دانلود و خرید کتاب فرهنگ صادراتی شیرین گرامی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فرهنگ صادراتی اثر شیرین گرامی

کتاب فرهنگ صادراتی

نویسنده:شیرین گرامی
امتیاز:
۵.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب فرهنگ صادراتی

کتاب فرهنگ صادراتی نوشته شیرین گرامی است، کتاب فرهنگ صادراتی را انتشارات ندای کارآفرین برای تمام فعالان حوزه کسب و کار که می‌خواهند کارشان را بین‌المللی کنند منتشر کرده است. این کتاب اطلاعات جامعی در اختیار کسب و کارها قرار می‌دهد.

درباره کتاب فرهنگ صادراتی

بررسی‌های علمی ثابت کرده است که رشد اقتصادی کشور‌ها به دلایل پیچند با صادرات آن‌ها ارتباط دارد روند رو به رشد تجارت جهانی با بهره استراتژی‌های فعال تجاری، شتاب فزایند‌های یافته است.

بسیاری از شرکت‌ها به خاطر فقدان تجربه، منابع محدود یا سایر موانع نمی‌توانند یا نمی‌خواهند صادرات را به طور وسیع دنبال کنند. برنامه‌های توسعه صادرات توسط دولت، تشکل‌های تجاری و دیگر سازمان‌ها ارائه ‌می‌شوند تا به شرکت‌ها برای غلبه بر این محدودیت‌ها کمک کند و نقش کلیدی در تشویق فعالیت‌های تجاری بین‌الملل ایفا کنند. هرچند بررسی سامان‌مند که ارتباط بین برنامه‌های دولت و عملکرد صادراتی شرکت‌ها را نشان بدهد وجود ندارد، اما گزارش‌های متعددی که نشانگر تأثیر مثبت استفاده وسیع از مشوق‌های صادراتی به رشد صادرات شرکت‌ها است وجود دارد

در محیط کسب و کار امروز که با مشخصه‌هایی مانند جهانی شدن بازار و تداخل اقتصاد‌ها شناخته‌ می‌شود اهمیت استراتژی‌های بین‌المللی شدن در حال افزایش است تا حدی که شرکت‌هایی که صرفاً در بازار داخلی کار‌ می‌کنند با چالش رقابت‌های بین‌المللی روبه‌رو‌ می‌شوند

صادرات یکی از مهم‌ترین گام‌های اولیه سازمان‌ها برای توسعه و سرمایه گذاری جهت ورود به بازار‌های جهانی و گسترش فعالیت‌های بین‌المللی آن‌ها است این کتاب سعی دارد اطلاعات جامع و کاملی درباره صادرات در اختیار خوانندگان قرار دهد.

خواندن کتاب فرهنگ صادراتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام فعالان حوزه کسب و کار که به دنبال پیشرفت بیشتر هستند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب فرهنگ صادراتی

ساده‌ترین راه برای وارد شدن به بازار خارجی صادرات است، صادرات موردی هنگامی صورت ‌می‌گیرد که شرکت هرچند وقت یکبار به طور انفعالی به دلیل داشتن محصول مازاد بر مصرف داخلی، آن‌ها را به خریداران کشور خارجی بفروشد. صادرات فعال هنگامی صورت ‌می‌گیرد که شرکت تصمیم بگیرد محصولاتش را به کشور موردنظر صادر کند، در هر دو حالت شرکت ممکن است محصولات را در کشور خود تولید نماید که یا آن‌ها را برای بازار مورد نظر تغییر دهد و یا به همان شکلی که در داخل کشور مصرف‌ می‌شود، صادر کند (حقیقی و همکاران، ۱۳۸۷.) در دهه‌ی آخر قرن بیستم، شرکت‌های جدیدی در جهان ظهور یافتند. دو دلیل موجب پدید آمدن این مسئله شد. جهانی سازی بازار‌ها، شرکت‌ها و فعالیت‌ها و توزیع اطلاعات و فنّاوری ارتباطی. محیط فنّاورانه مهمترین دلیل برای این مسئله است. ورود اینترنت اثربخشی، سرعت و کیفیت اطلاعات را تغییر داده است. علاوه برآن، به علت وجود این نوع از ارتباطات، دسترسی به دانش دیگر شرکت‌ها در خارج از مرز‌ها به آسانی صورت ‌می‌گیرد. همچنین مدیران مختلف تجربه‌های خود را ‌می‌توانند به راحتی با دیگران در‌میان بگذارند (سرا ۲۰۱۲ ) صادرات به طورکلی به معنی خدماتی از شرکت‌ها ست که در آن محصولات داخلی به مشتریان خارجی فروخته ‌می‌شود و در این فرآیند، به محصولات ارزش افزوده تعلق ‌می‌گیرد. منابع صادراتی به این دلیل اهمیت دارند که شرکت‌ها از این طریق ‌می‌توانند از منابع خود در امر صادرات استفاده کنند و صادرات بیشتر و بهتری داشته باشند. 

نظرات کاربران

Mehdi J
۱۴۰۰/۰۵/۱۹

کتاب بسیار پر محتوایی است.توصیه میکنم بخونید

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

قیمت:
۱۴,۰۰۰
تومان