دانلود و خرید کتاب مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن استیو هاروی ترجمه مهراوه فیروز
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن اثر استیو هاروی

کتاب مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن

نویسنده:استیو هاروی
انتشارات:نشر البرز
امتیاز:
۳.۰از ۱۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن

کتاب مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن اثری از استیو هاروی با ترجمه مهراوه فیروز است. در این کتاب با آنچه مردان حقیقتا در مورد عشق، روابط، صمیمیت و تعهد فکر می‌کنند، آشنا می‌شوید. 

درباره کتاب مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن

کتاب مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن یکی از کتاب‌های معروف و پر طرفدار استیو هاروی است. شاید به این دلیل که به طور کامل، جامع و گسترده‌ای درباره طرز تفکر مردان در یک رابطه صحبت کرده است. او معتقد است که  هر مردی در زندگی خود، به سه چیز احتیاج دارد: 

پشتیبانی 

وفاداری 

رابطه.

او همچنین کتاب خود را با این جمله آغاز می‌کند: مردان موجودات ساده‌ای هستند. او به عنوان یک نماینده از دنیای مردان درباره چیزهایی صحبت می‌کند که شاید کمتر مردی حاضر باشد به زبان بیاورد و آن این است: مردان نیاز دارند کسی هوایشان را داشته باشد، اینگونه حس می‌کنند پادشاه سرزمین خود هستند. هر مردی وقتی از در خانه بیرون می‌رود، خود را آماده نبرد می‌داند و به همین دلیل همواره باید مراقب و در کمین باشد. اگر از مردان تشکر کنید و بگویید قدر زحماتشان را می‌دانید، آنها بیشتر و سخت‌تر تلاش می‌کنند. چراکه نیاز دارند این کلمات را بشنوند. وقتی از طرف شما دلگرمی دریافت می‌کنند می‌خواهند کارهای بیشتری برای شما انجام دهند.

اما در ادامه درباره زنان و نیازهای آنان در یک رابطه صحبت می‌کند. از نظر او زنان موجودات پیچیده‌ای هستند که نیازهای بسیار گوناگونی دارند. زنان از مردان انتظار دارند آنچه می‌خواهند و نیاز دارند، برایشان فراهم کنند، بدون اینکه زن از این خواسته یا نیاز حرفی زده باشد. 

با این حال، این مطالب تنها بخشی از چیزهایی است که در این کتاب می‌خوانید. هاروی در این کتاب به عنوان یک نمایده از طرف دنیای مردانه با شما صحبت می‌کند و تلاش می‌کند تا مخاطبان را با راز و رمزهای مردان آشنا می‌کند. او از دنیای فکری مردان صحبت می‌کند و عقیده واقعی و حقیقی مردان را درباره عشق، ارتباط، دوستی و تعهد و ... به زبان می‌آورد.

کتاب مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن را به تمام زوج‌هایی که دوست دارند رابطه عاطفی خود را بهبود ببخشند و آن را حفظ کنند، پیشنهاد می‌کنیم.

 درباره استیو هاروی

استیو هاروی، نویسنده، مجری و تهیه کننده آمریکایی در سال ۱۹۵۷ متولد شده است. او در برنامه‌هایش تلاش می‌کند روابط انسانی را به چالش بکشد. کتاب مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن که در سال ۲۰۰۹ منتشر شد، یکی از مشهورترین آثار او است. استیو در این کتاب نشان داد مردان تغییر نمی‌کنند و برای ارتباط با آن‌ها باید آنها را خوب بشناسید و متناسب با شخصیتشان با آنها رفتار کنید.

استیو هاروی، میزبان برنامه گفتگوی استیو هاروی، نزاع خانوادگی و برنامه صبحگاهی استیو هاروی در رادیو است. کتاب‌های پرفروش «صاف و پوست کنده صحبت کن» و «پرش» از آثار اوست. هاروی همچنین بشردوست و موسس بنیاد استیو و مارجوری هاروی است.

معرفی نویسنده
عکس استیو هاروی
استیو هاروی
آمریکایی | تولد ۱۹۵۷

برودریک استیون هاروی، معروف به استیو هاروی، مجری، هنرپیشه، نویسنده، تهیه‌کننده و کمدین اهل ایالات متحده‌ی آمریکا است. او در اغلب برنامه‌هایش می‌کوشد تا روابط انسانی را به چالش بکشد؛ و در این راستا کتاب «مثل مرد فکر کن، مثل زن رفتار کن» را نیز منتشر نموده که طی سالیان اخیر با اقبال ویژه‌ای از سوی مخاطبان حوزه‌ی روانشناسی و موفقیت مواجه شده است. هاروی تاکنون شش جایزه‌ی روز امی، دو جایزه‌ی مارکونی و چهارده جایزه‌ی تصویر NAACP (انجمن ملی [حمایت از] پیشرفت رنگین‌پوستان آمریکا) را کسب کرده است.

نظرات کاربران

نسترن
۱۴۰۰/۰۷/۰۱

به عنوان یک فرد مجرد به نظرم کتاب فوق العاده ای بود و بهتره خانم ها حتما مطالعه اش کنن،اینکه واقعا برای خانم های متاهل جواب بده یا نه رو نمیدونم این کتاب از زبان یک مرد در پاسخ به دغدغه

- بیشتر
کاربر 2311442
۱۴۰۲/۱۲/۱۴

نسخه پی دی اف هست و امکان علامت گذاری نداره و خوندنش سخت تره

کاربر ۲۲۶۴۰۰۹
۱۴۰۲/۰۹/۱۸

سلام. کتاب خوبی. همه بخونن. کمک میکنه هم خودت رو بهتر بشناسی و هم یک مرد رو... شاید بگید میدونستیم ولی .، بله این کتاب با ترجمه روان و مطالب خوب و درعین ساده کمک بزرگی ب خود فرد میکنه

- بیشتر
naghme_rsh
۱۴۰۱/۰۳/۲۹

چیز خاصی بهم اضافه نکرد اما ممکنه برای یکی دیگه مفید باشه.به نظرم یه نگاه کلی بهش بندازین اگه به دردتون میخورد وقت بذارین.

عصر برفی
۱۴۰۰/۱۰/۲۴

من مجردم و نمیدونم برای متاهلا به درد بخوره یا نه..ولی از نظرم کتاب بدی نیست اما خوبم نیست چون اولن اینکه بیشتر طرز فکر نویسنده است تا اینکه خیلی علمی باشه و دوم بیشتر چیزهایی که میگه بدیهیاتیه که خودتون

- بیشتر
S
۱۴۰۰/۰۹/۳۰

عااالییی

شادی
۱۴۰۰/۱۰/۰۵

خوشم نیومد! محتوا با فرهنگ ما همخوانی نداشت!

Maryam Moradi
۱۴۰۰/۰۴/۲۶

باید نه یک بار چندین بار خوند بس که جذابه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۵٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۱۵٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۲۲,۰۰۰
۱۱,۰۰۰
۵۰%
تومان