دانلود و خرید کتاب کودک و نوجوان در سروده های شاملو علی رزاقی شانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کودک و نوجوان در سروده های شاملو اثر علی رزاقی شانی

کتاب کودک و نوجوان در سروده های شاملو

انتشارات:نشر تیرگان
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب کودک و نوجوان در سروده های شاملو

کتاب کودک و نوجوان در سروده های شاملو اثری از علی رزاقی شانی است. او در این اثر بعد از معرفی و بیان ویژگی‌های شعر کودکان به بررسی آثار شاملو پرداخته و ویژگی‌های هر کدام را بررسی کرده است. 

درباره کتاب کودک و نوجوان در سروده های شاملو

احمد شاملو که الف. بامداد و الف. صبح تخلص می‌کرد، ۲۱ آذر ۱۳۰۴ در تهران چشم به جهان گشود. او شاعر، فیلم‌ساز، روزنامه‌نگار، پژوهشگر، مترجم، فرهنگ‌نویس و از دبیران کانون نویسندگان ایران بود. اما آنچه که سبب شهرت او در ایران شد، بنیان گذاری قالب شعری جدیدی به نام شعر سپید است.

شاملو علاوه بر سرودن اشعار به کار ترجمه هم مشغول بود. ترجمه شازده کوچولو یکی از آثار مشهور او است. علاوه بر این، اشعار او به زبان‌های سوئدی، انگلیسی، ژاپنی، فرانسوی، اسپانیایی، آلمانی، روسی، ارمنی، هلندی، رومانیایی، فنلاندی، کردی و ترکی ترجمه شده است. احمد شاملو بعد از تحمل یک دوره طولانی بیماری در تاریخ ۲ مرداد ۱۳۷۹ از دنیا رفت.

علی رزاقی شانی در این کتاب به بررسی ویژگی‌های شعر کودکان و المان‌ها و عناصر مختلف آن می‌پردازد و نمونه‌های شعر‌های کودکانه او را بررسی می‌کند.

کتاب کودک و نوجوان در سروده های شاملو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به مطالعه آثار پژوهش ادبی و دوست‌داران آثار احمد شاملو را به خواندن کتاب کودک و نوجوان در سروده های شاملو دعوت می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰۲۲٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۳۷ صفحه

حجم

۱۰۲۲٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۳۷ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان