دانلود و خرید کتاب تقویت کننده ذهن الگزاندر تبرک ترجمه مهدی مبصری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب تقویت کننده ذهن

«نوزایشِ نوآوری در دنیای دیجیتال» نوشته‌ی الکس تبراک(-۱۹۶۶) اقتصاد‌دان و استاد دانشگاه ویرجینیا است. این کتاب تلاش دارد راهی جدید برای ورود سریع ایده‌های هوشمندانه به بازار ارائه کند.

در این کتاب، الکس تبراک دانش و تجربه‌ی خود را در مورد جامعه، اقتصاد و نظام آموزشی آمریکا، منعکس کرده است که می‌تواند برای همه‌ی جامعه‌ها مفید باشد. در کتاب «نوزایشِ نوآوری در دنیای دیجیتال» با این واقعیت روبرو می‌شویم که بیکاری، ترس و پیشرفتِ ناپایدار، نشانه‌ی رکود در اقتصاد هستند. روز به روز نیاز بیشتری به کارآفرینی احساس می‌شود، زیرا نرخ نوآوری پایین است. حقوق ثبت اختراع که در اصل برای این طراحی شده بودند که به پیشرفت فنونِ کاربردی و علم یاری برسانند، به سلاحی برای رقابت منفی و مخرب تبدیل شده‌اند. جا افتاده است که شرکت‌ها و کارخانه‌ها تنها در پی خودخواهی، کپی‌برداری و چرتکه‌اندازی خود باشند، حتی به قیمت زیرپا گذاشتن حق دیگران. آنها بدانسان که می‌سزد، ارزشی برای حقوق نوآوران و مبتکران درنظر نمی‌گیرند. حقیقت بسیار تلخ این است که در دنیای کسب و کار امروز تقلیدگرانِ تن‌آسا و کپی‌برداران سودجو به فریبگری تمام راه بقای خود را یافته‌اند. «در ذهن مردم، کسی که حقوق ثبت اختراع را زیر پا بگذارد همانند کسی است که سرقت ادبی کرده است. تقلیدگر، نتیجه‌ی کار دیگران را نسخه‌برداری می‌کند...». متوجه این حقیقت نیستیم که منافع مادی، توجیهی برای زیرپاگذاشتن مرام انسانی نیست.

این کتاب گامی رو به جلو است برای جانی تازه دمیدن بر پیکرِ نوآوری و اقتصادی غنی ساختن در قرن بیست و یکم. استیون لندزبرگ کتابی که در دست دارید را اینگونه شرح داده است: «کتابی درخور توجه و بسیار پربار است. کتابی است که آرزو می‌کردم ای کاش من نویسنده‌ی آن بودم، گرچه نمی‌توانستم به این خوبی از عهده‌ی آن برآیم. کتابی است که برای آینده‌ی انسان و شادکامی او بسیار اهمیت دارد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۶۱٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۰۸ صفحه

حجم

۳۶۱٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۰۸ صفحه

قیمت:
۲۷,۹۰۰
تومان