دانلود و خرید کتاب تفسیر قرآن کریم (آیات برگزیده) محسن قرائتی
کتاب تفسیر قرآن کریم (آیات برگزیده) اثر محسن قرائتی

کتاب تفسیر قرآن کریم (آیات برگزیده)

نویسنده:محسن قرائتی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۶از ۵۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب تفسیر قرآن کریم (آیات برگزیده)

کتاب تفسیر قرآن کریم (آیات برگزیده) نوشته محسن قرائتی است، کتاب تفسیر قرآن کریم (آیات برگزیده) یکی از کتاب‌های کاربردی و اصولی نشر معارف است که برای شناخت بیشتر و بهتر دین اسلام تالیف شده است و به نسل جوان امروز کمک می‌کند دید بهتری نسبت به دین داشته باشد.

درباره کتاب تفسیر قرآن کریم (آیات برگزیده)

هر تفسیری با شیوه‌ای متفاوت نوشته شده است، بعضی نکات ادبی را اساس پژوهش خود قرار داده‌اند مانند تفسیر کشاف، بعضی به مناسبت هرکلمه انواع احتمالات را طرح کرده‌اند مانند تفسیر کبیر فخررازی، بعضی بیشتر به نقل آرای سایر مفسران پرداخته‌اند مانند تفسیر جامع‌البیان و روح‌المعالی، بعضی به جنبه‌های فقهی توجه بیشتری کرده‌اند مانند تفسیر قرطبی، بعضی مسائل اجتماعی را اسا قرار داده‌اند مانند تفسیر فی ظلال القرآن و المنار، بعضی تمام تلاش خود را کرد‌ه‌اند که آیات قرآن را با کمک آیات دیگر تفسیر کنند مانند تفسیر المیزان. 

اما این کتاب که برگرفته از تفسیر نور است، از نقل‌قول‌هایی که تنها برای اهل فن قابل درک است و همچنین مناقشات ادبی که برای عموم مردم فایده‌ای ندارد، دوری کرده است و در عوض سعی کرده نکات کاربردی را برای فکر یا عمل انسان امروز در زندگی فردی و اجتماعی مفید است بیان کند.

کتاب تفسیر قرآن کریم (آیات برگزیده) راهنمایی کاربردی و جامع است برای کسانی که می‌خواهند یدد جامعی به دین داشته باشند و از آیات قرآن در زندگی استفاده کنند و رستگار شوند. این کتاب که نشر معارف منتشر کرده است می‌تواند به عنوان کتابی راهنما و کاربردی برای نسل امروز باشد تا بتواند به راحتی به تفسیری کاربردی در آیه‌های قرآن دست پیدا کند، کتاب تفسیر قرآن کریم (آیات برگزیده) جوانان را به قرآن نزدیک می‌کند.

دفتر نشر معارف وابسته به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌‌ها، در سال ۱۳۷۶ تأسیس شد و در سال ۱۳۷۹ به صورت رسمی آغاز به کار کرد. این انتشارات تلاش می‌کند از دریچه اسلام ناب به بازخوانی، بررسی، نقد و تولید اندیشه در عرصه‌های مختلف بپردازد. از جمله این فعالیت‌ها می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توان به چاپ بیش از ۱۱۰۰ عنوان کتاب در زمینه دروس معارف اسلامی دانشگاه‌ها، اندیشه‌‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، پرسش‌ها و پاسخ‌های دانشجویی، معارف قرآن و اهل‌‌بیت (ع)، دین‌پژوهی، اخلاق و عرفان، انقلاب اسلامی و تاریخ معاصر، مسائل جهان اسلام، غرب‌شناسی، شبهات فکری و عقیدتی، مسایل تاریخی و فلسفی، علوم انسانی، مسایل تربیتی، زن، خانواده و نقد فمینیسم و… اشاره کرد. نشرمعارف اخیراً نیز گام‌‌هایی در حوزه ادبیات داستانی برداشته است. این انتشارات با راه ‌اندازی ۳۰ مرکز فروشگاهی با عنوان تجاری «پاتوق کتاب» و همچنین برگزاری ۱۲ دوره مسابقات کتابخوانی «پویش روشنا» در سطح ملی، توانسته است گام‌‌های مفید و موثری در توزیع و ترویج کتابخوانی کشور بردارد.

آنچه این روزها بیش از هرچیز دغدغه نسل انقلابی است آشنایی جوانان و دانشجویان با حقیقت دین و معارف اسلام است، انتشارات در این زمینه پیشرو است و تلاش دارد پاسخی علمی و دینی برای تمام سوالات این نسل داشته باشد. 

خواندن کتاب تفسیر قرآن کریم (آیات برگزیده) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب تفسیر قرآن کریم (آیات برگزیده) را به تمام جوانان امروز پیشنهاد می‌کنیم، این کتاب راهنمایی برای رستگاری به شما می‌دهد و زندگی‌تان‌ را سرشار از آرامش می‌کند. 

نظرات کاربران

محمد شیخی زاده
۱۴۰۰/۰۶/۱۳

قابلیت سرچ ندارد تنها انتظاری که از کتاب میرود

علی کریمی فرد
۱۴۰۰/۰۹/۲۸

درود بر همه دوستان این کتاب برای واحد درسی دانشگاهم تهیه کردم همچی اوکیه هست متن خوبه و چشم اذیت نمیکنه و تنها موضوعی که من مشکل داشتم نتونستم مثلا کلمه ای یا سر فصل سرچ کنم تا داخل متن

- بیشتر
Ali Aghapour
۱۴۰۰/۰۶/۱۰

قابل سرچ نیست!!

کاربر 5731445
۱۴۰۱/۱۰/۱۹

پول دادیم،دانلود کردیم باز نمیشه

m
۱۴۰۰/۰۴/۱۲

قابل سرچ هست؟@

fatemeh
۱۴۰۰/۰۸/۰۶

من هزینه شو پرداخت کردم ولی اصلا لینک دانلودی برای من نیومد

کاربر 3270624
۱۴۰۰/۰۵/۲۷

کتاب را خرید کردم ولی متاسفانه دوباره خرید مجدد میزنه

کاربر 7008030
۱۴۰۲/۱۰/۲۹

خیلی خوبه ،من این کتاب به همه توصیه میکنم.درسته که جست و‌جوی فایل درست کار نمیکنه اما برای مطالعات دانشگاهی خیلی خوبه

کاربر ۳۳۴۲۳۸۷
۱۴۰۰/۰۴/۰۶

کتاب رو خریدم از طاقچه ولی هنوز در لیست download هام نیست

raika
۱۴۰۰/۰۴/۰۳

میخواستم بدونم قابل سرچ هست؟؟

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۶

تعداد صفحه‌ها

۲۰۲ صفحه

حجم

۷٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۶

تعداد صفحه‌ها

۲۰۲ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان