دانلود و خرید کتاب حرفه ای سخنرانی کن سعید ریزانه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب حرفه ای سخنرانی کن اثر سعید ریزانه

کتاب حرفه ای سخنرانی کن

معرفی کتاب حرفه ای سخنرانی کن

کتاب حرفه ای سخنرانی کن نوشته سعید ریزانه است. کتاب حرفه ای سخنرانی کن را انتشارات پارسیان البرز منتشر کرده است، در این کتاب هر آنچه برای ارائه یک سخنرانی حرفه‌ای نیاز دارید، همراه با تمرینات کاربردی و عملی می‌خوانید.

درباره کتاب حرفه ای سخنرانی کنچ

مهارت سخنرانی یک مهارت اختیاری نیست، بلکه مهارتی مهم، ضروری و واجب است. در نظر داشته باشید هر زمان‌که شما در حال تعامل با دیگران هستید، صحبت می‌کنید، نظر می‌دهید، بحث می‌کنید و متقاعدسازی انجام می‌دهید، در حال انجام یک سخنرانی هستید.

متأسفانه بسیاری از مردم زمانی که حرف سخنرانی به میان می‌آید فکر می‌کنند باید جلوی جمعیتی بایستند و سخنرانی کند و حرف‌های قلمبه سلمبه بزنند، درحالی‌که این فقط یک نوع سخنرانی رسمی به‌حساب می‌آید، شما در طول روز سخنرانی‌های بسیار زیاد دیگری را با افراد انجام می‌دهید که به چشم نمی‌آید و آن‌ها را به‌عنوان سخنرانی در نظر نمی‌گیرید.

سخنرانی‌های شما از هر نوعی که باشند فرصتی برای ارائه مهارت‌ها، استعدادها و دانش شما محسوب می‌شود. برای مثال زمانی که تقاضای افزایش حقوق برای خود دارید، اگر مهارت سخنرانی را داشته باشید، این درخواست با موفقیت بیشتری همراه خواهد بود یا زمانی که قرار است با فردی ارتباط برقرار کنید که نتیجه این ارتباط برای شما بسیار سودمند است، با داشتن مهارت سخنرانی می‌توانید به نتیجه این رابطه امیدوارتر باشید.

بحث کلی این کتاب درباره مهارت سخنرانی، غلبه بر ترس، جذب مخاطبان و ارائه یک سخنرانی جذاب و مؤثر است و با داشتن این مهارت‌ها می‌توانید در تمامی موقعیت‌ها، مثل ارائه، گفت‌وگو، معرفی و یا حتی یک سخنرانی رسمی بسیار مؤثر بدرخشید و به‌عنوان یک سخنران حرفه‌ای خودتان را نشان دهید. زمانی که شما به مهارت سخنرانی تسلط پیدا کنید مهارت‌های ارتباطی‌تان بالا خواهد رفت و اعتمادبه‌نفس در تمامی ابعاد زندگی‌تان افزایش می‌یابد. پس مطمئنم متوجه این موضوع شده‌اید که مهارت سخنرانی یکی از مهارت‌های بسیار ضروری برای کسب موفقیت در تمامی جنبه‌های زندگی است. 

خواندن کتاب حرفه ای سخنرانی کن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند یک سخنرانی موفق داشته باشند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب حرفه ای سخنرانی کن

حقیقت سخنرانی موفق

شاید شنیده باشید که برای ۲۰ دقیقه سخنرانی باید بیست‌وپنج ساعت مطالعه و تمرین داشت.

هر بار که این جمله را به افراد می‌گویم، با تعجب فراوان به من نگاه می‌کنند و می‌گویند: بیست‌وپنج ساعت مطالعه و تمرین؟!

و من در پاسخ به آن‌ها می‌گویم: آری بیست‌وپنج ساعت مطالعه و تمرین نیاز است.

اگر می‌خواهید یک سخنرانی ایده‌آل و بدون مشکل را طراحی و اجرا کنید، باید برای هر ۲۰ دقیقه سخنرانی، ۲۵ ساعت تلاش و تمرین کنید. به‌خاطر اینکه در سخنرانی احتمال دارد هر مشکلی رخ دهد و اگر قرار باشد بتوانیم با تمامی آن مشکل‌ها به‌صورت کاملاً حرفه‌ای برخورد کنیم نیاز است که تمرین زیادی را انجام دهیم تا بتوانیم با تمام مشکلاتی که در حین سخنرانی ۲۰ دقیقه‌ای احتمال رخ دادنش وجود دارد، مقابله کنیم و بتوانیم سخنرانی‌مان را با کیفیت و بدون ایراد به پایان برسانیم.

یکی از مهم‌ترین اجزای یک سخنرانی حرفه‌ای انتخاب موضوع مناسب است. در هر سخنرانی اولین چیزی که هم برای سخنران و هم برای مخاطبان اهمیت دارد موضوع سخنرانی است. اگر بتوانید در هر سخنرانی موضوعی که انتخاب می‌کنید برای مخاطبان جذاب باشد و باعث ایجاد تغییراتی در زندگی آن‌ها شود در سخنرانی خود موفق بوده‌اید و به اعتبار خود افزوده‌اید. اما بسیاری از افراد در انتخاب موضوع سخنرانی خود دچار مشکل می‌شوند و همیشه از نداشتن موضوع سخنرانی گله دارند.

اگر شما هم از آن دسته از سخنران‌ها هستید که در انتخاب موضوع سردرگم می‌شوید، نگران نباشید. در این فصل قصد دارم منابعی را به شما معرفی کنم که بتوانید به‌راحتی موضوعاتی به‌روز و مورد علاقه مخاطبان خود را انتخاب کنید.

این‌که همیشه در انتخاب موضوع مناسب دچار وسواس و تردید شویم امری طبیعی است. گاهی اوقات ممکن است موضوعی را انتخاب کرده باشید و بعد موضوع دیگری نظرتان را به خودش جلب کند و همین‌طور این روند ادامه پیدا کند. حواستان باشد که دچار این دام نشوید، چون زمان و انرژی زیادی را از شما تلف خواهد کرد. پس همین الآن یک موضوع را انتخاب و شروع به جمع‌آوری اطلاعات درباره آن موضوع کنید. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۲۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۴۲ صفحه

حجم

۲۲۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۴۲ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان