دانلود و خرید کتاب قدرت برنامه ریزی برایان تریسی ترجمه یلدا بلارک
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قدرت برنامه ریزی اثر برایان تریسی

کتاب قدرت برنامه ریزی

معرفی کتاب قدرت برنامه ریزی

کتاب قدرت برنامه ریزی نوشته برایان تریسی است. این کتاب که با ترجمه یلدا بلارک منتشر شده است. این کتاب نشان می‌دهد که چطور به موفقیت و کامیابی برسیم. تریسی می‌گوید زندگی یک سفر است و در این سفر باید افکار مثبت داشته و دقیقا بدانید کجا می‌روید.

درباره کتاب قدرت برنامه ریزی

به اهداف و برنامه‌های دقیقی نیاز دارید تا از جایگاه کنونی‌تان به آینده مطلوب بروید. اصول جهانی و حقایقی همیشگی وجود دارد که بارها و بارها افراد موفق آنها را آموخته و بکار گرفته‌اند. تریسی در دوازده فصل این کتاب به بررسی آنها می‌پردازد.

برایان تریسی در کتاب قدرت برنامه‌ریزی مسیرهای حقیقی دستیابی به موفقیت را معرفی می‌کند. او با استفاده از استعاره‌ی طرح پرواز و یک سفر هوایی به شما کمک می‌کند دستاوردهای خوشبختی و موفقیت خود را برنامه‌ریزی کنید. برایان تریسی خود نیز با استفاده از این اصول از هیچ به اوج رسیده است. این اصول را به ۴ میلیون نفر در ۴۶ کشور یاد داده است. اشخاصی که از فرمولهای این کتاب بهره می‌گیرند تغییرات و تحولات سریع و پایداری را در زندگی خود ایجاد می‌کنند. خبر مسرت بخش این است که موفقیت رابطه‌ای با شانس و انرژی‌های مرموز ندارد. اگر دم هواپیمان خوب کار کند، سریع‌تر اوج می‌گیرد؛ امکان دارد بادهای مخالف موجب تأخیر شوند، اما خلبان با مهارت خود بر مبنای قوانین فیزیکی به مقصد می‌رسد. موفقیت نیز مانند پرواز است. اگر یاد بگیرید چگونه از قوانین و اصول موجود در این کتاب بهره بگیرید، انرژی‌های بالقوه خود را به کار انداخته و می‌توانید به هدف برسید.

 این کتاب به شما یاد می‌دهد چطور دقیقا مشخص کنید که هستید و چه می‌خواهید. یک هدف و مقصد واضح و قابل اندازه‌گیری برگزیده و بر آن تمرکز نمایید. برنامه‌های مفصلی تهیه کنید که موفقیتتان را تضمین نماید. اعتماد به نفس خدشه‌ناپذیری را در خود ایجاد کنید. دقیقا کارهایی را که برای رسیدن به هدف باید انجام شود، توضیح دهید. در مسیر درست حرکت کنید ـ در برابر شکست‌ها و موانع مقاومت کنید ـ تا به مقصد برسید.

ما در زمانه‌ی شگفت‌انگیزی زندگی می‌کنیم. هرگز در طول تاریخ بشر، دستیابی تعداد بسیاری از مردم به اهدافشان تا بدین حد امکان پذیر نبوده است و شخص در صورتی به هدفش دست می‌یافت که ماه‌ها و شاید سال‌ها می‌کوشید. وظیفه‌ی شما این است که در آنچه اقتصاددانان، «عصر طلایی» بشر قلمداد می‌کنند، به بهترین وجه مشارکت داشته باشید. در عصر امروز همه‌ی ما می‌خواهیم تا حد امکان آسان‌تر و سریع‌تر به خوشحالی، سلامتی، تندرستی، تناسب اندام و ثروت برسیم. در طول تاریخ و در جواب به تمایل جهان -که شامل رسیدن سریع به کامروایی است- بسیاری از افراد و سازمان‌ها، دارای راهکارهای فریبنده، شیوه‌های خاص و تکنیک‌های محرمانه می‌باشند که در کمترین زمان ممکن و با حداقل تلاش، انسان را به موفقیت و خوشبختی می‌کشانند.

خواندن کتاب قدرت برنامه ریزی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی موفق پیشنهاد می‌کنیم

درباره برایان تریسی

برایان تریسی در ۵ ژانویه‌ی ۱۹۴۴ در کانادا متولد شد. خانواده‌ی آن‌ها وضعیت مالی خوبی نداشتند و او از همان ابتدای زندگی مزه‌ی فقر را چشیده بود. برایان تریسی در سال‌های جوانی خود به سرتا سر دنیا سفر کرد. با کارهای کم درآمدی که او داشت، این سوال به ذهنش رسید که چرا نمی‌تواند موفق باشد و همیشه بقیه از او موفق‌تر هستند؟ بنابراین تمام آموخته‌هایش در زمینه‌ی کاری‌اش، یعنی مدیریت و فروش را گردآوری و تدوین کرد. با این کار توانست ساختار دقیقی برای فروش و مدیریت فروش بنا نهد. در حال حاضر برایان تریسی یکی از مشهورترین افراد در زمینه مشاوره مدیریتی و توسعه منابع و نیروی انسانی است.


معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۴۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۴۸ صفحه

حجم

۸۴۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۴۸ صفحه

قیمت:
۶۴,۵۰۰
تومان