نیستند. برای تهیه این لیست شما می‌توانید از لیست مربوط به خود باوری که قبلاً آماده کرده‌اید استفاده کنید.

به خود بگویید که شما ورای چند نقطه‌ضعف ساده هستید و اگر نقصانی در شما دیده می‌شود، ویژگی‌های مثبت دیگری در شما وجود دارد که آن کمبودها را جبران می‌کند. به عنوان مثال اگر از ظاهر چندان جذابی برخوردار نیستید، ممکن است شما یک شناگر عالی باشید یا ویژگی‌های دیگری داشته باشید که سبب افتخار و بالندگی شما هستند.

چند بار فهرست نقاط قوت و ضعف خود را مرور کنید و این عبارت را با صدای بلند برای خود تکرار کنید: "من از کسی که هستم خوشحال هستم. من به طور حتم می‌خواهم در مسیر خودسازی حرکت کنم، و دیگر افسوس خطاها و اشتباهاتم را نمی‌خورم ". توصیه می‌شود پس از بیان این عبارت یا عبارات شبیه به این آنها را حتماً یادداشت کنید. نوشتن این عبارات سبب می‌شود آنها در حافظه شما حفظ شوند و عزم شما را در پذیرش خود محکم‌تر می‌کند.

حدود یک هفته تصمیم خود را برای خودتان تکرار کنید و آن را در کانون توجه خود حفظ نمایید تا تعهد شما برای انجام این کار محکم شود. هرچه قدر این تکرار و یادآوری بیشتر باشد، پذیرش خود و ادامه کار برای شما آسان‌تر خواهد بود.

نظرات کاربران

رهگذر
۱۴۰۲/۱۲/۲۷

از نظر من عالی بود 👌

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
ه ما نتیجه افکار، اعمال و رفتاری هستیم که به طور مداوم از ما سر می‌زند.
Anahid

حجم

۱۳۵٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

حجم

۱۳۵٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

قیمت:
۱۳,۹۰۰
تومان