دانلود و خرید کتاب بازیگر آلن پیز ترجمه امیررضا هاشمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب بازیگر

بازیگر کتابی از آلن پیز درباره روش‌های برگزاری جلسات و آموزش زبان بدن به نتورکرها است.

آلن پیز این کتاب را بر اساس شنیده‌هایش ننوشته است، بلکه خود کلمه به کلمهٔ این کتاب را به هنگام فعالیت در بازاریابیِ شبکه‌ای تجربه کرده است و بی‌تردید مهم‌ترین و مؤثرترین مطالب را در این کتاب تحریر کرده است. برای آموزش برگزاری جلسات کتاب‌های بسیار مفیدی وجود دارند، اما این کتاب خواننده را از خواندن کتاب‌های متعدد و طولانی که ممکن است باعث سردرگمی شوند بی‌نیاز کرده می‌کند.

 درباره کتاب بازیگر

آلن پیز در این کتاب برای نخستین‌بار و به صورتِ تخصصی در رابطه با جلسات فروش در نِتوُرک و زبان بدن مخصوص به آن صحبت می‌کند. شاید نتورکرهای بسیاری رفته و زبانِ بدن را آموخته باشند و حتا بسیاری از استادان زبان بدن نیز به نتورکرها زبانِ بدن را آموزش داده باشند. اما نویسندهٔ این کتاب یکی از استثناهای روزگارِ ما است. او نتورکری است که هم‌اکنون برجسته‌ترین و شناخته‌شده‌ترین استادِ زبانِ بدن در جهان است.

این کتاب حاصل سال‌ها اقتباس، تغییر، آزمودن و به‌کارگیریِ تکنیک‌ها در بازاریابی شبکه‌ای است. شما مهارت‌هایی ساده و آسان یاد خواهید گرفت که شما را همانندِ هزاران نفری که قبلاً موفق شده‌اند در راهِ درست، هدایت خواهد کرد. شما هم‌اکنون که این کلمات را می‌خوانید در حالِ کشف و گام نهادن در راه موفقیت هستید و نکتهٔ فوق‌العاده در رابطه با این مهارت‌ها این است که لازم نیست چیزهایی را که از بالاسری‌هایتان آموخته‌اید، تغییر دهید. با اختصاص تقریباً دو ساعت برای مطالعهٔ این کتاب و البته تعهد به تمرین مهارت‌ها، کسب‌وکارتان تا جایی رشد می‌کند که متحیر و مبهوت خواهید ماند.

 خواندن کتاب بازیگر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به نتورکرها پیشنهاد می کنیم زیرا  باعث ارتقای مهارت‌های برگزاریِ جلسات و زبانِ بدن می شود و به حرفه‌ای‌تر شدنِ آنها کمک می‌کند.

 درباره آلن پیز

آلن پیز معلم و نویسنده استرالیایی است که با کتاب‌هایش در حوزه روانشناسی زبان بدن و ... شهرت فراوانی دارد. او خالق پانزده کتاب در حوزه زبان بدن و ارتباطات است. آلن پیز اکنون مدیر عامل یک شرکت مشاوره مدیریتی در سیدنی است. او به تولید کتاب‌ها، فیلم‌هایی می‌پردازد که سازمان‌های زیادی در سراسر دنیا از آن‌ها استفاده می‌کنند تا مهارت‌های ارتباطی کارکنان خود را ارتقا دهند. آلن پیز تاکنون دو بارهم به ایران آمده است.

 بخشی از کتاب بازیگر

دو شیوهٔ مناسب برای ایجادِ تأثیرِ اولیه‌ای افتضاح

شما هرگز دوبار این شانس را پیدا نمی‌کنید که تأثیرِ اولیه از خود به جا بگذارید. شاید این عبارتی را که گفته شد، از مادربزرگ‌تان شنیده باشید. اما او برای دانستنِ این موضوع نیازی به تجهیزاتِ کامپیوتریِ پیشرفته نداشته است که ۹۰% از باورها و نظراتِ مردم راجع به شما در کمتر از ۴ دقیقهٔ نخستِ اولین برخوردِ آن‌ها با شما شکل می‌گیرد. یا این که در همین مدتِ کوتاه از اولین برخورد، آن‌ها ۲۵ قضاوتِ مختلف دربارهٔ سِن، درآمد، تحصیلات، اقتدار، صمیمیت و قابل اعتماد بودنِ شما می‌کنند. آن‌ها حتا حساب می‌کنند که چه مقدار پول، بدون ضمانت می‌توانند به شما قرض دهند. خوش‌بختانه چهار بخش وجود دارد که شما می‌توانید بر آن‌ها کنترل داشته باشید. این بخش‌ها شاملِ دست دادن، لبخند، لباس پوشیدن و حریم شخصی است.

تکنیکِ شماره ۱: تأثیرِ کفِ دست

یکی از تأثیرگذارترین علامت‌های زبانِ بدن‌مان، کفِ دست است که کمترین توجه را به آن داریم. اگر از آن به درستی استفاده کنیم، می‌تواند مرتبه‌ای از اقتدار و سلطه‌ای خاموش و بی‌کلام را ایجاد کند.

سه حالتِ اصلی برای پنجهٔ دست وجود دارد: کفِ دست رو به بالا، کفِ دست رو به پایین، پنجهٔ بسته با انگشتی که اشاره می‌کند. تفاوت‌های تأثیرِ هر یک از این حالت‌ها در مثال نشان داده شده است. فرض می‌کنیم شما از شخصی می‌خواهید که جایش را در اتاق عوض کند. همچنین فرض می‌کنیم که لحنِ صدایتان در هر سه حالت یکسان است و از کلماتِ یکسان و حالت‌های چهره‌ایِ یکسانی هم استفاده می‌کنید و فقط حالتِ دست‌تان تغییر می‌کند.

اگر از حالتِ کفِ دستِ رو به بالا (الف) استفاده کنید در واقع حالتی غیر تهدیدآمیز است و شخصی که از او درخواست می‌شود جایش را تغییر دهد احساسِ تهدید نخواهد کرد. این حالت را اجدادِ غارنشین‌مان برای نشان دادنِ این که سلاحی در دست ندارند استفاده می‌کرده‌اند.



معرفی نویسنده
آلن پیز

آلن پیز نویسنده، مدرس و متخصص زبان بدن است. او متولد سال ۱۹۵۲ در ملبورن استرالیاست. آلن پیز نویسنده‌ی‌ پرکار و محبوبی است و عناوین مختلفی از کتاب‌هایش در لیست کتاب‌های پرفروش قرار گرفته‌اند. آلن پیز مدیرعامل یک شرکت مشاوره‌ در سیدنی است و در آن به تولید و تهیه‌ی فیلم‌ برای ارائه‌‌ به شرکت‌های مختلفی در سراسر جهان، برای آموزش کارکنان و مدیران نیز می‌پردازد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۳۷٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۸۳۷٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان