دانلود و خرید کتاب فقط دوست خودمی مژگان کلهر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فقط دوست خودمی اثر مژگان  کلهر

کتاب فقط دوست خودمی

معرفی کتاب فقط دوست خودمی

کتاب فقط دوست خودمی داستانی از مژگان کلهر با تصویرگری سولماز جهانگیر است. این داستان درباره یک جغد و یک جوجه تیغی است که باهم دوست هستند و بازی می‌کنند تا اینکه یک راسو می‌آید و از آن‌ها می‌خواهد که او را هم بازی بدهند...

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که در سال ۱۳۴۴ پایه‌گذاری شد، گسترده‌ترین شبکه کتابخانه‌های کودکان و نوجوانان را دارد و از برجسته‌ترین تولیدکنندگان کتاب کودک است. این سازمان علاوه بر کتاب، محصولات فرهنگی دیگری مانند فیلم و سرگرمی‌های سازنده و موسیقی نیز برای کودکان تولید می‌کند.

درباره کتاب فقط دوست خودمی

جغد و جوجه تیغی با هم دوستند و بازی می‌کنند. آن‌ها هر روز با همدیگر بازی می‌کنند ولی ناگهان یک راسو سر می‌زند و از آن دوتا خواهش می‌کند که او را هم بازی بدهند. جغد می‌گوید که نه ما دوتا فقط باید باهم بازی کنیم. اما جوجه تیغی می‌خواهد که راسو هم با آن‌ها بازی کند. خب می‌دانید؟ اینطوری بازی بیشتر خوش می‌گذرد...

هر روز حیوان‌های مختلف از جغد و جوجه تیغی می‌خواهند که آن‌ها را هم به بازی راه بدهند اما دوباره همان آش است و همان کاسه! جغد مرتب به جوجه تیغی می‌گوید: فقط دوست خودمی! و نمی‌گذارد هیچکس دیگری بیاید و با آ‌ن‌ها بازی کند...

یک روز جغد چیز عجیبی را می‌بیند. به نظرتان چه چیزی باعث تعجب او شده است؟

مژگان کلهر در پایان این کتاب سوال‌های بسیاری را مطرح کرده است. این سوال‌ها به کودکان کمک می‌کند تا بتوانند ماجرایی را که خوانده‌اند، تجزیه تحلیل کنند و درباره رفتارهای درست در یک گروه دوستی چیزهایی یاد بگیرند.

کتاب فقط دوست خودمی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

فقط دوست خودمی داستانی است که برای بچه‌هایی که به مدرسه می‌روند، جذاب و مناسب است. علاوه بر این، مربیان و والدین نیز می‌توانند از محتوای این کتاب برای آموزش کودکان و بحث و گفتگو با آنان استفاده کنند.

درباره مژگان کلهر

مژگان کلهر ویراستار ، نویسنده و مترجم ادبیات کودک و نوجوان در سال ۱۳۵۰ در تهران به دنیا آمد. او در رشته مترجمی زبان انگلیسی، تحصیل کرده است. 

مژگان کلهر در زمینه ویراستاری با انتشارات افق و انتشارات پیدایش همکاری می‌کند. او علاوه بر تألیف در حوزه ادبیات کودک و نوجوان، ترجمه چند رمان را هم برای نوجوانان در کارنامه‌اش دارد. کتاب «هی با من دوست می‌شوی» نوشته او از سوی گروه کودک و نوجوان اسپانیا به زبان اسپانیایی منتشر شده است؛ این کتاب نخستین اثر مژگان کلهر است که به زبان اسپانیایی منتشر می‌شود.

نظرات کاربران

عارفه
۱۴۰۰/۰۴/۲۶

داستان خوبی بود 🌺

دختر کتاب خوان 📖 🌸
۱۳۹۹/۱۲/۰۶

کتاب خیلی عالیی و قشنگی بود 😍

fateme
۱۴۰۰/۱۰/۰۲

خیلی کتاب قشنگ و زیبایی بود

Mst
۱۴۰۰/۰۹/۲۰

تصاویر عالی بودند با داستان قشنگ ،کاش پایان داشت

Ms S
۱۴۰۰/۰۱/۰۹

جالب و عالی بود.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

حجم

۵٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان