دانلود و خرید کتاب کتیبه خدایان؛ شرافت و افتخار فرید سلیمانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کتیبه خدایان؛ شرافت و افتخار اثر فرید سلیمانی

کتاب کتیبه خدایان؛ شرافت و افتخار

معرفی کتاب کتیبه خدایان؛ شرافت و افتخار

کتاب شرافت و افتخار جلد اول از سه گانه دیوان (کتیبه خدایان) نوشتهٔ فرید سلیمانی در نشر موج به چاپ رسیده است. مجموعه کتیبه خدایان یک مجموعه بلند داستانی بوده که با اقتباس از افسانه‌ها، اساطیر، روایات و قصه‌های فولکلور منطقه خاورمیانه، قصد روایت داستان‌های جذاب بسیاری را در دنیای فانتزی دارد و در بصورت داستان‌های بلند و کوتاه در قالب کتاب، داستان مصوّر، انیمیشن کوتاه و بازی‌های ویدئویی روایت خواهد شد.

دنیای داستانی کتیبه خدایان توسط کارگروه قصه‌گویی استودیوی بازیسازی آسمان آبی و توسط سه نفر از نویسندگان این کارگروه خلق شده است. جلد اول از این مجموعه با عنوان کتیبه خدایان: شرافت و افتخار توسط فرید سلیمانی یکی از نویسندگان این کارگروه نوشته شده است که خود جلد اول از یک سه‌گانه داستانی به نام دیوان خواهد بود.

در این کتاب، با دنیای یکی از نژادهای حاضر در این دنیا به نام دیان آشنا خواهیم شد و ماجرای سه تن از قهرمانان افسانه‌ای این نژاد به نام‌های آشراگیل، آذورا و آشور را پی می‌گیریم که هر کدام برای مقابله با خطراتی که دنیای مردمانشان را تهدید می‌کند، باید دست به کار شوند و از خود گذشتگی‌هایی درخور نشان دهند.

درباره کتاب شرافت و افتخار

تمدن دیان‌ها در مناطق کوهستانی هرابرزیتی (نام کوهستان) در مناطق شمالی هفت‌کشور قرار دارد که در خلال داستان این کتاب، دچار زمستانی منحوس و اهریمنی شده و خدایان نیز پاسخی به قربانی‌ها و نیایش‌های آن‌ها نمی‌دهند. حال دیان‌ها باید برای بقا در مقابل این پدیده، به یاری یکدیگر بشتابند. اما از سویی دیگر، مهاجمینی از نژادی ناشناخته وارد سرزمین‌های دیان‌ها شده و در نهایت دیان‌ها برای حقانیت خود، مجبور به رویارویی مستقیم با آن‌ها شده و نبرد بزرگی میان دیان‌ها و متجاوزین شکل می‌گیرد.

فهرست کتاب به شرح زیر است:

• تصویر نقشه دنیای داستانی

• روزها و شب‌ها در گذرند...

• زمستان فرا می‌رسد.

• فهرست اسامی و عناوین به همراه توضیحات آن‌ها

• شجره‌نامه شخصیت‌های داستان

خواندن کتیبه خدایان: شرافت و افتخار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن کتیبه خدایان: شرافت و افتخار را به همه علاقه‌مندان به داستان‌ها و دنیاهای فانتزی پیشنهاد می‌کنیم. برای خلق دنیای داستانی کتیبه خدایان بیش از پنج سال زمان صرف شده و در این مدت تلاش شده تا تمام عناصر خلق یک دنیای رواییِ فانتزی، آن‌هم در یک حال و هوای بومی و کاملا ایرانی، به بهترین شکل ممکن اجرایی شود.

درباره فرید سلیمانی

فرید سلیمانی متولد شهریور سال هفتاد و تحصیل‌کرده رشته الهیات است. از سال هشتاد و نه وارد صنعت بازی‌سازی شده و بعنوان طراحی بازی‌های ویدئویی مشغول به کار بوده است. همچنین تجربه‌های کوچکی نیز در حوزه نمایش به دست آورده است و چند فیلم‌نامه کوتاه و بلند، و همچنین چند داستان کوتاه دیگر را در کارنامه خود دارد. همچنین سابقه تدریس فیلمنامه‌نویسی و روایت در بازی‌های رایانه‌ای در دانشگاه و انستیتو ملی بازی‌سازی را داشته، و از سال نود و چهار به همراه جمعی از نویسندگان کارگروه قصه‌گویی استودیو بازی‌سازی آسمان آبی، اقدام به خلق و توسعه یک دنیای داستانی فانتزی کرده و شرافت و افتخار اولین گام در انتشار این دنیای داستانی به حساب می‌آید.

بخشی از کتاب شرافت و افتخار

آشراگیل، معتبرترین عضو شورای قبایل، و به راستی شایسته‌ترین دیان برای رهبری این نبرد، در مقابل سپاهیان رژه می‌رفت و سخن می‌راند:

دیان‌های شریف هرابرزیتی!

سپاه بی‌شماری که امروز در پیش رویمان صف آراسته نه دسته‌ای از موش‌پریانند، و نه گلّه‌ای از عفریت‌های فراخکرت!

اینان هزار بار بدذات‌تر و مکّارتر از هر دشمنی هستند که تا به امروز در مقابل داشته‌ایم!

بدانید این مردمان پلید کسانی هستند که به بهانه‌ی خدای دروغینشان، قصد تعرّض به جان و سرزمینمان را کرده‌اند.

اما این را هم بدانید که من، آشراگیل، پسر شاکهار، پسر آریش همان که آتش‌کش خوانندش، امروز در مقابل بیداری خدایان، به قداست تمامی آن والامقامان سوگند می‌خورم، که نگذارم برگی از برکات جنگل‌های ما را به غنیمت بگیرند!

تا زمانی که آشراگیل زنده است و آرگاور را به دست دارد، هیچ موجود رذلی اجازه تعرّض به سرزمین خدایان را نخواهد داشت.

به خود ببالید و مغرور باشید که امروز خدایان به نظاره دلاوری‌هایتان نشسته‌اند.

باشد تا در مرگ هم شرافت و افتخار یاورتان باشد!

نظرات کاربران

مهدی
۱۴۰۱/۰۱/۰۲

تلاش خوبی کرده تا داستان عمق پیدا کنه و دور خیزی باشه برای داستانهای بعدی، روند کلی داستان با منطق قابل قبولی همراهه(علیرغم اندک اشکالات واضحی که موردی در داستان دیده میشه). نیمه نخست داستان وااینکه انتظار نداشتم ولی کشش خوبی

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۷۷ صفحه

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۷۷ صفحه

قیمت:
۸۵,۰۰۰
تومان