دانلود و خرید کتاب از آرزو تا کلکسیون میلیون دلاری مانی خوشبین
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب از آرزو تا کلکسیون میلیون دلاری اثر مانی خوشبین

کتاب از آرزو تا کلکسیون میلیون دلاری

معرفی کتاب از آرزو تا کلکسیون میلیون دلاری

کتاب از آرزو تا کلکسیون میلیون دلاری، راه‌های کسب ثروت میلیون دلاری مانی خوشبین و شرح تلاش‌های او برای رسیدن به اهدافش است. انتشارات نارون‌ دانش این کتاب را با ترجمه علیرضا مجتهدی منتشر کرده است. 

درباره کتاب از آرزو تا کلکسیون میلیون دلاری

مانی خوشبین در کتاب از آرزو تا کلکسیون میلیون دلاری، داستان زندگی خود را به تصویر کشیده است. او از تلاش‌هایی که پیوسته برای رسیدن به موفقیت انجام داده سخن می‌گوید. داستانی که با مهاجرت به آمریکا آغاز شده است. سختی‌ها و مشقاتی که در طول این مسیر تحمل کرده، موفقیت‌ها و چالش‌هایی که پشت سر گذاشته است و علاقه‌ای که سبب شده تا یاد بگیرد، همواره رو به جلو حرکت کند تا امروزی که کسب و کاری بزرگ را مدیریت می‌کند و به یکی از کارآفرینان موفق بدل شده است.

شما ممکن است موفقیت خود را در خرید یک ماشین بدانید یا لباس‌های جدید، خانه‌ی بزرگ برای خانواده، خرید بلیت برای بهترین رویدادهای ورزشی، سفر به دور دنیا یا فقط توانایی این را داشته باشید که یک ماشین خوب برای خود و خانواده خودتان بخرید. اگر همیشه پرانگیزه باشید می‌توانید به سمت فردای بهتر و موفقیت روزافزون قدم بردارید، بنابراین همیشه باید رو به‌ جلو رانندگی کنید.

کتاب از آرزو تا کلکسیون میلیون دلاری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب از آرزو تا کلکسیون میلیون دلاری برای تمامی رؤیاپردازان و بلندپروازها است و همچنین برای آن‌هایی که در زندگی‌شان به مقداری انگیزه نیاز دارند. 

درباره مانی خوشبین

مانی خوشبین مدیرعامل شرکت خصوصی ساخت‌ و ساز و املاک خوشبین واقع در ارواین کالیفرنیاست و شخصاً فعالیت‌های تزئینات، بهسازی، نگهداری و دیگر اقدامات در زمینه‌ی املاک را در شش ایالت انجام می‌دهد. اگرچه سابقه و حرفه‌ی او در زمینه‌ املاک است، اما به عنوان یک کارآفرین در زمینه‌های دیگر هم فعالیت دارد و عاشق به چالش کشیدن خودش است و رویای گسترش سرمایه‌گذاری و شرکت در بحث‌های زیادی را در سر دارد.

بخشی از کتاب از آرزو تا کلکسیون میلیون دلاری

- هیچ‌ وقت به‌ وسیله موفقیت‌هایتان به دیگران فخرفروشی نکنید.

- برای روزهای مبادا پس‌انداز کنید اول سرمایه‌گذاری و بعد خرج کردن.

- مواد مخدر و الکل هیچ‌گاه راه‌ حل درستی برای مشکلات شما نیستند.

- هرگز اجازه ندهید موانع سد راه شما شوند بهترین راه (قانونی) را برای آن پیدا کنید.

- وقتی‌که در مسیر قرار گرفتید به تحقیق و یادگیری ادامه دهید ثابت نباشید و به حرکت ادامه دهید.

- اول از هر چیز فراموش نکنید که از کجا آمده‌اید این مهم است چون همیشه شما را فروتن نگه خواهد داشت.

با یک ‌میلیون پول نقدی که به دست آورده بودم شروع کردم به خرید آپارتمان‌ها در لانگ بیچ کالیفرنیا به‌ صورت نقدی کردم، قراردادهای خوبی تنظیم می‌کردم و یک ساختمان ۹ طبقه به ارزش ۵۵۰ هزار دلار خریدم و بعد از بازسازی حدود ۴ ماه بعد آن را ۸۹۵ هزار دلار فروختم در یک سال توانستم سرمایه‌ام که یک‌ میلیون دلار بود را تبدیل به دو میلیون کنم، در سال ۲۰۰۳ بازار کالیفرنیا یک مقدار کساد شده بود پس من شروع کردم به تحقیق در مورد ایالت‌های دیگر که ارزش بیشتری داشتند.

من یک ملک در ایالت فونیکس آریزونا پیدا کردم یکی از آخر هفته‌ها که من و همسرم به پالم اسپرینگز رفته بودیم از همسرم خواستم که به خرید برود تا من هم بتوانم آن را ببینم و تا قبل از بعدازظهر برگردم پس من شروع کردم به رانندگی از پالم اسپرینگز به فونیکس برای دیدن ساختمان‌هایی که از توانایی خرید آن‌ها خوشحال بودم. آن چیزی را که می‌دیدم را دوست داشتم، قرارداد را بستم و برگشتم مثل تمامی روزهای دیگر این رفت‌وآمد تقریباً ۸ ساعت طول کشید و من بسیار هیجان‌زده بودم از اینکه بعدازاین مسیر از شوق آن ساختمان خسته نیستم در فونیکس من فقط یک ساختمان اداره راکد را خریده بودم و تقریباً در ۷۰ درصد آن سکونت داشتند.

اولین ساختمان اداری که خریداری کردم در ژانویه سال ۲۰۰۳ بود و آن ملکی که اگر یادتان باشد به خاطرش از پالم رانندگی کردم، ۳۶ هزار فوت بر مربع بود و پیشنهاد آن‌ها یک و نیم میلیون دلار بود بعد از مذاکره قرار شد که آن ساختمان را ۳۲۵.۱ میلیون به من بفروشند چند ماه بعد در دسامبر سال ۲۰۰۳ در فونیکس یک ساختمان ۴ طبقه پزشکی به ارزش ۶۶.۴ میلیون خریدم اما این بار برای این ساختمان وام گرفتم چراکه می‌دانستم ارزشش را دارد و در آینده سود خوبی به من می‌دهد داستان را کوتاه کنم، تعداد زیادی از سرمایه‌گذاران کالیفرنیا شروع کردند به خرید در آریزونا و بازار کم‌کم داغ شده بود.

نظرات کاربران

bookbuff
۱۴۰۰/۰۳/۱۲

مانی خوشبین یک ایرانی بسیار مشهوره و اینکه این کتاب ترجمه شده بسیار عالیه. بخصوص برای ما ایرانی ها که یک الگوی موفقیت ایرانی داریم خیلی عالیه. بخشهایی از کتاب رو خوندم و تا الان عالی بوده. هم محتوا و

- بیشتر
کاربر ۳۳۴۸۲۰۷
۱۴۰۰/۰۴/۰۷

کتاب خیلی جذابی بود، خوشحالم که این کتاب به زبان فارسی ترجمه شد

amirMaleki
۱۴۰۲/۰۴/۱۶

یکی از نکات مثبت این کتاب ایرانی بودن شخصیت داستان هست، کسی که با وجود موانع به همه مشکلات غلبه کرد و تونست به خواسته هاش برسه

Mahdi Poorasghari
۱۴۰۱/۰۸/۲۵

مانی خوشبین یک اسطوره واقعی برایه زندگیه من بود از شما ممنونم که ترجمه این کتابو تو برنامه قرار دادین ای کاش نسخه چاپیش هم بود

savior
۱۴۰۰/۰۹/۰۱

کتاب خیلی جذابیه و به آدم انگیزه می‌ده واقعا، چون بر اساس زندگی واقعی هستش، و بعدش اینستاگرام مانی خوشبین و همسرش رو فالو کردم و زندگی‌ لاکچری الانشون خوشحال کنندس.

ایمان
۱۴۰۲/۰۹/۲۴

کتاب بسیار خوب و ارزشمندیه. بیان تجربیات زندگی از زبان فردی که پیشرفت‌های چشمگیری در زندگیش داشته قطعاً تأثیر به مراتب بیشتری از کاسبان موفقیت داره که در فضای مجازی به دنبال فریبکاری و کسب درآمد از طریق فروش پکیج‌های

- بیشتر
کاربر ۴۴۹۰۶۱۶
۱۴۰۱/۰۲/۲۲

بهترین کتابی که توی زندگیم خوندم همین کتاب هست خیلی عالی هست به شما دوستان هم توصیه می کنم بخونید این کتاب رو

sajad najafi
۱۴۰۱/۰۲/۱۴

فوق العاده

__PM__
۱۴۰۲/۱۰/۲۵

من با اشتیاق کتاب رو شروع کردم ولی پشیمون شدم، برعکس شعار نویسنده که"هیچوقت موفقیت و،داشته هامون رو به کسانی که ندارند.." نویسنده کاملا مخالفش عمل کرده،راستش پنج شیش صفحه هم بیشتر نخوندم! نویسنده از اول منم منم رو شروع

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۸)
به‌طور منظم ورزش کنید وقتی‌که ذهن و جسم قوی داشته باشید، به شما کمک خواهد کرد تا از مسائل منفی دور شوید و از خوبی‌های زندگی لذت ببرید.
isaharshams
در سن کم مهاجرت کردم، پدرم بسیار بدرفتار بود، زمانی که من نه‌ساله بودم و خواهرم شش‌ماهه، مادرم من و خواهرم را به تورنتو کانادا برد، ما می‌دانستیم رفتن و زندگی در آمریکا بسیار سخت است بنابراین ساکن کانادا شدیم و مادرم به‌عنوان یک پرستار در آنجا استخدام شد و ما را بزرگ کرد. از آنجایی‌که مادرم بیرون از منزل کار می‌کرد من مجبور بودم تا از خواهرم مراقبت کنم و من مسئول تعلیم و تربیت او بودم تا بزرگ شویم ازآنجایی‌که پدری در منزل نبود من مثل پدر خانواده بزرگ شده بودم در خیلی از مسائل این به نفعم بود چون واقعاً زود بزرگ شدم اما در راه درست.
شابان
من از جایی آمدم که با بی‌احترامی‌ها و تمسخرها دست‌وپنجه نرم می‌کردم اما من متعلق به آنجا نبودم و خودم را طوری بهسازی کردم که دکترها، وکیل‌ها و مدیران شرکت‌های بزرگ نزد من بیایند و در مورد سرمایه‌گذاری با من صحبت کنند،
شابان
درزمینهٔ کاری یا چیزی که به آن علاقه دارید افراد موفق را پیدا کنید و خودتان را با این افراد احاطه کنید چراکه این کار باعث می‌شود چیزهای زیادی یاد بگیرید، من این کار را انجام دادم و از شما هم می‌خواهم این کار را انجام دهید.
isaharshams
اگر همیشه پرانگیزه باشید می‌توانید به سمت فردای بهتر و موفقیت روزافزون قدم بردارید، بنابراین همیشه باید روبه‌جلو رانندگی کنید.
نارون
میدانید که برای یک نوجوان آرزوی خرید یک ماشین و عملی کردن آن یک موفقیت بزرگ محسوب می‌شود.
کاربر ۵۱۲۲۹۹۷
به یاد داشته باشید خرید ارزان، بالا بردن ارزش و سپس فروختن با قیمت بیشتر، این چیزی بود که به خوبی فروش آجیل برای من کار می‌کرد.
sina niksirat aghdam
هرگز تسلیم نشو و هرگز نگو هرگز.
isaharshams
من رؤیاپردازی‌ام را با موفقیت‌های بزرگ و روزافزون و توسعه دادن آن‌ها شروع کردم، نگرش هیچ‌وقت تسلیم نشو همیشه همراه من بود، چیزی هست که در آخر با آن می‌خواهم از اینجا کنار بروم و باور به اینکه اگر به تلاش کردن ادامه بدی موفق خواهی شد.
نارون
من مانی خوشبین هستم یک مشاور املاک موفق و یک کلکسیونر خودروهای خاص که همیشه و به طور جدی به این قضیه باور داشته‌ام که: اگر سخت کار کنید، متعهد بمانید و در مسیر رؤیاهایتان برانید می‌توانید موفقیت را از آن خود کنید و نتایج بزرگ را برای خود رقم بزنید.
نارون

حجم

۴۱۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۹۶ صفحه

حجم

۴۱۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۹۶ صفحه

قیمت:
۱۱,۰۰۰
تومان