دانلود و خرید کتاب معجزه شکرگزاری راندا برن ترجمه الهام امیری‌زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب معجزه شکرگزاری اثر راندا برن

کتاب معجزه شکرگزاری

معرفی کتاب معجزه شکرگزاری

کتاب معجزه شکرگزاری اثری از راندا برن با ترجمه الهام امیری‌زاده است که در انتشارات آندیا گستر به چاپ رسیده است. برن در این کتاب مخاطبان را با جادوی سپاسگزاری آشنا می‌کند و راهی ساده برای استفاده از راز در زندگی به ما می‌آموزد.

درباره کتاب معجزه شکرگزاری

راندا برن معتقد است که سپاسگزاری و شکرگزار بودن ساده ترین راه برای استفاده از راز است. او در کتاب معجزه شکرگزاری بیان می‌کند که این راه آسان‌ترین و ساده‌ترین راه  برای ازدیاد نعمت در زندگی است. 

این کتاب به مخاطبان کمک می‌کند که بیاموزند برای هرچیزی شکرگزار باشند. چرا که شکرگزاری از صمیم قلب، معجزه به بار می‌آورد و نتیجه‌ای شگفت‌انگیز دارد. در حقیقت هر چیزی که در زندگی داریم، پیامی برای ما دارد. ما با شکرگزار بودن به دنیا و به کائنات نشان می‌دهیم که متوجهش هستیم. ما به این ترتیب با کائنات مرتبط می‌شویم، درکمان را از آن نشان می‌دهیم و پیام خودمان را هم به گوشش می‌رسانیم: 

ما در انتظار معجزات و نعمت‌های بیشتری هستیم. 

کتاب معجزه شکرگزاری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن کتاب معجزه شکرگزاری را به تمام کسانی که کتاب راز را خوانده‌اند، پیشنهاد می‌کنیم. این اثر می‌توان قدرت این عمل ساده را به ما نشان دهد و زندگی ما را متحول کند بنابراین اگر در انتظار یا جستجوی تغییری هستیم، این کتاب ما را کمک می‌کند. 

درباره راندا برن 

راندا برن ۲۶ اوت ۱۹۴۵ در ملبورن به دنیا آمد. او نویسنده معروف و تهیه‌کننده استرالیایی است که در دنیا به دلیل نوشتن کتاب راز و کتاب‌هایی که بعد از آن و در ادامه راز منتشر کرد، مشهور شد. مجله تایم در سال ۲۰۰۷ راندا برن را به عنوان تاثیرگذارترین فرد دنیا معرفی کرد. علاوه بر این، زمانی که اپرا وینفری، از او دعوت کرد تا به برنامه مشهورش بیاید، میزان شهرت او چند برابر شد.

بخشی از کتاب معجزه شکرگزاری

آیا به معجزه اعتقاد دارید؟

«کسانی که به معجزه اعتقاد ندارند هرگز آن را نخواهند یافت.» روآلد داهل؛ نویسنده (۱۹۹۰ ـ ۱۹۱۶)

زمانی که کودک بودید و زندگی را با حالتی آمیخته از ترس و حیرت مشاهده می‎کردید را به خاطر دارید؟ زندگی جادویی و هیجان‌‎انگیز بود؛ کوچک‎ترین رویدادها باعث هیجان فراوان شما بودند. چمن یخ‎زده، پرواز پروانه، یک برگ یا سنگ عجیب بر روی زمین؛ شما را به کلی مسحور می‎کرد.

زمانی که اولین دندانتان افتاد، آکنده از هیجان شدید؛ چون این ویداد به شما نوید داد که پری دندان همان شب به دیدارتان خواهد آمد. شما هم برای رسیدن شب جادویی کریسمس لحظه‎‌شماری می‎کردید! قطعاً نمی‎دانستید که چگونه ممکن است بابا نوئل در عرض یک شب به دیدار همه‎ کودکان روی زمین برود، اما ... در هر حال او همیشه این کار را انجام می‎داد و هرگز شما را از خودش ناامید نکرد.

گوزن شمالی قادر بود پرواز کند، حیاط خانه پر از پری‎های کوچک بود، حیوانات خانگی همچون انسان بودند، اسباب بازی‎ها شخصیت خودشان را داشتند، رؤیاها به حقیقت می‎پیوستند و شما می‎توانستید ستارگان را لمس کنید. قلب شما پر از شادی و نشاط بود، تخیلات شما حد و مرز نداشتند و حقیقتاً باور داشتید که زندگی؛ جادویی است!

همه‎ ما در دوران کودکی این احساس زیبا را تجربه کردیم که همه چیز خوب است، هر روز شاهد هیجان و ماجراهای بیشتر خواهیم بود و هیچ چیز نمی‎تواند مانع سرخوشی جادویی ما باشد، اما زمانی که بزرگ شدیم؛ مسئولیت‎ها، مشکلات و دشواری‎ها بر ما احاطه یافتند و قدرت تخیل خود را از دست دادیم؛ جادویی که در گذشته و زمان کودکی به آن باور داشتیم به تدریج کمرنگ شد و سپس ناپدید گردید. به همین دلیل است که ما بزرگ‎ترها دوست داریم با کودکان معاشرت کرده تا یک بار دیگر آن احساس ناب که سابقاً در خود داشتیم را حس کنیم، حتی برای یک لحظه‎ کوتاه!

اکنون به شما می‎گویم جادویی که در کودکی به آن باور داشتید، حقیقی و دیدگاه بدون تخیل شما در دوران بزرگسالی کاملاً غلط است. جادوی زندگی واقعی است یعنی به اندازه‎ خود شما در واقع، زندگی سحرآمیزتر از آن است که در دوران کودکی تصور می‎کردید یا بهتر است بگویم نفس‌‎گیرتر، حیرت‎‌آورتر، الهام‎‌بخش‌‎تر و مهیج‌‎تر از آن است که تاکنون تصور کرده‌‎اید. اگر بدانید که چگونه از این جادو استفاده کنید؛ شما نیز در جهان رؤیاهای خودتان زندگی خواهید کرد، پس از آن شگفت زده خواهید شد که باور به جادوی زندگی چقدر قدرتمند است!

شاید شاهد پرواز گوزن شمالی نباشید، اما قطعاً شاهد تحقق خواسته‎‌های خود خواهید بود؛ بله، شاهد تحقق ناگهانی رؤیاهایتان خواهید بود. هرگز نمی‎دانید که چگونه همه‎ امور در هم تنیده شدند تا رؤیای شما به حقیقت بپیوندد، چون جادو مربوط به جهان نامرئی است و این مسئله نیز هیجان‌‎انگیزترین و حیرت‎‌آورترین بخش ماجراست!

آیا آمادگی دارید که یک بار دیگر جادو را تجربه کنید؟ آیا آمادگی دارید که همانند دوران کودکی هر روز خود را با شگفتی و حیرت آکنده کنید؟ آماده شوید تا جادو را تجربه کنید!

ماجراجویی ما از دو هزار سال پیش آغاز می‎شود؛ یعنی زمانی که دانش تغییر زندگی در یک متن مقدس نهفته بود ...

معرفی نویسنده
عکس راندا برن
راندا برن

راندا برن در ۱۲ مارس ۱۹۴۵ در ملبورن استرالیا متولد شد. او یک مجری رادیویی بود و پس از اینکه چندین شکست متوالی در زندگی شخصی‌اش تجربه کرد، دچار افسردگی شدیدی شد. این افسردگی او را به سمت خواندن کتاب‌هایی مثل «علم ثروتمند شدن» اثری از «والاس واتلز» سوق داد. پس از آن به نوشتن کتابی با موضوع خلق ثروت، سلامتی و عشق در زندگی روی آورد. با توجه به محتوایی که جمع‌آوری کرده بود، در سال ۲۰۰۶ کار کردن روی کتاب راز را به پایان رساند و آن را منتشر کرد. چاپ شدن کتاب راز همانا و به پا کردن سر و صدا هم همانا! فروش کتاب راندا برن آنقدر زیاد بود که راندا را به فکر ساختن یک فیلم مستند پر و پیمان بر اساس محتوای کتاب انداخت. بعد از اینکه مستند راز ساخته و پخش شد، شهرت راندا از مرزهای استرالیا عبور کرد و به سرعت عجیبی به کشورهای دیگر رسید.

نظرات کاربران

کاربر ۲۴۷۹۱۵۷فریده روشنی
۱۴۰۰/۰۷/۰۱

این کتاب واقعا خیلی خوبه 👍👍💖😊😊

neginyp
۱۴۰۰/۱۱/۱۵

این کتاب تو مسیر مه آلود جاده زندگیم مثل یه نور بود،قدرت سپاسگزاری و بخشش رو میگه،اگه تمرینارو انجام بدید خودتون متوجه تغییرهای شگفت انگیز تو زندگیتون میشید،توصیه میکنم به خواندن✨

کاربر ۱۴۲۲۳۰۹
۱۴۰۰/۰۲/۲۷

این کتاب عالیه خیلی در زندگی آدم تاثیر خوب میزاره واقعا دم نویسندش گرم😉

رویش♡
۱۴۰۰/۰۷/۲۰

کتابی بسیار بسیار فوق العاده هر کس می تونه بخونه ،این کتاب هم دید خود انسان رو به هستی تغییر میده هم قلبا احساس رضایت از زندگی در انسان به وجود میاره عاالی⚘

کاربر ۴۱۴۴۶۲۹
۱۴۰۰/۱۱/۳۰

شکر گزاری کوچکترین کاری هست که یک بنده میتونه انجام بده

مجاهد
۱۴۰۱/۰۶/۰۴

سلام اکثر کتاب های روانشناسی غربی و شرقی حتی داخلی درمورد چیز های عجیب میگن اما دلیل نمیشه همشون اشتباه باشه یا خرافه ممکنه یه چیزی داخل دین باشه و شبیه این چیزی که کتابا گفتن باشه مثلا در دین

- بیشتر
حسن نیکدهقان
۱۴۰۰/۱۰/۱۶

همونطور که از اسمش پیداست شمارو به هر بهانه ای تشویق به سپاسگذاری میکنه که حقیقتا این سپاسگذاری احساس خوبی بهتون میده

FATEMEH
۱۴۰۰/۰۶/۱۴

این کتاب خوبیه بخونیدش . من ازش جواب گرفتم

سحر
۱۴۰۰/۰۵/۰۵

به نظرم کتاب خیلی خوبی بود و خوندنش برای هر شخصی واجبه بعد از چند روز متوجه میشید که چقدر نعمت داشتید و بی توجه بودید بهشون فقط کتاب مقدار کمی غلط های املایی داره ولی موضوع متن و ترجمه

- بیشتر
کاربر ۴۰۰۲۰۷۱
۱۴۰۰/۱۰/۲۶

من چند روزه این کتابو شروع کردم و کارایی ک میگه رو انجام دادم.حال دلم خیلی بهتر از قبل شده

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۸۹)
صبح جادویی ۱ ـ امروز صبح پس از بیدار شدن وقبل از انجام هر کار دیگری؛ واژهٔ جادویی سپاسگزارم! را بر زبان برانید. ۲ ـ از لحظه‌ای که چشم باز می‌کنید تا زمانی که کارهای روتین برای آماده شدن جهت آغاز فعالیت‌های روزانه را انجام می‌دهید؛ به طور مرتب واژهٔ جادویی سپاسگزارم! را تکرار کنید؛ برای هر آنچه لمس کرده یا استفده می‌کنید از این واژهٔ جاودویی استفاده کنید. ۳ ـ نعمات زندگی خود را بشمارید: فهرست ده نعمت را تهیه کنید، علت قدردانی از آنها را ذکر کنید. فهرست خود را از ابتدا تا انتها بخوانید و برای هر یک از نعمات سه بار بگویید سپاسگزارم! سپاسگزارم! سپاسگزارم! از صمیم قلب برای این نعمات سپاسگزار باشید. ۴ ـ امشب قبل از خواب، سنگ جادویی را در
کاربر ۱۶۱۰۴۷۰
دانش گنج است، اما تمرین کردن کلید صندوق گنج است.
کاربر ۳۵۳۳۳۰۲
«به کسی که سپاسگزاری داشته باشد بیشتر خواهند داد و او به وفور نعمت خواهد رسید؛ و هر کس که سپاسگزاری نعمت نداشته باشد، حتی داشته‌هایش را نیز از او خواهند گرفت.»
saeid
«به کسی که (اکنون) سپاسگزاری داشته باشد (در آینده) بیشتر خواهند داد واو به وفور نعمت خواهد رسید.»
soroosh7561
ذهن خود یا با صدای بلند بگویید: سپاسگزارم! اگر دوست داشتید، اندکی از گرد جادویی که در مشت خود پنهان کردید را بر روی غذا یا نوشیدنی خود بپاشید. ۳ ـ امشب قبل از خواب، سنگ جادویی را در دست بگیرید و واژهٔ جادویی سپاسگزارم را برای بهترین رویدادی که امروز تجربه کردید، بیان کنید.
کاربر ۱۶۱۰۴۷۰
«کسانی که به معجزه اعتقاد ندارند هرگز آن را نخواهند یافت.»
خانوم نور
«همیشه به دلیل آغاز یک روز جدید، یک تلاش تازه و یک شروع دیگر خود را سعادتمند می‌دانم؛ احتمالاً در پس این صبح زیبا جادویی نهفته است که انتظار مرا می‌کشد تا آن را کشف کنم.»
Zahra Omidvand
آیا به معجزه اعتقاد دارید؟
مهدی
نعمت را تهیه کنید، علت قدردانی از آنها را ذکر کنید. فهرست خود را از ابتدا تا انتها بخوانید و برای هر یک از نعمات سه بار بگویید سپاسگزارم! سپاسگزارم! سپاسگزارم! از صمیم قلب برای این نعمات سپاسگزار باشید. ۲ ـ امروز باید دقایقی را در یک مکان خلوت و آرام بنشینید؛ نام سه فرد تأثیرگذار که توانسته اند تفاوت چشمگیر در زندگی شما ایجاد کنند را بر روی یک صفحه کاغذ یادداشت کنید. ۳ ـ سپس بر اساس فهرستی که تهیه کردید با این افراد به طور جداگانه با صدای بلند گفتگو کنید؛ ابتدا دلایل قدردانی از آنها را بیان کنید و سپس توضیح دهید که چگونه بر زندگی شما تأثیر گذاشته‌اند. ۴ ـ امشب قبل از خواب، سنگ جادویی را در دست بگیرید و واژهٔ جادویی سپاسگزارم! را برای بهترین رویدادی که امروز تجربه کردید،
کاربر ۱۶۱۰۴۷۰
۱ ـ پل! بابت روزهایی که با هم گذراندیم و واقعاً شاد بودیم، سپاسگزارم! ازدواج ما به طلاق کشیده شد اما من نکات زیادی در همان زندگی کوتاه آموختم و در نتیجه اکنون عاقل‌تر هستم؛ در حال حاضر از درس‌های متعددی که از ازدواجمان گرفتم در سایر روابطم استفاده می‌کنم. ۲ ـ پل! بابت همهٔ تلاش‌هایی که برای بهبود ازدواجمان انجام دادی، سپاسگزارم! در هر حال؛ دوام ده سالهٔ ازدواج ما بعنی تو نیز به اندازه من تلاش کردی. ۳ ـ پل! از اینکه فرزندانی داریم سپاسگزارم! اگر تو نبودی، لذت داشتن آنها را هرگز احساس نمی‌کردم.
کاربر ۳۲۲۳۵۴۹

حجم

۱۴۸٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

حجم

۱۴۸٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

قیمت:
۱۶,۹۰۰
۱۰,۱۴۰
۴۰%
تومان