دانلود و خرید کتاب زندگی را ضربه فنی کن! ریچارد برانسون ترجمه سمانه فلاح
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب زندگی را ضربه فنی کن!

کتاب زندگی را ضربه فنی کن! نوشته ریچارد برانسون است که با ترجمه سمانه فلاح منتشر شده است. این کتاب داستان‌های حیاتی برای زندگی موفق است. شما با کتاب زندگی را ضربه فنی کن! یاد می‌گیرید موفق‌تر باشید.

درباره کتاب زندگی را ضربه فنی کن!

- به خود ایمان داشته باشید!

- باور کنید که هر کاری انجام شدنی است!

- زندگی را تماماً زندگی کنید!

- هرگز تسلیم نشوید! 

اینها اصولی است که برای موفقیت باید به خاطر داشته باشید. اصولی که شما را به سمت پیروزی هدایت می‌کند. یادگیری هر یک از این حقایق بزرگ اما ساده، به شما الهاماتی می‌بخشند که بتوانید به اهداف خود دست پیدا کنید. مردم که منظورم همان اطرافیانتان است همیشه در تلاشند تا به شما بفهمانند ایده‌های ذهنی شما غیر قابل باور و پوچ هستند اما اگر شما به خودتان ایمان داشته باشید، می‌توانید به هر آنچه که بخواهید دست پیدا کنید.

خواندن کتاب زندگی را ضربه فنی کن! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به موفقیت پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب زندگی را ضربه فنی کن!

در شرکت ویرجین همکارانم برای من نام مستعاری انتخاب کرده‌اند. آنها مرا ‘Dr. Yes’ به معنای "دکتر بله" صدا می‌زنند. به این خاطر که من هرگز به هیچ سوال و درخواستی جواب "نه" نمی‌دهم. اما من حقیقتاً دلایلی برای بله گفتن و یا قبول کردن هر کاری دارم، تا اینکه بخواهم آنها را رد کنم. شعار همیشگی من این است که: نسخه زندگی را بپیچید و دست به کار شوید!

من هرگز نمی‌گویم: این کار از من ساخته نیست و نمی‌توانم انجامش دهم، فقط چون راه و روش آن را نمی‌دانم. من ذاتاً دوست دارم هر کاری را تجربه کنم و برای خود حداقل یکبار شانس و امتحان را در نظر بگیرم. من هرگز اجازه نمی‌دهم قوانین و اصولی که انسانهای دیگر برای انجام هر کاری طراحی و این شرط را برای من تعیین کرده‌اند که اگر آنها را ندانم نمی‌توانم آن کار را آغاز کنم و به پایان  برسانم، مرا از حرکت متوقف سازند. اتفاقاً همیشه در تلاش هستم تا با استفاده از روش‌های معمول و قانونی بی‌هیچ معطلی دست به کار شوم. من همیشه به کارمندانم می‌گویم: اگر شما واقعاً فکر می‌کنید که باید کاری را انجام دهید، فقط دست به کار شوید. در زود آغاز کردن هر کاری سود و منفعت بسیاری نهفته است. همه افکار و ایده‌های ذهنی شما ارزشمند هستند و با وجود آنهاست که شرکت ویرجین می‌تواند ورودی‌های ساده و معمول خود را به برترین خروجی‌ها مبدل سازد؛ مثل همیشه و طبق معمول!!!

من همیشه اینطور فکر می‌کنم که یک کلمه ساده " نمی‌توانم" چطور آنقدر قدرت دارد که یک انسان را از آنچه که می‌خواهد انجام دهد، باز دارد، بلکه مشکل اصلی این خودِ انسان است که دست روی دست می‌گذارد و نظاره‌گر می‌شود. اگر ما تجربه کافی برای آغاز و یا انجام کاری را نداریم، بهتر است مسیرهای مختلف را انتخاب کنیم که به نظر ساده‌تر می‌رسند؛ نه اینکه کلاً از انجام آن کار دست بکشیم. اگر به عنوان مثال در سن ۱۶ سالگی می‌خواهید پرواز کنید، لازم نیست که منتظر بمانید تا بزرگ شوید و به دانشگاه بروید و تمام دروس خلبانی را بیاموزید و سالها برای آن درس بخوانید، فقط کافی است که به یک مرکز آموزش پرواز بروید و آموزش‌ها را از همان سال شروع کنید. اگر می‌خواهید طراح مد شوید، همین حالا به یک مرکز طراحی بروید و در دوره‌های آن ثبت نام کنید. هر کاری که شما را زودتر دست به کار می‌کند، بی‌معطلی آغاز کنید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
اگر شما نیز در حال راه‌اندازی تجارت و یا کسب و کار خود هستیی و می‌خواهید از من درسی بیاموزید به شما می‌گویم که در هر معامله‌ای که قرار است انجام دهید، منصف باشید و کسی را فریب ندهید که ابتدا خودتان فریب می‌خورید. اگر هدفتان فقط پیروزی به هر قیمتی باشد حتماً با شکست روبرو خواهید شد. شعار من این است که هرگز کاری که اجازه ندهد شب راحت در رختخواب بخوابی انجام نده. این مهمترین قانون نانوشته تجارت است.
mafian

حجم

۹۰٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

حجم

۹۰٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان