دانلود و خرید کتاب شفای کودک درون کتایون بناساز
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شفای کودک درون اثر کتایون بناساز

کتاب شفای کودک درون

معرفی کتاب شفای کودک درون

شفای کودک درون با ضربه تراپی به شیوه بناساز BTT اثر کتایون بناساز کتابی در زمینه روان‌شناسی است که روش‌های کاربردی و مفیدی بر مبنای روش ضربه‌تراپی برای دور کردن احساسات منفی از کودک درون معرفی می‌کند.

ضربه‌تراپی از روش های شناخته شده روان‌شناسی انرژی و خودیاری است که بر اساس تجریک نقاط میدرین یا نقاط هدف در طب سوزنی شکل گرفته است. این روش از شرق به غرب رفته و انقلابی در بهبوبد احساسات منفی به وجود آورده است.

ضربه‌تراپی درواقع یک روش مدیریتی برای رفع تنش سریع است که بسیار پربازده‌تر از شیوه‌های قدیمی است. 

اما با این همه این روش جایگزین کامل درمان‌های پزشکی و روان‌پزشکی نیست و تنها یک روش خودیاری و مکمل است که در کنار درمان‌های تخصصی به کار می‌رود.

خواندن کتاب شفای کودک درون با ضربه تراپی به شیوه بناساز (BTT) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

روان‌شناسان جوان و علاقه‌مندان به کتاب‌های روان‌شناسی را به خواندن این کتاب دعوت می‌کنیم

 درباره کتایون بناساز

کتایون بناساز نویسنده کتاب‌های موفق «مهندسی قانون جذب با ضربه تراپی»، «تولد دوباره»، «پیشرفت سریع با ضربه تراپی»، «لاغری آسان با ضربه تراپی»، «راز، بازی فکری بزرگسالان برای تمرین قانون جذب» و... است.

او سخنران و اداره کننده تعداد زیادی کارگاه، سمینار و همایش‌های مختلف از سال ۱۳۷۲ بوده است. او قبل از ده سال، در حال آموزش و فعالیت در زمینه‌های مختلف «ضربه تراپی» است. 

بخشی از کتاب شفای کودک درون با ضربه تراپی به شیوه بناساز (BTT)

اولین بار دکتر  جورج گودهارت متوجه شد که می‌توان به جای وارد کردن سوزن به بدن بیمار نقاط طب سوزنی را با دست فشار و داد یا بر آنها ضربه وارد کرد و آنها را  طب سوزنی احساسی نامید. زیرا بر رفع مشکالت احساسی بسیار موثر بود. سالها بعد از دکتر جورج گودهارت، دکتر جان دایموند که یک روانپزشک اهل استرالیا بود، هنگام ضربه زدن بر نقاط طب سوزنی به منظور درمان بیمارانش جملات تاکیدی جملات مثبت و روحیه بخش  را نیز تکرار می‌کرد.

 بعدها دکتر راجر کالاهان که در درمان اضطراب تخصص و شهرت زیادی داشت، از بیمارانش می‌خواست به هنگام ضربه زدن بر مشکل خود تمرکز هم بکنند و با این کار با سرعتی باورنکردنی اغلب مشکالت به شکلی دایمی از میان میرفت! به اعتقاد دکتر کالاهان، برای رفع مشکالت احساسی مختلف )ترس، اضطراب، غم و اندوه، نگرانی ، ناامیدی ، افسردگی و .... باید از ترتیب خاصی برای ضربه زدن بر روی "سیستم انرژی مری دینی" استفاده کرد  مثال به اعتقاد او نقطه زیر ی چشم بر روی مری دین شکم واقع است.

در ضربه‌تراپی که بعدها توسط یکی از شاگردان دکتر کالاهان به نام گری گریک ابداع شد باید بر نقاط انتهایی همه‌ی ۱۲ مریدین اصلی ضربه زد که بعدها این نقاط به ۳ تا ۹ نقطه تقلیل یافت و بدین ترتیب ضربه تراپی به روش "گری گریک" از اوایل دهه ۹۰ میلادی شروع شد.

امروزه ضربه‌تراپی شناخته شده‌ترین شیوه "روانشناسی انرژی" و "خودیاری" به حساب می‌آیدکه بر اساس تحریک مریدین‌ها نقاط طب سوزنی بنا شده است که در ابتدا از شرق به غرب رفت ولی امروزه به صورت نوعی روش خودیاری بسیار سریع و موثر از غرب به شرق بازگشته است و انقلابی در بهبود احساسات منفی که قبال سال‌ها به طول می‌انجامید تا ذره‌ای بهبود یابند بوجود آورد.


نظرات کاربران

لیلی لیلی
۱۴۰۰/۰۹/۲۶

کتاب رو دوست داشتم،برام جالب بود بعداز فکرکردن راجع به نقش کودکی در مشکلات الآنم با این کتاب آشنا شدم فقط به نظرم مثال های کاربردی بیشتری داشته باشه،مفیدتر خواهدشد.

honeynil
۱۴۰۱/۱۲/۰۶

از نظر من جذاب و کاربردی نبود

حافظه حیدری
۱۴۰۰/۱۲/۲۳

خیلی گرونه😕

Sanamoradi1388@gimal.ir
۱۴۰۰/۰۴/۲۴

خیلی گرونه خواهش میکنم قیمتشو بیارین پایین

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان